Besvart 17.Mai fred?

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Gi deg....
La dem som gidder å sitte inne foran skjermen, få nyte litt godt av den tiden.
Vi har jo snart fred halve året, fordi at folk skal noe.....
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Gi deg....
La dem som gidder å sitte inne foran skjermen, få nyte litt godt av den tiden.
Vi har jo snart fred halve året, fordi at folk skal noe.....

Wrong. Vi har ved Jul, nyttår og 17.Mai. Dette utgjer sammenlagt ca. 50 timer. 1 år utgjer 8 765,81277 timer. Du kan sjølv rekne ut kor mykje du har til overs til TW :)

Synest godt det kan vere 17-mai fred. Det er tross alt nasjonal dagen. Og det kan vere greit for russen sin del, ettersom dei tvilsom vil spele TW 17.Mai og dagane rundt :)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Må ha 17.mai fred. For den del mellom 12 og 17, for de fleste er vel hjemme igjen til den tid (?)

Til slutt; ikke for å virke rasistisk eller noe sånt, men håper at svensker, dansker og andre med ikke-norsk nasjonalitet holder seg for gode til å klage. Er tross alt en NORSK server.
 

DeletedUser

Guest
Det er noe dypt symbolsk ved å ha fred den 17. mai, i motsetning til å ha det i julen, der det bare er fordi det er en tid de fleste i Norge ikke har mye tid eller lyst til å sitte for mye med spill. Det er tross alt nasjonaldagen, og som en norsk server syns jeg det er rett og rimelig at vi viser respekt for de som bor i landet ved å tilby fred på denne dagen.

... Eller det er bare meg som overtenker. Antakelig er det bare fordi dette er en dag de fleste ønsker å gjøre noe annet enn å spille TW. Men samma det, jeg må vel få lov å ha mine små gleder om jeg vil :grin:
 

DeletedUser

Guest
Det er en maitradisjon å ha denne diskusjonen i forumet (nod)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Får håpe teamet kommer med en uttalelse snart:) Tror nok de aller fleste semmer for fred den 17.Mai:)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Som vanlig vil de legge ut en undersøkelse, og de fleste vil stemme ja. enkelt og greit :)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Må ha 17.mai fred. For den del mellom 12 og 17, for de fleste er vel hjemme igjen til den tid (?)

Du er klar over at 18. mai er inneklemt dag. Dvs. at de færreste på over en viss alder er hjemme kl 17. Derimot er nok 03.00 et mer realistisk (happy)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Selve feiringen er over kl. 17/18 for min del, men om d er ønskelig kan freden vare lenger. Skrev tross alt "for den del mellom 12-17"
 

DeletedUser

Guest
Hva med 16mai? her skal vi feste fra 16 til 17 mai og så sove litt på dagtid, så feste fra 17 til 18 ;)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Vil herved takke ett ubrukelig team som kommer ut med info om en 17. mai fred altfor seint, tusen takk Dakapo for at infoen kommer for sent som vanlig.

Du er ganske elendig til å informere.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Vil herved takke ett ubrukelig team som kommer ut med info om en 17. mai fred altfor seint, tusen takk Dakapo for at infoen kommer for sent som vanlig.

Du er ganske elendig til å informere.

Ja, jeg kan godt ta høyde for at jeg er elendig i å informere og det har jeg allerede beklaga. Nå har det også vært fred de siste årene, så at det blir fred i år også burde i teorien ikke komme som en kjempebombe.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Vil herved takke ett ubrukelig team som kommer ut med info om en 17. mai fred altfor seint, tusen takk Dakapo for at infoen kommer for sent som vanlig.

Nå burde du kanskje forventa at det kom 17. mai fred. Har vært det i de siste årene.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det har vært fred på 17.mai så lenge jeg har spilt tw. Det burde vel si seg selv at i år ikke er noe unntak. Om du blir overrasket over at det er fred på 17.mai, så har du strengt tatt ikke fulgt godt nok med i timen :)

Det er blitt en nærmest tradisjon og en selvfølge at det er fred på 17.mai :)
 
Topp