Søkeresultater

  1. Tribalwars Player's Champions Runde 2

    Heyy! :D Da var me igang med runde 2!! :cool: 128 er blitt til 64, og 64 skal bli til 32! Her blir det nåværende spiller vs pensjonert spiller i alle kampene. Kort om konkuransen: Du kan bare stemme én enkelt gang, og du kan stemme på deg selv så lenge du er satt opp i en av kampene...
  2. Summer time

    Juni, sommer! Yeeaah! :cool:
  3. Tribalwars Player's Champions Runde 1 - Pensjonerte Spillere

    Hei! Da har jeg i samarbeid med dommola arrangert en runde med pensjonerte spillere! som dommola skrev på diskusjonstråden, de 32 vinnerne fra 1 runden med ikkepensjonerte møter de 32 vinnerne fra denne runden! :) Du kan bare stemme én enkelt gang, og du kan stemme på deg selv så lenge du er...
  4. Tribalwars Player's Champions - Diskusjon

    Kommenter og diskuter! ;)
  5. Tribalwars Player's Champions Runde 1

    Jeg syns dette var så bra på v2 forumet, at jeg valgte å lage denne her også. Min version er litt slappene, ettersom jeg bare har valgt ut 64 spillere etter rankinglista, altså top 64 akkurat nå. Det er nåværende eier av kontoene som gjelder. Hvis en konto er uten eier akkurat nå, er det...
  6. RWJ

    Noen som følger med på RayWilliamJohnson på youtube? :)
  7. Schpaa ass!

    Tert ass! Jeg.. ..og min loco boraz EliteWolf.. ..har en dritschpaa plan klar, vi skal kæææzzeee hele v3, først skal vi og Yakuza crewet faite de loco barbarene, så kææææzer jeg og EliteWolf hele Yakuza, for å styrke cluster, så gå jeg og borazen min rett løs på å kææze...
  8. Prisutdelinger

    Vi tar det her også. :) Mest respekterte spillende spiller 1. 2. 3. Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller) 1. 2. 3. Favorittspiller gjennom tidene 1. 2. 3. Beste diplomat gjennom tidene 1. 2. 3. Beste forumposter gjennom tidene (propaganda)...
  9. Legge til byer på favoritter

    Det tar ekstremt lang tid når man skal angripe alle byene til en spiller, og skal legge alle byene til i favoritter, må man gå innom en og en by.. Hadde vært mye enklere for de store spillere om man kunne huke av flere byer og legge flere inn på favoritter samtidig når man er inne på en spillers...
Topp