Søkeresultater

  1. Juz Blaze

    v13 - TW Champion - Finale

    Michele Zagaria vs The Huntsman Hell G ja, det var noe annet ^^
  2. Juz Blaze

    v13 - TW Champion - Diskusjonstråd

    Meldingen du har skrevet er altfor kort. Vennligst (hva?)
  3. Juz Blaze

    v13 - TW Champion - 1/16-dels finale

    NyStjerne vs Munchlaxxxx Oxcyder vs Gone yolosvaagen vs ScareCrow Michele Zagaria vs Moonshie The Huntsman vs Granpa Pinkiepai vs Dreamteam Bompibamse vs Martyrio Donnes vs Fenrir Btw, dette er 8/dels finale, forrige var 16/dels og den første var 32/dels.
  4. Juz Blaze

    v13 - TW Champion - 32-dels finale

    BompiBamse vs Implicated RUAB vs Oxcyder madrid vs Michele Zagaria Parkwood vs Munchlaxxxx - Vet litt lite om Parkwood, og Munchen duger. Dreamteam vs Ahito Armagedd0n vs The Huntsman Moonshie vs Thanatos Donnes vs Procrastinatory Bræpp - Vanskelig, men setter en finger på...
  5. Juz Blaze

    Faktabørsen

    Joda, kjempe bra taktikk ^^ Skikkelig kriger :P
  6. Juz Blaze

    Blir konto/by slettet?

    Alle starter på nytt i runde 6 når den evt. kommer ;)
  7. Juz Blaze

    Besvart Premium overføring

    Det som burde skje er at man skal ha muligheten til å overføre, ved å ha en ekstra side som informerer og ber om en bekreftelse på at man sier fra seg rettighetene til angreretten på det kjøpet man overfører pp fra.
  8. Juz Blaze

    Faktabørsen

    Tror jeg du må sjekke en gang til ^^ Gjorde et kjapt overslag og på de 4 dagene dere* angrep oss, tapte dere like mye på 2 dager som vi gjorde på alle 4 ;) Men jeg skjønner ikke poenget over å være så stolt over å ha brukt opp over 20-30 "nukes" og 30 adels på å få 1 by som det var en feiltag...
  9. Juz Blaze

    Faktabørsen

    Fakta er at du har feil informasjon ^^
  10. Juz Blaze

    Ryktebørsen

    omg :o pm!!!
  11. Juz Blaze

    Kampen om K55 - Legend, Honkie og -NF-

    Han har jo ikke no off igjen heller da :D:D
  12. Juz Blaze

    Rate en spiller!

    Spiller: Svineinfluensa Poeng: 24,8k, nærmer deg Topp 20 :P Bra det ^^ 7/10 OD: Stor ODT, hele 146k :P Ikke dårlig, pen blanding av ODA og ODD 9,5/10 Posisjon: Ser en blanding av VA, Snipe og barbarbyer :P Kan bli en fin posisjon etterhvert, litt blanda her ^^ 7/10 Rykte: Hmmm... Har...
  13. Juz Blaze

    Total loot

    CAPRE RECTUM < Juz Blaze :D
  14. Juz Blaze

    Heit eller Teit

    Heit :D Verden 8? Heit eller teit? -.-
  15. Juz Blaze

    Heit eller Teit

    Teit Farme, heit eller teit? <3
  16. Juz Blaze

    Heit eller Teit

    Norge er både og, sommer er heit, vinter er teit! Nolaw, heit eller teit? :O Edit: Siden Nolaw var så care :O Edit2: Så ikke poenget til Nolaw skal bli borte, så lurte jeg på om Entourage var heit eller teit, klart off-topic, skal skjerpe meg ^^,
  17. Juz Blaze

    Milepæler

    Legend første til 1mill ODT :P
  18. Juz Blaze

    Funny Mails :)

    Haha genialt xD
  19. Juz Blaze

    Topp 20stammer.

    1 Autro 2 XP 3 HG 4 Snipe 5 -IB- 6 Legend 7 VA 8 VS 9 WAW 10 -NF- 11 Honkie 12 UGD 13 BBD 14 300 S 15 Cresta 16 WO-D 17 N-F 18 BoB 19 ANL 20 K101NY
Topp