Søkeresultater

  1. Kim il pos

    Faktabørs

    Fakta at jeg ikke har vært pålogget på et par uker og nå har latt mitt ekte-Koreanske folk gå til tort og svie for å oppnå personlig nirvana, også kjent som pause fra tribalwars for alltid. TW er gøy, men tar mye tid. Jeg hadde en megaideell posisjon nå, og hadde alle forutsetninger til å eie...
  2. Kim il pos

    Noen fra V4 her?

    Hvorfor vil noen av dere være nooben som ble rimma? Hva er galt med verden? Hva sier reven?
  3. Kim il pos

    Noen fra V4 her?

    Hvorfor krangler dere om å være siste eieren på en konto som ble rimmet? Var forresten innom v4 selv, da i Capes.
  4. Kim il pos

    Faktabørs

    Kim il Pos er ikke i ledelsen.
  5. Kim il pos

    Faktabørs

    Er det rart at erklæringen kommer på kvelden, når stammen ble laget på kvelden, da?
  6. Kim il pos

    Faktabørs

    Dere trodde dere skulle komme dere unna krigen ved å lage en ny stamme bestående av de samme medlemmene?
  7. Kim il pos

    Faktabørs

    Så, med igjen failet kommer du med en påstand at det var en fail at vi iløpet av 2 dager etter forrige erklæring fikk splittet hele LO.DT?
  8. Kim il pos

    Lev en gang, dø to ganger

    Dere kan si hva dere vil om meg og mitt folk, men det er tydelig at vår skremmende krigspropaganda når ut til folket og skaper frykt. Allerde 2 døgn etter postet tråd rakner det helt i dø to ganger-leiren. VI ER EN FREMGANGSRIK OG STOR NASJON!
  9. Kim il pos

    Lev en gang, dø to ganger

    Ærede undersåtter! Som datter av min fars, fars, far, er det min plikt å dele viktige nyheter med dere mindreverdige "mennesker". Dere har sikkert fått med dere at nest-bestevennene Teemo og LO.DT nylig kranglet og endte opp som erkerivaler. Som medlem av Teemo blir hele mitt folk, og dermed...
  10. Kim il pos

    V15 Prisutdelinger

    Mest respekterte spiller 1 Kim il Pos. - Fantastisk spiller som står for utslettelsen av Dope 2 TheMrSondre - Flinke, flotte folk. Favorittspiller 1 Kim il Pos 2 Reisverket - Fyr som har lagd mye moro gjennom tw.nos historie. Ukens beste PnP / forumposter Ingen Mest "hatet"...
  11. Kim il pos

    Intervju med Jato Link aka Mr. Game and Watch

    Herlig intervju, en liten kommentar vedrørende v3: Det var ikke bare de 40 innleggene fra Mario Bros. som sa "Vi er best!". I tillegg til dere hadde man jo DOGZ, BoS og til dels Yakuza som kjørte samme stil. Savner egentlig denne fine "Vi er best!"-bitchingen. Mulig vi ikke ser den lenger fordi...
  12. Kim il pos

    Synchroniser og Dope

    Jeg gråter gledestårer over å ha seiret i krigen. Nå gjenstår det å finne en ny passende fiende
  13. Kim il pos

    Synchroniser og Dope

    http://www.youtube.com/watch?v=3GwjfUFyY6M
  14. Kim il pos

    Besvart Kirke...Diskriminerende?

    Bygget er ikke nødvendigvis kirke som i det hellige bygget, jeg tror bygningen er oppkalt etter den greske gudinnen Kirke. Okei, bygget er fortsatt litt hellig, men ikke på samme måte. Dessuten er det få som er av gresk mytologisk trosoppfatning i disse dager så det vil ikke være så mange som...
  15. Kim il pos

    "Dagens"-medaljer på V14, oversikt

    Slutt med skjulinga da, dumma
  16. Kim il pos

    Tribalwars eliminering!

    ezio-auditore.. 6 aightm8......... 5 Melisandre...... 8 Tvutt............. 8 Mr and Mrs Smith 6 Tarahumaraen.. 8 Bohic............. 8 FylleSamen..... 10 Lemmy.....6 Villarreal..........11 White Death.... 8 Happy-Hippo.... 8 SambaUlf......... 7 + til tvutt for å stemme...
  17. Kim il pos

    Ryktebørs

    De offensive troppene vil nok bli veldig savnet når byer skal stackes opp.
  18. Kim il pos

    Tribalwars eliminering!

    bongosteen.... 13 ezio-auditore.. 7 aightm8......... 5 Melisandre...... 7 Tvutt............. 10 Mr and Mrs Smith 6 Tarahumaraen.. 2 Bohic............. 7 FylleSamen..... 7 Lemmy............7 Villarreal......... 7 White Death.... 7 Happy-Hippo.... 8 SambaUlf......... 7...
  19. Kim il pos

    Tribalwars eliminering!

    bongosteen.... 10 ezio-auditore.. 7 aightm8......... 5 Melisandre...... 4 Tvutt............. 14 Mr and Mrs Smith 6 Tarahumaraen.. 5 Bohic............. 7 luapix............. 0 FylleSamen..... 6 Lemmy............7 Villarreal......... 9 White Death.... 5 Happy-Hippo.... 8...
  20. Kim il pos

    Ryktebørs

    Parodikontoer er kjempeteit, Snowden. Skaff deg et liv og ikke utgi deg for å være en annen person en den du er. - Kim Possible
Topp