Søkeresultater

  1. Lino

    Ferdig.

    Takk for meg! Sånn til info har jeg lagt TW-karrieren på hylla for godt. Etter ca 2 år tilsammen på V1 så er nok nok. Det er ca en måned siden jeg ga meg på deeef kontoen, og jeg har ikke gjort en døyt på TW siden, og godt har det vært.. hehe Spillere som fortjener kred: SFF-gjengen...
  2. Lino

    Videresendt, Inno TW-appen?

    Hvor blir det av TW-appen?? (for regner med Innogames har noe på gang) Behovet er skrikende for TW app på min iPhone:eek:
  3. Lino

    Juletre i hagen.

    Jeg ser på .net at jeg har fått et opplyst juletre i hagen i byene mine. Dette er noe vi absolutt må få på plass på .no også. Det er på tide å få en CM nå som straks kan ta tak i dette!! God jul:D
  4. Lino

    Bol+tnt/tnr= sant

    Ja, det er sant. Krigen mellom BOL og TNR/TNT er over. Ikke bare det, vi har sågar inngått en IAP. Og ikke nok med det: Vi skal begynne et samarbeid - for å fjerne IB fra denne serveren!!:eek: Dramaet på denne serveren vil ingen ende ta, så vi tenkte det var like greit å bli...
  5. Lino

    TNR forlater Renegades.

    Folkens! TNR annonserte igår at vi går ut av Renegades-familien, og avslutte vår allianse med FKR. Med varsling på 7 dager så vil dette tre i kraft torsdag 2.juli. TNR vil da endre navn og vil da stå utenfor Renegades familien. Vår oppfatning er at TNR og FKR har så forskjellige agenda...
  6. Lino

    Balle overgår alle!

    Gratulerer til Balle Klorin som nummer 1! 1 Balle Klorin IB 4.693.981 482 9739 2 Brann2006 WC 4.661.032 478 9751 3 magic dude IB 4.173.427 418 9984 4 terhals WC 4.088.460 419 9758 5 CelticEmperor WC 3.889.570 386 10077
  7. Lino

    Merge Core/BOL.

    Same shit - new wrapping:D
  8. Lino

    R.i.p sff.

    Verden1`s desidert mest omdiskuterte stamme har vandret hen... Enten elsket du oss, eller så hatet du oss.. moro var det:)
  9. Lino

    SFF/BOL/ROEM og eventulle andre stammer i problemer?

    Siden moderator er så elskverdig å låse den forrige tråden så får jeg heller lage en ny - med om mulig - en litt mer omfattende tittel slik at den får står i fred. Kan ikke la diskusjonen mellom lederen av bolerne og RoEM gå helt upåaktet hen, siden det hele startet med et forsøkt samarbeid...
Topp