Søkeresultater

  1. Olve

    Forespørsel Varkplyndring script

    Et script vi bruker for å effektivisere Scavenging og spare tid. Dette er "hardcoda", altså det er førsatte troppemengder. Disse mengdene er sotte inn for 4 timer og 9 minutter (speed 1.8, w104). Om du vil endre mengde tropper du sender, så endrer du bare { type: 'spear', count: 450}, til...
  2. Olve

    ny HP

    Blir det en til norsk HP, eller er d hasta la vista?
  3. Olve

    Korsn ville du se ut?

    Er bare innom en liten tur på d norske forumet og tenkte ta inn noe æ så på .net, dette er en GIF reaksjon til ting som skjer på verdenen! Et "dårlig" eksempel: Når æ ser aktiviteten på forumet...
  4. Olve

    Selvoppdaterende kart for V32

    Kartene er laget av Chickencatch og kan blir funnet her Stammerkart: Spillerkart
  5. Olve

    Moral på v27

    Sånn ca hvor lenge må denne moralskiten vare egentlig? Verdenen er jo så liten og V28 er alt startet, er bare masse moralskilpadder igjen som sitter adler grått overalt... Blir bare for dumt med 30% moral tar vekk alle farmsa dine.
  6. Olve

    Aksjon allerede?

    Har gått knapt 6 timer og allerede har 3 kontoer funnet ut de skal peise 10 angrep i meg, takker så meget for at dere forteller at dere teamer opp MagaZin, Feddy567 og Elizabeth Keen. Skal knuse dere alle 3 ;)
  7. Olve

    Selvoppdaterende kart for Runde 20 (Kun top spillere)

    Tenker disse vil være fin for å se utviklingen av rundene. For flere kart trykk her
  8. Olve

    Hva er strategien?

    Blir d å adle grått, hvem blir første adleren, hva skjer fremover?
  9. Olve

    Kun en åpen verden

    Atm så er det kun EN åpen verden på Tribalwars Norge. Selv om V27 er ny så er den så liten at nye spillere starter nesten i veggen til toppkontoene uansett, og det eneste de kan ri på er moral. Samtidig så er det vanskelig å gå inn på gamle kontoer for å lete (muligens desperat) etter PP siden...
  10. Olve

    Selvlagde kart

    Siden det er en mangel på "Selvoppdaterende kart" på v27, hvorfor ikke peise opp en hvor vi lager i f.eks TWstats? Blir å update ca. annenhver uke, eller om noe spennende skjer. Om noen andre og orker poste/komme med tips ville det vært flott :)
  11. Olve

    Gråbyer

    Nå som verdner har blitt så små som de har, skal jeg stille et spørsmål, eller nærmere sagt et forslag. Noen som husker HP6? En massiv mengde (altså maaaaasssiiiiiv) gråbyer gjorde at en HP verden ble bra massiv der. Ja dette gjorde at det ble et farmestyr uten like, men i bunn å grunn hadde du...
  12. Olve

    Classic/HP, PP og neste verden

    Litt selvfoklarende i tittelen men spørsmålene går som så: 1. Er Classic/HP ennu PP fritt eller ble dette fjernet da Dakapo gikk av som CM? 2. Eventuelt når kommer neste classic/HP opp i synet igjen? Takk for svar på forhånd :)
  13. Olve

    Fargekoder på Forum

    Jeg vil slette dette... Jeg er en total idiot tho det er obvious xD Er jo det Norske flagget... Hvor dum går det an å bli...
  14. Olve

    Besvart Gråby% på v22

    Er det en liten verden med lav gråbyprosent som blir å havne på ca halvparten av 4 konti fyllt, eller blir det noe ala v18? Bare nysgjerrig på hvor stor verdenen kan bli.
  15. Olve

    Skjennerelle spill du anbefaler?

    Huff tenk jeg er tilbake her med en post, (ikke få forventinger Simen, jeg returnerer ikke til spillet). Jaja lets get on topic: Jeg har i det siste gått lei av det jeg lenge har spilt. Jeg har spilt veldig mye LoL, CS, SC2 og Diablo3. Og jeg har lyst til å spille noe nytt, og ha følelsen av...
  16. Olve

    Tas til følge Gråbymengde for større verdener.

    Har dere sett at verdener med masse gråbyer som v14 og v18 blir bedre kriger, større kriger og flere nye spillere? F.eks Timtom og Ehornes ville aldri klart utvikle seg til det de har nu på v18 om innstillingene var som v17. Jeg sier at det burde bli flere gråbyverdener og heller ha noen...
  17. Olve

    Den siste posten vinner

    :cool: jeg vinner :cool:
  18. Olve

    Besvart 5 års sperre på PP fra medalje???

    Er det meningen at de 600pp'a som ligger på gamle kontoer ikke skal kunne overføres før i 2019? Syns dette er ekstremt (her skulle det stådd noe upassende + litt til)?
  19. Olve

    Unnskyld Sindre!

    Da vil jeg komme å beklage over hendelsene som har skjedd det siste døgnet, og personangrepene imot Sindre som ble gjort. Skal gjøre alt jeg kan for at dette ikke skal skje igjen mot noen, og skal slutte med usaklige og irriterende kommentarer på forumet. Håper dere klarer følge og gjøre det...
  20. Olve

    Mary "ODA" Kay...

    Nå har, osm sagt Mary Kay tatt med sine vinger og fløyet over til ODA for å spre sine flotte hår og hudprodukter, hva videre kommer til å skje i ODA er forbi vårt fremtidsbildet. Kansje MD lukter godt nu eller nuksa deres får ny farge? Det som videre nå er hvem som har satt seg inn til å ta imot...
Topp