Søkeresultater

  1. Faktabørsen

    Syns bare sånn som dette er kjedelig eg... så velger å stå utenfor for det meste:)
  2. Faktabørsen

    Ka med at dere begge holder kjeft og putter mouth to action:) Koffor er alle så glad i å lage såpe?:D
  3. FINALE: Tw Champion V9

    Kamp 1: Fan nr. 1 av Sylphida - Villarreal Har trua på deg:)
  4. Rate spilleren over

    tar cujos eg da:P Cujos: Poeng: Bra med poeng, rank 6 atm og veldig høgt poengsnitt på byene... ligger da ganske bra til iforhold til antall byer vedkommende har så 9/10 OD: nr 21 på total OD, nr 11 på ODA, ikkje fått så veldig mye imot seg.. skyldes jo mye av at k45 er veldig Area dominert...
  5. TW Champion runde 4

    Kamp 1: McBitch - Xenex Kamp 2: Valley - Villarreal Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx Kamp 5: Lurvee - Flashback Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie Kamp 7: Grisepesten - RUAB Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver
  6. TW Champions runde 2

    Kamp 1: Leffy - Majord Zod Kamp 2: Shybert - Toggie Kamp 3: Lord sayver - Ensifux Kamp 4: Lyding123 - Scher Kamp 5: RUAB - Twiggy royale Kamp 6: Skelethor Hadesguard - Fan nr. 1 av Sylphida Kamp 7: Villarreal - Hvalen Kamp 8: Deuz - Mr. xxx Kamp 9: Carnifex - Fingreslitte...
  7. TW Champion v9 - Runde 1

    well I'll show you;)
  8. TW Champion v9 - Runde 1

    seier du:D hahahahahha og eg var faktisk objektiv:P bare ikkje med din, det var ikkje du med min heller:D
  9. TW Champion v9 - Runde 1

    Kamp 1 - Lulli v.s Ashi Kamp 2 - 321llok v.s Moha1994 Kamp 3 - paausanv.s Lyding123 Kamp 4 - lookatme v.s Baibai Kamp 5 - Flashback v.s trustie Kamp 6 - McBitch v.s mr. xxx Kamp 7 - Andi007 v.s CartmanRules Kamp 8 - sir-dragon v.s glutten Kamp 9 - latingen95 v.s Skelethor...
  10. TW Champion v9 - Runde 1

    Var vel heller for å unngå og høre vissvasse ditt kver dag:D
  11. TW Champion v9 - Runde 1

    keffor har så lite folka trua på meg?:(
  12. Ryktebørsen

    ryktes at eg vokser raskt:O
  13. TOP 20 Stamme and spillers

    Syns det er så jevlig på tryne at du og alle andre som lager listene er så jevlig på å slenge dritt:P Syns det er så useriøst, å kalle folk noob bare fordi dei tar byer som må tas når folk slutter eller i sånne tilfeller her da, der dualer slutter.. og folk slår sammen kontoene fordi dei har...
  14. Ryktebørsen

    carnifex... du internadler mye (som påpekt) , men virker som du alltid har første rett av ein elleranna grunn..hmmm du får andre til å hjelpe med nukeing og preadling.... mye ODA ja, ein del av den på meg^^, but am still not so much impressed;) ofc farmer du mye når du får andre til...
  15. Innstillinger - Verden 10

    liker:)
  16. Rate en spiller!

    Nei vel drete på leggen eg da:) men du hadde bare fått 9 anyways;) haha ... ok viss han ikkje er på kontoen din får du bare 9 der;) rettelse 43/50:) fornøyd?:)
  17. Rate en spiller!

    Tar din konto eg da zippy^^ Fan nr. 1 av Sylphida Poeng: 96.011 k - og rank 5... Syns d fortjener ein 9er OD: 276.802 , 8 plass totalt, 4 plass på ODA. Gir 8er eg, men regner med at du kommer til å være blant toppen her lenge:) Stamme: DN, bra stamme med gode medlemmer, men trokke...
  18. Ryktebørsen

    At du har spioner?:P den ekke ny;)
  19. Ryktebørsen

    må du no ikkje ta alt så seriøst:P du er like gale som meg:D... skitt kasting?:O Syns dette bare er artig... svir for alle:D Uansett når du erter meg, erter eg tilbake:) viss eg er så irriternde på skype, kan du blokke meg, slette meg, ignorere meg, få dama di til å svare isteden:D.. se er...
  20. Ryktebørsen

    Ryktes at Carnifex akkurat ble pissa på XD
Topp