Søkeresultater

  1. super lol

    Besvart V21

    Aristo har snart nådd 65% dominanse, dvs endgame. Vil gullmyntprisen deretter bli redusert?(støttes):awesome:
  2. super lol

    Rate spilleren over

    Slett denne
  3. super lol

    Besvart V21

    Det er kanskje litt tidlig å gå inn på dette nå, men har dere noen ideer om når v21 starter? v19 er snart ferdig, og v20 er ikke en vledig stor verden, og jeg tror ikke den blir så gammel heller. Og i tilfelle, hvilke innstillinger vil det bli?
  4. super lol

    Besvart 17.Mai fred?

    Blir det 17.Mai fred i år?
  5. super lol

    Gir ikke alt..

    Jeg brukte fakescriptet i sta for å finne koords, jeg gikk på profilen til spilleren, var bestemt på å fake byene i et kontinent, men så kom det bare coords fra 1 kontinent, kan dette ha seg med å gjøre at scriptet mitt er gammelt?
  6. super lol

    Første adlede by på v1 i 2012

    Jeg var den heldige å få adle den første byen i 2012 på v1:) http://www.no.twstats.com/no1/index.php?page=ennoblements&pn=7&k=-1&maxpoints=0&minpoints=0&filtertribe=0
  7. super lol

    BB-koder fra kart

    Er det noen som har versjon7.0 scriptet på javascript:if(window.location.href.match(/screen\=map/i)){if(!$("#village_coords").length){$("body").append($("<div id=\"village_coords\"><span>Click a village on the map to select it:</span><br/><textarea id=\"villageList\" cols=\"40\" rows=\"20\"...
  8. super lol

    søker...

    Jeg søker en jeg kan være dual med på v5, eller en ledig konto.. Kontoen bør helst være i PMS,BERM,L-13 eller -NB- kontakt meg på Skype om du har et tilbud:) Skype:super lol MSN:stephan.hjelset@hotmail.com -super lol
  9. super lol

    ønsker du å spille på V3?

    Hvis du ønsker å spille på v3... så har jeg en konto jeg kunne trengt meg en dual på. Har du lyst så send privat melding... du må gi meg info om hvilke kvaliteter du har... og hvilke kontoer du har spillt på før eller spiller atm.
  10. super lol

    Søker dual

    Jeg søker en å spille dual med på v3, dualen som vil spille på v3 må kjøpe premium, han/hun må kunne og bruke script, ønsker du å spille dual så send meg en privat melding:D -super lol
  11. super lol

    Søker konto på v3

    Vet dere om noen som slutter på v3?:confused:
Topp