Søkeresultater

  1. HeLLoWeeN

    Hei godtfolk

    Hei alle sammen her inne. Jeg vet folk ikke følger med og sånn, men jeg tenkte å skrive her likevel jeg. Det er nylig lagt ut tonnevis med leire på markedet. Du som preger mye gullmynter, vær så god, her har du masse leire til å smi flere mynter. Du som liker å adle gråbyer, vær så god, her har...
  2. HeLLoWeeN

    Ryktebørsen

    Jommen. Dette var følelsesladde greier, dere. Og så over et så meningsløst og dødt spill, som dere påstår, hehe :)
  3. HeLLoWeeN

    Faktabørsen

    Det var jo dumt...
  4. HeLLoWeeN

    Faktabørsen

    Fakta er at Lyra er den eneste kontoen på topp 25 som har 100% spillerbyadlinger.
  5. HeLLoWeeN

    Ryktebørsen

    Bekreftes.
  6. HeLLoWeeN

    Rate spilleren over

    Kill4fun Poeng: 51.306 Ligger trygt plassert på en 17.plass. Poengsummen er god, så fremt PP forbruket er tilsvarende 0. (5/10). Plassering: Æsj. Fæl plassering... Godt tukket inn blant stammevenner og allierte. Jeg klarer ikke å se en umiddelbar løsning på problemet heller. Kommer sikkert...
  7. HeLLoWeeN

    Ryktebørsen

    Seems legit
  8. HeLLoWeeN

    Testes Troppe/nuketeller

    Joda. Alt du må gjøre er å godta popups i nettleseren din.
  9. HeLLoWeeN

    En stor takk til CM

    Jeg ønsker i dag å legge inn en stor og varm takk til vår nåværende CM. Vår alles kjære Community Manager har gjort det ubegripelige. I lange tider har vi gledet oss over at en tidligere tribalwars-spiller, og i manges øyne en veteran, skulle overta en etterlengtet stilling for alle oss...
  10. HeLLoWeeN

    Faktabørsen

    Siden det ikke er opprettet noen tråd for spørsmål angående innstillinger spør jeg her: I hvilken hastighet kan vi forvente at gråbyene vokser, og til hvilken størrelse?
  11. HeLLoWeeN

    Intervju

    Ble visst ikke noe intervju på denne verden..?
  12. HeLLoWeeN

    Runde 22 - innstillinger

    Er vrakplyndring også aktivert på denne verdenen?
  13. HeLLoWeeN

    Faktabørsen

    Ja, han søkte til BERM. Men på grunn av uenigheter på kontoen deres, samt uenigheter i BERM ble de ikke med likevel. Kravene han stilte til oss var mer enn vi kunne godta, rett og slett.
  14. HeLLoWeeN

    Ryktetråden

    Ryktes harde tilstander og full panikk på Svele sin største konto
  15. HeLLoWeeN

    Ri ut stormen

    Jada, snowball-effect. En god oppstart gir god gevinst over tid. Det viste jo f.eks gallabrotix og smygende pappeske som også var blandt de store PP horene i oppstarten. At dere ikke bruker PP er en annen sak. Good for you :) Dere har fremdeles muligheten til å bruke hvis dere skulle ønske.
  16. HeLLoWeeN

    Ri ut stormen

    Men herre jemini. Ja, vi brukte sick mye PP i oppstarten. Vi trenger ikke legge skjul på det. At vi har brukt massive mengder PP i etterkant stemmer derimot ikke. Vi har brukt en halvering her og der etter vi skaffet oss by nummer 2, men særlig mer enn 1000 har vi ikke brukt. Vi har solgt...
  17. HeLLoWeeN

    Faktabørsen

    Neida. Da jeg omsider leste profilen din på nytt for en liten uke siden kom teksten opp :)
  18. HeLLoWeeN

    Faktabørsen

    Dagens nøtt: Hva bringer dag 7?
  19. HeLLoWeeN

    Faktabørsen

    Masse lykke til, Juksesimen :)
  20. HeLLoWeeN

    Ryktetråden

    Det stemmer ikke, Sau1. Vi har tatt en by av dere :)
Topp