Militærleirer

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
hei, jeg lurte på om dere i tw temet ikke kunne skaffe Militærleirer i v1?, det hadde vert kult
 

DeletedUser

Guest
Ohohohoho! Det hadde vært moro!

Med så mange rikinger hadde de blitt flittig brukt!! :D
 

DeletedUser

Guest
hvorfor kunne vi ikke ha millitærleirer og medaljer på alle værdner det kunne ha blitt veldig moro.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
God idé! La oss innføre en vesentlig endring i spillet når en server har gått i flere år! :) Når vi først er i gang kan vi ikke like gjerne sette inn kirka også?

Medaljene har visst blitt innført på eldre .net servere, men da naturligvis ikke samtlige medaljer.
 

DeletedUser

Guest
Å gjøre en så stor og dramatisk endring i et så gammelt spill som V1 er, vil bli å snu foruttsettningene for hele spillet på hodet.
Skjønner at enkelte tror dette kunne være morsomt, men jeg tror ikke helt dere ser rekkevidden av forslaget.. :)

Jeg tror vi lar V1 være som den er.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Jeg bare elsker at Sir Pio er min egen private tolke-mine-sarkastiske-utsagn-til-folket tolk! Det er så... så... så... praktisk! :)
 

DeletedUser

Guest
Å gjøre en så stor og dramatisk endring i et så gammelt spill som V1 er, vil bli å snu foruttsettningene for hele spillet på hodet.
Skjønner at enkelte tror dette kunne være morsomt, men jeg tror ikke helt dere ser rekkevidden av forslaget..

Veldig enig med sir p. her...
 

thebigbang

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Syntes at Medaljer kunne blitt inført på alle .no verdener - dvs også de gamle.
Hvis de innføres på de gamle .net så ser jeg strengt tatt ikke problemet?:)
 

DeletedUser

Guest
Noe av greia er vel at de antagelig ikke har tatt vare på slik info, så om medaljene hadde blitt innført så hadde alle startet på bar bakke selv om veldig mange allerede har nådd vilkårene for utrolig mange medaljer.

Det ville rett og slett gitt et feil bilde av hvem som faktisk har oppnådd hva, som om stoppeklokka på femmila ikke hadde blitt startet før etter 3 mil...
 

thebigbang

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Noe av greia er vel at de antagelig ikke har tatt vare på slik info, så om medaljene hadde blitt innført så hadde alle startet på bar bakke selv om veldig mange allerede har nådd vilkårene for utrolig mange medaljer.

Det ville rett og slett gitt et feil bilde av hvem som faktisk har oppnådd hva, som om stoppeklokka på femmila ikke hadde blitt startet før etter 3 mil...

OD info er lagret, antall byer er lagret, rank i kontintent er der, poeng er der, antall erobrede byer/selv erobring er på TWstats.
Whats the problem? Om stoppeklokka på femmila starter etter tremil blir vinneren den samme det var fellesstart, der noen var litt treige med å komme igang.
 

DeletedUser

Guest
Mange av medaljene kunne nok deles ut ja, men langtifra alle.

Hvor mange ganger har man fortjent dagens angriper på v1, for eksempel? Eller dagens plyndrer/stormakt? (om dette er info som faktisk er lagret for alle verdener så skal jeg selvfølgelig trekke argumentet mitt)
Det er den typen medaljer som har noe å si i lengden. I v6 er førsteplassen straks oppe i 100 medaljer. Tenk deg hvor mange medaljer førsteplassen i v1 ville hatt, og hvordan fokuset/taktikken til endel spillere ville vært annerledes fra starten dersom medaljene hadde vært der fra dag 1.
 

DeletedUser

Guest
Huh.. Dette er off topic og moderatorene har ikke sagt noe.. hmmm... This is actually great news! :)
Ikke at jeg oppmuntrer til opp topic tøv, men at det ikke er like strengt som før. Go moderatorer! *thumbs up*!
 

DeletedUser

Guest
OD info er lagret, antall byer er lagret, rank i kontintent er der, poeng er der, antall erobrede byer/selv erobring er på TWstats.
Whats the problem? Om stoppeklokka på femmila starter etter tremil blir vinneren den samme det var fellesstart, der noen var litt treige med å komme igang.

ja da hadde det vært bedre om vi hadde medaljer for da hadde vi fått det automatisk.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Huh.. Dette er off topic og moderatorene har ikke sagt noe.. hmmm... This is actually great news! :)
Ikke at jeg oppmuntrer til opp topic tøv, men at det ikke er like strengt som før. Go moderatorer! *thumbs up*!

Tipper du får en infraction for den kommentaren je je, men militærleir på V1, he he nei, er nok litt for drøy forandring av spillereglene mener jeg ihvertfall, medaljer tja, whoo cares
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp