Søkeresultater

  1. GUIDE: Hvordan overta en landsby

    lojaliteten går ned med mellom 20 og 35 prosent per angrep, uavhengig av poeng eneste måten å påvirke den på er å få et paladinvåpen, husker ikke hvilket, men det garanterer minimum 30% på angrepet hvor paladinen er med
  2. To adelsmenn

    Du må sende dem i to forskjellige angrep for å få uttelling på lojaliteten i landsbyen du skal ta over.
  3. GUIDE: Hvordan overta en landsby

    lol da har du en litt rar tidsforståelse :) ser vel ut som du har brukt en minst 4 uker spør du meg.
  4. Klistret:GUIDE:HOW TO PLAY TW PART 1

    Forsåvidt en bra guide, men det er noen ting den ikke tar hensyn til, som f.eks tid det tar å bygge tropper. Er du veldig aktiv, og kan flytte troppene dine rundt, er ikke swords-archer 1:1, den beste strategien for forsvar, tvert i mot, det er den strategien som tar desidert lengst tid å...
  5. sesjon utgått

    det høres jo merkelig ut, forumet er jo separat fra spillet, så at det virker skulle ikek ære så rart. jeg ville prøvd å slette gamle cookies i nettleserene
  6. Forlatte landsbyer/bonusbyer

    absolutt ikke nødvendig å ha med paladin. troppene returnerer dersom du har vunnet, så her tror jeg nok nesten du må ha vært litt sløv..
  7. Forlatte landsbyer/bonusbyer

    det kan man de forsvarer seg bare med mur
Topp