Faktabørs

DeletedUser

Guest
Vel, småproblemer har blitt løst før ved at jeg har pratet på tomannshånd med de involverte - og det, tro det eller ei, uten at det har skapt store stammediskusjoner som har engasjert alle. Det kan da være det samme hva slags forhold jeg har til spilleren som skaper problemene, for jeg føler jeg har et godt forhold til alle i stammen. Er det en "bestis" som jeg har spilt mye med tidligere er det jo ekstra lett å si ifra på en måte som gjør at personen jeg sier fra til forstår og endrer adferd for å løse problemet.

Sannheten er at du forlot stammen uten å forsøke og få problemet ditt løst. Du bare dro... til -T-H-... :( :( :(
 

DeletedUser

Guest
Synd å si, men i mine øyne fremstår det hele som at du flykter fra oss til stammen som p.d.d ser ut som den tøffeste gutten i nabolaget.

Men vi har da ikke mottatt noe søknad ifra henne:confused:

Så for å være litt saklig;
Synes egentlig du fremtrer som en person som sitter fast i kvikksand, frøken.. Det er, som Kenneth sier, ikke spesielt mye som stemmer overens i det som sies og har blitt sagt.
Jeg personlig bryr meg egentlig ikke spesielt mye hvor du velger å spille, men synes ikke du kommer godt ut av denne tråden lenger.
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
oki, da er du en av de bedre på det feltet, noe som er superbra.
jeg har prøvd å løst det for meg selv, siden problemet like gjerne kunne være kun min feil, og det har jeg jobbet med selv og snakket med venner irl om (altså folk som ikke har satt sin fot inne på tw) og det har ikke funket. Mulig jeg skulle ha godt til deg, men gjorde det ikke, enkelt og greit


Komme godt ut av tråden? hadde jeg noen gang noen sjangse til det? o_O
 

DeletedUser

Guest
Vel, å komme med en forklaring og latt det være med det, eventuelt ikke skrevet noe i det hele tatt, ville vært bedre enn flere forklaringer som spriker.
Tar frem kvikksand-eksemplet igjen; jo mer du kaver for å komme deg ut av kvikksand, jo verre blir det å komme seg ut.

Sånn som jeg ser det som utenforstående tilskuer, har du 2 valg her;
1: Si hva/hvem som gjorde deg så ulykkelig i Baron, gå for sympati.
2: Stoppe med kommentarer. (For om du ikke vil gå spesifikt på hva som foregikk, så er det vel strengt tatt ikke mer å si uansett?)

Men dette er jo bare min mening da, din Malvik-ramp!
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
godt poeng
men det å si hvem det/de her her på fora vil jo væreå henge ut personen(e) og det blir jo også feil i mine øyne.
:p

Du trenger ikke nødvendigvis å si det her. En mulighet er å kontakte ledelsen i stammen din/Pappa Betaler, så har han helt sikkert forståelse dersom det er mulig å ha forståelse i det hele tatt. Du hadde helt sikkert noe som for deg var en god grunn til å forlate. Ta kontakt med Pappa Betaler, så kan han evt. forklare det han vil ovenfor oss andre eller hjelpe deg med det.
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Like greit å håppe a båtn, som ha en torpedo på strake kursn mot sæ, før den træff :)
Modi du som tort å gå ut a Baron! Kudos.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Spent på hvilken stamme i ditt nabolag du snakker om da. Om TH faller er det mye sannsynlig at Baron og MyTh står igjen som de sterkeste i ditt område, og så lenge jeg er rekrutør i MyTh er nok døren lukket der og.. ;)

Du får høre med Cleo om hun kan gjøre OWS om til TWS (happy)

Fakta er at Gard ikke er morsom.

Edit; Når TH faller blir OWS til å adle ned både Myth og Baron og vinne v14 :warrior:
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Edit; Når TH faller blir OWS til å adle ned både Myth og Baron og vinne v14 :warrior:

"Når TH faller"? Er lov å være optimistisk, men får da være måte på... :) Greit å holde seg til fakta når man er på faktabørsen. (nerd)
 

DeletedUser

Guest
Fakta at følelsen av å våkne klokken 9, uten å ha hørt noen av alarmene man skrudde på før man la seg suger. Denne runden tok du rimelig greit bongmeister.
 
Topp