Søkeresultater

  1. Bjorni499

    Videresendt, Inno Notater på profil

    Jeg satt og irriterte meg over at notatene på fiendebyene mine ikke viser når jeg går inn på profilen til eieren. Det vil da for eksempel ta evigheter å finne alle offbyene til fiendene mine om jeg må gå inn på hver enkelt by for å finne notatene. På denne måten vil man ikke bruke 2...
  2. Bjorni499

    Rate spilleren over

    Ri0t Poeng: 753.773 Rangering: 49 Beseirede motstandere: 1.724.846 (46.) Stamme: ORLY? Poeng: 6/10 Grei poengsum, men det er en lang vei opp til toppen. :) Posisjon: 78/10 Du ligger med en grei front mot PolarBear, noe som både han være positivt og negativt, men jeg velger å se positivt...
  3. Bjorni499

    Prisutdelinger V14

    Mest respekterte spiller(e) 1. Torquemada - gjort en solid jobb mtp å lede MyTH og være så overlegen, både poeng- og ODAmessig! 2. Mr and Mrs Smith - disse to gjør en fantastisk jobb i SUP, og viser at de kan holde med i teten. Favoritt spiller (1) Det må da være Mikkel (Grimlock), men han...
  4. Bjorni499

    Rate spilleren over

    Jepp, det jeg mente :)
  5. Bjorni499

    Rate spilleren over

    Joda, men jeg tenker at det ikke er vits i å rate samme spilleren to ganger på rad :)
  6. Bjorni499

    Rate spilleren over

    Har tråden her dødd helt? :O
  7. Bjorni499

    Ryktebørs

    Det ryktes at AT går samme veien som SF gikk før Ninjaz, SF og Denied merget.
  8. Bjorni499

    Spørsmålsrunde

    Ja Når går vi tom for spørsmål?
  9. Bjorni499

    Spørsmålsrunde

    Jeg vil ikke si det er umulig, med tanke på at vi har store områder med "brune" byer i øst, og nå som moralen er borte er det bare til å plukke de man ønsker. Men hvem vet, kanskje løsner det i fronten med TH, og da kan MyTH skyte fart. Men som sagt, det er ikke umulig. Hvor lang tid vil det...
  10. Bjorni499

    Besvart Moral - V14

    Er fullt klar over at den stenges den 20. okt, men det hadde vært ønskelig med et tidspunkt, altså et klokkeslett ;)
  11. Bjorni499

    Besvart Moral - V14

    Når blir moralen fjernet? Har dere et tidspunkt, slik at det går an å time angrep i forhold til dette? :)
  12. Bjorni499

    Rate spilleren over

    Legenden Poeng: 1.262.460 Rangering: 9 Beseirede motstandere: 3.626.161 (19.) Stamme: -T-H- Poeng: 9/10 Her er snakker vel poenga for seg selv? :) Posisjon: 10/10 Du har et cluster ned mot Pringles, og ut ifra det jeg har sett på adlingene deres (-T-H-) mot dem, virker det som byer som...
  13. Bjorni499

    Spørsmålsrunde

    Min beste fiende må være tiden, den slår meg hver eneste gang... Hvor lang tid tror du det vil ta før vi har en vinner av v14?
  14. Bjorni499

    Spørsmålsrunde

    Brian, hvor er spørsmålet ditt? ;)
  15. Bjorni499

    Faktabørs

    LOL, rator, du sov ikke 5.. Du skrev til meg da din sopp :P
  16. Bjorni499

    Rate spilleren over

    Hakkespetten Poeng: 62.792 Rangering: 69 Beseirede motstandere: 353.177 (45.) Stamme: Baron Poeng: 6/10 Siden du startet 2. Juni er det en helt grei poengsum. Posisjon: 4/10 Jeg synes du ligger litt dårlig til med tanke på at du ligger litt omringet av stamme-medlemmer og små spillerbyer...
  17. Bjorni499

    Spørsmålsrunde

    Ja, han blir første til 1 mill poeng. Hvordan ser stammerangeringa ut om 1 mnd? (topp 5)
  18. Bjorni499

    Der & Da - Bringer deg de ferskeste skandalene på Verden 2!

    Hahah ;D Ur my god :D <33
  19. Bjorni499

    Mordi vs. K|M|H

    We pwnz ! :D
Topp