Søkeresultater

  1. Råttent eller ikke?

    Hei! Det har seg slik at jeg spilte V3 på Kvænangen men jeg mista PW. Jeg hadde 700 pp der inne. Og simen sa at om han fikk konton tilbake. Så skulle jeg få de. Men så idag merka jeg at han spiller med nicket Kvænangen og tok en prat med simen.. [15:31:06] Lucky Luck <3: hALLO [15:31:15]...
  2. Cs

    Halla. Jeg lurer litt på hvem av dere som har noen av "cs" Spilla:) Og om noen har de og som vill spille:) de vill jeg helst skal adde meg på steam :) - Merklig11(party)
  3. Videresendt, Inno Forslag

    Hei! Eg har spilt litt grepolis og da såg eg at nor man skulle angripe så opptatertetiden seg heile tida feks " om du angriper nå treffer angrepet kl 12:14:50" og om 1 sek er det "12:14:51" det vill eg gjerne ha på TW og for då hadde det blitt litt lettere og time angrep eller støtte, for nå må...
  4. Grepolis

    Hvem her spiller Grepolis? Og om du gjør spiller du på Espsilon : ) Om dere spiller der så si ifra til meg : )
  5. Besvart Størrelse på stamme for å erklære krig

    Hei. Eg skulle til og Ærklerekrig!!! Så kommer dette opp "Erklær krig Kravene er ikke innfridd: Stammen din er nødt til å ha minst 5 medlemmer eller 15000 poeng for å kunne erklære krig." Hvorfor må men vare minst 5 eller ha 15 k? Det er bare teit synes jo eg. Så vill ha et svar på...
  6. V3'S Ryktebørs

    Fant ingen "V3 Sin ryktebørs. Og jeg mener v3 trenger mer aktivitet!!!!! Så derfor prøver jeg og lage en hahaha Ryktes at jeg ikkje har rykter :O Bare og komme med dem :d
Topp