Søkeresultater

  1. Sjekk Rankingen!

    Lite vits å samle alle, de eneste av verdi slik jeg ser det er J.F.F, LK og oss og vi er allierte med de to første der. Problem solved.
  2. FI har kommer til V2!(I Engelsk)

    Ohhhh :eek: HELP:p
  3. Sjekk Rankingen!

    Det som er litt søtt er OD'en til enkelte av de kattene ^^ Noen har høy selvfølgelig, men noen har ekstremt lav :p
  4. TW i dag.

    Mister ingen til AriCa vi, og vi er rank 2 ;) Edit: The Apocalypse / APC Point har en fin tråd på v2 politikk og propaganda, et innlegg som beskriver situasjonen relativt godt er dette innlegget (siste update).
  5. TW i dag.

    Nei nei nei. Det er jo så mye barbs. Ikke tvil!
  6. Scandinavian spillverdenen

    God idè, men slå sammen servere og la verdenene være, dvs at det står verden to (no) verden tre (no) verden 3 (se) verden 3 (dk) osv. men at nye verdener er for alle f.eks. verden 14 (forkortelse for skandinavia/norden). -Tbb
  7. Merknad for startby

    Jeg ville gjerne likt å sett startbyen min, men med *INN Å SJEKKE TWSTATS* 768 byer blir det litt vanskelig...
  8. stammebilder og profilbilder

    Hun KAN men faren for overbelasting er stor da hun 1) Må bruke begge hendene 2) Leser, skriver og hører ditt utrolig smæsky navn ;)
  9. stammebilder og profilbilder

    Vil ikke anbefale dette. Oldemor lager bedre bilder en dette. Eller, det kalles vel ikke å lage en gang dette.
  10. Gratis signaturbilde Fra Meg (pga Jeeey ikke liker farger :O )

    Kan du lage ny til TrAnxZ, med noe fancy som det (ikke helt det samme) :D? Siden jeg diggger deg! <3
  11. stammebilder og profilbilder

    Thebigbang, noe med thebigbang? Alså smellet som lagde universet. Manfred, noe med soldater, samhold, militært. Det er hva jeg vil bildene skal være om. Tekst skal være bare brukernavnet (Manfred eller Thebigbang).
  12. Militærleirer

    OD info er lagret, antall byer er lagret, rank i kontintent er der, poeng er der, antall erobrede byer/selv erobring er på TWstats. Whats the problem? Om stoppeklokka på femmila starter etter tremil blir vinneren den samme det var fellesstart, der noen var litt treige med å komme igang.
  13. Militærleirer

    Syntes at Medaljer kunne blitt inført på alle .no verdener - dvs også de gamle. Hvis de innføres på de gamle .net så ser jeg strengt tatt ikke problemet?:)
  14. Liverpool-supporter?

    Jeg ville kjøpt pool om jeg hadde pengene - selv om jeg er Unitedfrelst. Hvorfor? Det er av den enkle grunn at jeg håper og tror at Pool vil løfte seg litt i løpet av årene. Hodgson kom inn på et alt for sent tidspunkt, og fikk ikke nokk tid. LFC er et såpass stort lag, med relativ stor...
  15. Manchester United supporter?

    @Shanks, vi tenkte å holde den triste tråden deres fri for slikt. Det er jo så mye styr i lfc for tiden. Det var for dere. Ja, Chelsea virker farlig. Er redd for at LFC skal rykke ned, det er allvejs artig å knuse scouserne. United har muligheten til å vinne, men må spille bedre enn de har...
  16. stammebilder og profilbilder

    Me wantz! Til denne accounten og denne accounten! :)
  17. APC vs NS dag for dag

    Hva mener du?
  18. Tips youtube film

    iMovie på Mac er kos :D
  19. APC vs NS dag for dag

    Gud er min herre. Jeg tilber han 6 ganger om dagen. ˇ(★)ˇ ⎡----⎤ ⎢-✶-✝-✶-⎥ ⎢----❤----⎥ ⎢-----------⎥ ⎢------------⎥ ⊂⎣------∏--------⎦⊃ ☺ /|\ /\ Mikkels tempel er ovenfor. Har skrevet litt om det på IG profilen min.
Topp