Søkeresultater

  1. EliteWolf

    ABS boks E36

    Hallå!!! :D Tenkte jeg kunne høre her, siden jeg går tom for ideer på hvor jeg kan få tak i.. Og folk som har... men ihvertfall.. ABS'n min kokt bort i kål'n! Hadde bilen på verksted, og de mener hele ABS "boksen" er gå'n, og bare er til å bytte. (har ikke noe mer fagspråk på dette, håper...
  2. EliteWolf

    New king of ODD

    Morn kjære v3. Jeg vil gjerne få sjansen til å gratulerer vår nye ODD konge, Alive35. Stakkar'n føik opp med rundt 10 mill med ODD på bare 2 dager, og hørt det ikke er over for ham enda..? Dette blir nok mye jobb, men er alltids fint å se det er noe liv i v3 enda. Begynte å lure på hvor lenge...
  3. EliteWolf

    Yakuza - Dead "or" gone

    ヤクザ gokudō やくざ Morn kjære V3. Siden ingen andre har sakt noe om dette, så tenkte jeg at jeg fikk ta forvel for Yakuza Brothers! Vi har nå i over en svært lang periode bare gitt inn håndkle, men aldri virkelig gitt opp. De fleste av oss har vært inaktive siden denne tiden ifjord...
  4. EliteWolf

    Tattoo - making

    Morn på dere :jtunge: Vel, jeg har nå lenge tenkt, og kommer ikke helt fram til hva jeg vil ha. Jeg har klart en ting, men vil da ha noe mer motiv til dette, og da ønske var da en ulv av noe slag.. Noe som på en måte kommer ut fra noe, var da tanken. Har jo noen illustrasjoner, som f.eks...
  5. EliteWolf

    Takk for meg.

    Morn godt folk. Da skal jeg den Schmø, Loco barbar killer'n EliteWolf... ... Si forvel til vår kjære v3 Neida, skal ikke ha no awsome propoganda tråd her.... Så skal skrive masse kjedelig shit, og skal være Zero bullshit fra meg! :rolleyes: Vel, da har min tid også kommet...
  6. EliteWolf

    På tide med nytt intervju snart?

    Vel, vi har nå venta i lange tider på nytt intervju, og mitt spørsmål er følgende: Blir det noe nytt intervju snart? Vi har nå venta siden forige intervju som var 11.07.10, og ihvertfall jeg føler det er på tide med noe nytt lesestoff her på v3. Og det er jo 4 måneder siden noen ble...
  7. EliteWolf

    Topp 20 ODD spillere

    Orka ikke sjekke om det var en sånn gruppe fra før, men ville legge ut ODD'n til topp 20. spillere oxo :p Plass - Spiller - Poeng (ODD) - Stamme 1. Zalto 41.354 - SKYGGE 2. Kjell T. Ring 39.366 - GOW 3. xdonicx 38.064 - AnK 4. *Warlock* 33.550 - AREA 5. loveless 33.140 - ~VK~...
Topp