Spørsmålsrunde

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Noen glemmer å stille, andre glemmer å svare, så oppretter balansen igjen ;)
Rangere top 5 stammene som er best krigsmessig?

Med tanke på hvem de har kriget med, hvor mange som har vært mot de osv, så ser min liste slik ut:

1. MyTH
2. T-H
3. Sup
4. RoEm
5. 20

Hva syns du om Utfordringene som Tw-teamet har kommet med?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Absolutt noe som vil heve aktivitets - og motivasjonsnivået til mange av spillerene. Dessverre så har det blitt en veldig skeiv fordeling av toppspillerene i hver gruppe, noe som jeg synes er veldig trist, da det ødelegger mye av sjarmen.

Hva synes du om gråbyadling i andre(fienden) sitt cluster?
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Sitat fra Wikipedia, den frie encyklopedi:

En voksen er en person som blir regnet som fullt utvokst og klar til å delta i samfunnet, for eksempel gjennom arbeidsliv, ekteskap, økonomisk ansvar og politisk deltagelse. I moderne tid vil dette gjerne si etter at man når myndighetsalderen (juridisk), i mer tradisjonelle samfunn gjerne fra man når puberteten (biologisk).

Er du voksen?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Er ikke voksen jeg, er født i 1956, men stadig kun barnerumpa jeg.

Hvor lenge står TH samlet?
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Til vi har vunnet verdenen.

Hvem kommer til å vinne farme konkurransen, mur knuser og beseirende motstander konkurransen?
 

DeletedUser

Guest
I og med at disse konkurransene strekker seg, ikke bare over .no, men over alle offisielle tw-servere (sånn jeg har forstått), har jeg ikke peiling i det hele tatt på noen andre verdener enn .no.

Hva mener du om Tvutt's innsats under aksjonen som har vært og fortsatt er?
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
De har ikke rimmet deg. Pass opp for amnukes i angrep nr.2!


Hvordan kommer morgendagens utfordring til å endre v14? Mer farmshaping eller mer nukes på fiender?
 
Sist redigert:

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Virker som det var få røde byer som ble angrepet under utfordringene, og at troppene ble benyttet på de nærmeste gråbyene. Unntak ved dagens utfordring, da spillerbyene ble angrepet selvfølgelig.

Hvem har du mest troa på i krigen mellom nord og sør?
 

DeletedUser

Guest
Vanskelig å si, blir jevnt.

Vil det bli noen store endringer i toppen nå som moralen er fjernet?
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Det vil stort sett gnage på de mindre spillerne i RoEm og 20, men som likevel er av betydelig størrelse. Spillerne i Vest og øst vil ha store muligheter til småadling adling, både fiender og generelt røde prikker., så ja, det kan skje store poengmessige forandringer der.

Tror du SUP vil toppe rang 1 innen Juletider?
 

Bjorni499

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Jeg vil ikke si det er umulig, med tanke på at vi har store områder med "brune" byer i øst, og nå som moralen er borte er det bare til å plukke de man ønsker. Men hvem vet, kanskje løsner det i fronten med TH, og da kan MyTH skyte fart. Men som sagt, det er ikke umulig.

Hvor lang tid vil det ta å fjerne alle småspillerene i utkantene?
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Nei, han kommer ikke til å klare å holde opp motivasjonen og intensiviteten så lenge.

Når blir Torquemada tatt igjen?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
T-H har vel aldrig vært undervurdert ( ikke i mine øyne ). Ellers hadde alliansene nok ikke sett ut som dem gjør!

Blir v14 "gammel" ?
 
Topp