Søkeresultater

  1. Its over 9000 swagpoints

    Mange på v18 klager om dårlig S og lite kos, ingen vet hvor seriøs kampen om mest $W@G er i ODA; denne kampen har jeg herved utnevnt megselv som en vinner av, med sterk kamp fra bla. pokemon Men, ingen kan si noe på, at min swag nådde nye høyder i min ukentlige motivasjons skypesamtale...
  2. WANTED : Three Are Legend

    Som de fleste rekrutørene, i de aller fleste stammer er Three Are Legend det heteste navnet alle vil ha kloa i på v20's overgangs marked, som eneste top 25 spiller uten stamme er tilbudene mange, og variblae, fra hovedstammer, til understammer. Spillerne på Three Are Legend med meg i spissen har...
  3. ODA - Skuta med det kuleste seilet

    Mange ser kraften i ODA for tiden, og redd vår organiserte destruktive aggresjon ikke kan stoppes, derfor setter nå motstanderne sammen alle kulter til et hullete seil for å prøve å ta igjen ODA skuta som for lengst kasta loss og er på lang vei til 100% dominanse. Med godt over 40%...
  4. Intervju med Robin - Fakenickern

    Nå synnes jeg det er påtide med et nytt intervju, så tok på meg jobben selv, det er en spiller som har markert seg fra starten i variert grad, nå er han tilbake, og hvorfor da ikke starte opp igjen med et intervju? Robin, hvem er du? Jeg er Robin, 22 år gammel gutt som er født og oppvokst...
Topp