Aldri si aldri

Status
Stengt for ytterligere svar.

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Man skal aldri si aldri...

Da har det skjedd at jeg gjorde det sinnsyke og ble en renegader. Jeg hadde selv aldri trodd dette. Men så, fredag morgen fant jeg meg selv sittende og skrive post til maleficare. Litt senere gikk det opp for meg at jeg ikke hadde informert min kjære ledelse, så da fikk de en post også. Jeg skulle bli i en tenkeboks en stund og ville bare lufte tanken for TMR. Se hva muligheter som var der. Men jeg er vel sånn at i tenkebokser blir jeg sjelden lenge, og når jeg begynner å vurdere noe hopper jeg like gjerne i det.

Årsaken for denne vendingen i spillet? Har intet med AKDM å gjøre. En god stamme å være i, mange flotte spillere og en ledelse jeg har likt godt i den tiden jeg har vært der. Blitt sagt mye rart om hva som skjedde før min inntreden i AKDM, men etter at jeg joinet har jeg intet negativt å si om ledelsen der. Jeg har kost meg der. Men jeg har ikke kunnet tilført dem det jeg har ønsket eller det dem har trengt. Og det er pga min situasjon i tw, det at jeg er lei i perioder. AKDM har fortjent mer fra meg og jeg har gitt det jeg har kunnet. Men hvorfor forlate dem?

Fordi jeg trengte en forandring. Jeg begynte å bli lei av spillet for noen mnd siden. Men har likevel fortsatt. Og jeg fant ut det er en ting jeg ønsker gjøre før jeg slutter som tw spiller. Jeg vil bruke tropper på IB, og ikke for IB, men MOT IB. Jeg er for lengst ferdig med -sm-/IB feiden. Eller rettere sagt feiden jeg hadde med IB. Så gikk nå tiden uten at jeg brydde meg noe mer om den stammen, jeg har ikke fulgt noe videre med på hva de bedrev eller ikke. Men så tok jeg nå en titt på twstats for kort tid tilbake og ble ikke videre imponert.

Tidlig i uken lekte jeg med tanken om å bli en renegader for å ta IB og lo litt av meg selv. Torsdag diskuterte jeg det med en annen og fant ut det kunne ha vært interessant, men en umulighet. Fredag gjorde jeg noe med tankene jeg hadde lekt med...

Alt jeg vil er å krige mot IB innen jeg gir meg i spillet. Når jeg gir meg i spillet aner jeg ikke, om en mnd, om 6 mnd?

Alternativet kunne være å sakte men sikkert jobbe for at AKDM skulle bryte alliansen med IB så jeg kunne angrepet dem anyways. Men den tiden har jeg ikke. Samt at jeg ønsker ikke føre AKDM ut i noe slikt på dette tidspunkt. Og jeg hadde sikkert ikke fått det til heller - de er og blir alliert med IB.

Så jeg har tatt meg en egotripp nå. Jeg forlater en veldig god stamme pga mine behov for å jakte på noen som er off limits om jeg forblir hos dem.

Jeg kommer ikke til å angripe AKDM.
Jeg kommer ikke til å gi sensitiv info om AKDM.
Jeg kommer ikke til å gi sensitiv info om renegades til AKDM.

Dette vet renegades. Og dette vet AKDM. Og så kan nå folk spekulere om de vil. Folk i min stamme spør om ikke kanskje TMR vil tvinge meg til å angripe AKDM. Nei er mitt svar, de tar meg inn på det grunnlag jeg har gitt dem i min søknad, og da får de forholde seg til det. Og dessuten. Ingen kan tvinge meg til å gjøre ting jeg ikke vil. Jeg endrer ofte mening om ting og tang etter hvert som ting utvikler seg, men ikke rundt dette.

Det er to ting som gjør det vanskelig å forlate AKDM. Det ene er ledelsen som jeg har hatt tett samarbeid med og som jeg har respekt for. Men som nevnt, det er en dyktig ledelse - så det at jeg forlater dem får dem ikke til å gå under. Det andre er hakket verre, jeg vet hva jeg snur ryggen til. AKDM i nord er under hardt kjør fra TNR. Enkelt spillere står igjen der og det sier seg selv at jeg ikke lenger kan støtte dem. Dette er det vanskeligste ved å forlate AKDM. Å overlate andre til ulvene, ren slakt nesten... Så hvorfor gjør jeg det? Om jeg ikke gjør det slutter jeg nok i spillet snart - og da er nordområdet like langt.

Jeg var lenge imot renegades pga deres politikk. Politikken twr hadde, som jeg leste av deres stammeprofil og som jeg fisket opp da jeg spurte en twr spiller et enkelt spm som ikke hadde satt stammen i noe dum situasjon - svaret jeg fikk var at han ikke kunne si noe om noe uten tillatelse. Jeg er litt for frihet og sånn... Jeg har blitt kalt rebell og kontrovers. Ja, og forbanna prinsipiell i følge mini. Jeg har sikkert blitt kalt verre ting og. Men så ser jeg jo da, at ting er jo ikke bedre andre steder her i topplokket til tw. Det er det samme over hele fjøla. Og respekten min for tmr har økt de siste ukene, når jeg ser hvor godt de jobber sammen og holder sammen.

Som liten spiller i frusth og -SM- brydde jeg aldri meg om de store spilleren og de store stammene. Bol, IB, twr og den smørja der - var meg revnende likegyldig. Jeg var glad for å ha en stamme som hang sammen. Mens jeg så i andre stammer at så fort de nådde en akseptabel poengsum for disse store stammene - hoppet de over. De store stammene oppsto nok på grunn av et godt arbeid. Men grunnen til at de har forblitt store er jo fordi de hadde mulighet til å fiske inn spillere som vokste seg store nok for dem. Og nå når jeg er her, blant de store stammene blir jeg litt irritert. Er det dette folk har higet etter, dette de har hoppet over til? Jeg lengter tilbake til "småstammen" min hvor ting var annerledes. Menmen, nå er jeg ikke der, og det å gå tilbake til en vilkårlig liten stamme blir uaktuelt, for rundt meg på alle kanter er det bare store stammer.

Så da prøver jeg meg hos renegades.

Suprise everyone!
 

DeletedUser

Guest
Pass på du ikke blir angrepet da, de sender ikke støtte til deg de heller. Spør midgard.:)
 

DeletedUser

Guest
Pass på du ikke blir angrepet da, de sender ikke støtte til deg de heller. Spør midgard.:)

Kunne ALDRI tenke meg at du skulle gå over til renegadesa :eek:
men som sakt, aldri si aldri :D

lykke til ihvertfall...
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
lykke til a Holmo.. Klart at når et spill begynner å bli kjedelig må man enten slutte eller prøve noe heelt nytt..kan nok si mye om renegades men tror ikke det er kjedelige folk der..de aktive iallefall..
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Pass på du ikke blir angrepet da, de sender ikke støtte til deg de heller. Spør midgard.:)

De heller? Vet ikke hva du mener med det jeg. Siden både -sm- og AKDM som jeg har vært i var flinke med å sende støtte hit og dit hvor det trengtes.
 

DeletedUser

Guest
Pass på du ikke blir angrepet da, de sender ikke støtte til deg de heller. Spør midgard.:)

Er ikke lett å sende støtte til en som nekter å gi liste på hvilke byer han trenger støtte til.. Du ligner fryktelig på brann.. Æsj.


Edit: Velkommen holmo :)
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Takker for velkomsthilsner. Og takker for 10 innkommende thoret. Blir spennende å se hva som dukker opp i mine byer om en ukes tid. 10 angrep fra en og samme by, spanande :p
 

DeletedUser

Guest
Er ikke lett å sende støtte til en som nekter å gi liste på hvilke byer han trenger støtte til.. Du ligner fryktelig på brann.. Æsj.


Edit: Velkommen holmo :)

Vel hadde dere tenkt litt lengere frem en akkurat nesen deres hadde det kanskje vært smart å sendt støtte før angrepet startet??? Eller hva??

Renegades fremstår som svært uorganisert sånn dere legger opp støtten til medlemmene deres.

Om jeg ligner brann?? hehe. meget mulig. Men Brann har iallfall oppnåd mer enn deg her inne. Så synes det er ganske greit egentlig:)
 

DeletedUser

Guest
Det er et par tråder du ikke har skrevet dette tror jeg. Husk å føre inn samme kommentaren der også.

Velkommen ja Holmo.

Vel vel, 80% av de stedene dette står er hvor dere har quota meg. Så teknisk sett er det dere som sprer det på forumet:)


vel uansett lykke til Holmo.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Vel hadde dere tenkt litt lengere frem en akkurat nesen deres hadde det kanskje vært smart å sendt støtte før angrepet startet??? Eller hva??

Renegades fremstår som svært uorganisert sånn dere legger opp støtten til medlemmene deres.

Om jeg ligner brann?? hehe. meget mulig. Men Brann har iallfall oppnåd mer enn deg her inne. Så synes det er ganske greit egentlig:)

hahaha
take the ball and fire it back twice as hard
right in your face mini.

men men
for å være litt topic så må jeg vel rett og slett utroppe deg som feig holo.
reason: den burde du greie å finne ut av selv ;)
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja, jeg joinet ikke WC. Get over it.

Edit: jeg har mislikt renegades så lenge nå at jeg er mildt sagt overrasket. Liker meg fint i TMR. Hyggelige mennesker. Grattis IB for å ha klart den bragd å snu mitt syn totalt på ting.
 

DeletedUser

Guest
Vel hadde dere tenkt litt lengere frem en akkurat nesen deres hadde det kanskje vært smart å sendt støtte før angrepet startet??? Eller hva??
Han kom akkuratt inn fra fenix. Alle som spør om støtte får støtte om de gir koords.

Om jeg ligner brann?? hehe. meget mulig. Men Brann har iallfall oppnåd mer enn deg her inne. Så synes det er ganske greit egentlig:)
Spørs hva du mener han har oppnådd, da... Er vel bare WC i hele v1 som synes noe om brann.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp