Ryktebørsen

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Ryktene sier at faren til "Alt jeg peker på får jeg" / Pappa betaler har gått på en økonomisk smell. Invisteringene har gått på å halvere bygningstider. Noe som er nokså unnødvendig da de ikke har hatt ressurser til å få oppgradert neste bygning. Overklassen er i oppløsning og begynner å gå over til navnet Østkantsvartingen.
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at faren til "Alt jeg peker på får jeg" / Pappa betaler har gått på en økonomisk smell. Invisteringene har gått på å halvere bygningstider. Noe som er nokså unnødvendig da de ikke har hatt ressurser til å få oppgradert neste bygning. Overklassen er i oppløsning og begynner å gå over til navnet Østkantsvartingen.

aah! derfor det var så masse billig bling på finn.no :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at faren til "Alt jeg peker på får jeg" / Pappa betaler har gått på en økonomisk smell. Invisteringene har gått på å halvere bygningstider. Noe som er nokså unnødvendig da de ikke har hatt ressurser til å få oppgradert neste bygning. Overklassen er i oppløsning og begynner å gå over til navnet Østkantsvartingen.

Østkantinger gjør seg opp ymse håp som de selvsagt fortsatt skal få ha som de undermenneskene de er. Dere får tro hva dere vil, men her i vest nyter vi vin, champagne og hummer mens vi ler av deres banale rykter.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
er du gammal nok til go drikke du da :p hehehe eller er det pappa som drikker for deg også ?
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at flere topp 20 stammer har opprettet understammer. Noe skal tilogmed ha stiftet familie :eek:

Understamme og familie. Hva er egentlig vitsen med det når man ikke sende støtte til spillere utenfor din egen stamme?
 

DeletedUser

Guest
Underklassen er kommet, glidelåsmesteren er eneste medlem der. Typisk arbeiderklassemenneske, glidelåsmesteren altså.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
TK så kjapt.......hehe

Hvor mye ress skal til for å få lvl 15smie på 2 1/2 dag(de andre bygningene oxo+forskning)? og ikke minst, hvor mange PK poeng går til slikt?

Overklassen sier jeg:D
 
Topp