Tribalwars Player's Champions - Diskusjon

DeletedUser

Guest
Bra tiltak, flott at nokon lagar litt aktivitet her :)
Når det er sagt så syns det blir litt for lettvint å berre ta topp 64 poeng atm.
For det første så burde OD vektleggast vel så høgt som poeng.
Ein måte å gjer dette på er å:
-Ta topp 64(evt 32 om du skal ha med veteranar) frå ODA lista. Gi nr 1 64 poeng, nr 2 63 poeng, nr 3 62 poeng osv.
-Gjer det sama med topp 64 poeng.
-Og gjer det same med ODD.
-Legg saman alle tala og ta dei 64 med høgast samalagt poengscore ;)


For det andre så er det alt for mange av dei verkeleg store profilane som har slutta som så absolutt burde vore med i ei slik kåring.

Viss du kikkar her, så vil eg tru du finn ein del aktuelle pansjonerte spelarar :)


Kva med å ta topp 32 som spelar no vs topp 32 som er pansjonert :D
 

.kongen av verden 3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bra tiltak, flott at nokon lagar litt aktivitet her :)
Når det er sagt så syns det blir litt for lettvint å berre ta topp 64 poeng atm.
For det første så burde OD vektleggast vel så høgt som poeng.
Ein måte å gjer dette på er å:
-Ta topp 64(evt 32 om du skal ha med veteranar) frå ODA lista. Gi nr 1 64 poeng, nr 2 63 poeng, nr 3 62 poeng osv.
-Gjer det sama med topp 64 poeng.
-Og gjer det same med ODD.
-Legg saman alle tala og ta dei 64 med høgast samalagt poengscore ;)


For det andre så er det alt for mange av dei verkeleg store profilane som har slutta som så absolutt burde vore med i ei slik kåring.

Viss du kikkar her, så vil eg tru du finn ein del aktuelle pansjonerte spelarar :)


Kva med å ta topp 32 som spelar no vs topp 32 som er pansjonert :D

Jepp, så det nå. Tenkte på det da jeg lagde denne tråden, at top 64 ble enkelt. Men nå er det vel for sent å endre det. Jeg visste ikke at Are hadde planer om å lage dette på v3 før nå..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
En nominasjonsrunde eller en viss kvalitetssikring av deltakerne hadde vært bra ja. Men supert tiltak, og fint med litt action på v3-forumet!
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hvem er Blackout5000??
Og hvorfor hadde vedkommende slått HexNuts?

Klarer på ingen måte å se noen bedre spillere i v3 enn HexNuts!
 

DeletedUser

Guest
Hvem er Blackout5000??
Og hvorfor hadde vedkommende slått HexNuts?

Klarer på ingen måte å se noen bedre spillere i v3 enn HexNuts!

Hvis du ikke har hørt om spilleren, hvordan kan du da gå ut fra at HexNuts hadde slått han?
 

DeletedUser

Guest
Hei, da har eg gått gjennom tråden til Are. Tok med alle som var nevnt der. Fjerna dei som allerede er med i konken. Satt da igjen med 48 navn. Gjekk så gjennom p&p for å finne gamle profilar som var glømt, og jammen klarte eg ikkej å finne nok til at det blei 64 stk til slutt :)
Håpar eg da har fått med dei viktigaste, men er nok diverre garantert nokon som burde vore med som er glømt :(
Har sendt lista til .kongen av verden 3, som postar ein "pensjonist runde". Vi har blitt enige om at dei 32 som kjem vidare herifrå, i neste runde skal møte dei 32 vinnarane i konkuransen blandt pensjonistane.
Skriev eit program for å "pare" spelarane mot kvarandre, så kven som møter kven er heilt tilfeldig.
Dette kan bli spanande :)
 

.kongen av verden 3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Are / Gunnar Gås kan faktisk bli vinner både på v2 og v3! :O v2 er han allerede i finalen og har et overtak i finalen, og regner med han kommer et godt stykke her også. :)
 

DeletedUser

Guest
Men General1 var vel strengt tatt originalen på Bestemor Duck :confused:
Og Torquemada spilte vel på Kongen av Verden 3...

GOdt mulig det var general1 på bestemorkontoen i utgpkt. Det veit jo du betre enn meg, eg huskar berre at det var grim når dogz blei til :)
Torquemada spelte på kongen ja, men det jorde zara og, derfor skreiv eg deira navn i staden for kongen :)
 

DeletedUser

Guest
Til opplysning, har trukket meg fra Shaman Matozan kontoen. Begynner å bli en stund siden though.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hei, da har eg gått gjennom tråden til Are. Tok med alle som var nevnt der. Fjerna dei som allerede er med i konken. Satt da igjen med 48 navn. Gjekk så gjennom p&p for å finne gamle profilar som var glømt, og jammen klarte eg ikkej å finne nok til at det blei 64 stk til slutt :)
Håpar eg da har fått med dei viktigaste, men er nok diverre garantert nokon som burde vore med som er glømt :(
Har sendt lista til .kongen av verden 3, som postar ein "pensjonist runde". Vi har blitt enige om at dei 32 som kjem vidare herifrå, i neste runde skal møte dei 32 vinnarane i konkuransen blandt pensjonistane.
Skriev eit program for å "pare" spelarane mot kvarandre, så kven som møter kven er heilt tilfeldig.
Dette kan bli spanande :)

Konge! Knallbra initiativ og arbeid av begge to :)

Drit i Grimlock. Bestemor Duck var G1 sin. Grimlock gjorde nada på den.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
En eller annen jeg har på skype blir nødt til å guide meg gjennom horden av ukjente nicks på spillere jeg egentlig kjenner til før jeg får stemt her... Straffer seg å ikke følge med.. :(
 

DeletedUser

Guest
Jo, endel. Men mange der også som jeg har glemt hvem er, hvilke andre kontoer de spiller/har spilt som jeg kjenner til osv
 

DeletedUser

Guest
Slipper vel nødvendigvis å vite alt om top 64 spillerne ;)

Om du ikke har noen formenning om to spillere kan man alltids bare rote opp litt statistikk og dømme utifra det. Ellers kan man bare stemme på gøy, slik at det blir litt aktivitet, noe som var tanken bak hele konkuransen vil jeg annta ^^
 

DeletedUser

Guest
yay for pensjonerte spillere! vi banker de rare ungene lett! :0
 
Topp