Søkeresultater

  1. Holmorama

    Hvordan kontakte tyskerene

    Ja hvordan kontakte tyskerene? De som sitter og bestemmer admin og regler og sånne ting om krig og fred og sånt? Kanskje jeg vil anbefale noen? Grattis Glitter med opprykket ditt. Sikkert vel fortjent.
  2. Holmorama

    Aldri si aldri

    Man skal aldri si aldri... Da har det skjedd at jeg gjorde det sinnsyke og ble en renegader. Jeg hadde selv aldri trodd dette. Men så, fredag morgen fant jeg meg selv sittende og skrive post til maleficare. Litt senere gikk det opp for meg at jeg ikke hadde informert min kjære ledelse, så da...
  3. Holmorama

    Diplomati på sitt beste - ironi?

    Jeg må bare gi cred til ARE. Som strateger gjør de en bra jobb. De kontakter våre allierte, får dem til å stoppe med å støtte oss, inngår diplomatiske avtaler og får støtte fra våre allierte. Metoden for å få dette til liker jeg ikke - men det har funket for ARE og godt jobbet gutter! Når det...
  4. Holmorama

    Frihet

    Jeg er for å ha egne meninger og frihet til å utrrykke dem. Akkurat som jeg er for frihet til å velge stamme å være i - eller frihet til å ikke være i en stamme man ikke ønsker å være i. Jeg har uttalt meg her om diverse saker. Og mine meninger er kanskje ikke så populære blant de som skal...
  5. Holmorama

    Da jeg mistet respekten for IB

    -SM- gikk inn i krigen for å avhjelpe den riktige siden på denne siden av kartet. ARE skulle knekke IB i nord området. Vi ville at Renegades skulle tape områder og ikke vinne dem. Ergo skulle vi gi ARE en utfordring her og sørge for at de ikke fikk svekket IB. Det har funket. Siden vi gikk...
  6. Holmorama

    Kom ut av skapet MiniEirik

    Som den gråbyhoren du egentlig er. Ja, du kamuflerer deg godt. Du tok senest i dag en grå by med farge rød. Nå lurer nok allmennheten på hvordan dette kan gå for seg. Jeg skal fortelle. Jeg hadde en adelsmann stående i en by, med lite å gjøre. Ikke noe orange så langt øyet kunne se...
Topp