Søkeresultater

  1. Top 10 Spillere

    10 *Exodus* CATS 782.705 97 8069 lol. Simen som ville over til Ugress, før eg blei med i ugress til og med, men som desverre ikkje hadde kontakta i ugress, og dermed bestemte seg for og være i KISS. Blokkerte meg både ingame og på skype når eg leava, så kan føle at han e litt salty for at eg...
  2. Ryktebørsen

    Ro ned E-penisen din a.
  3. Ryktebørsen

    ZZZZzzZZzZ
  4. Ryktebørsen

    Det er faktisk helt på sin plass at LL har forlatt KISS. Jeg synes det er en befrielse å slippe umodne tenåringer som sutrer og griner på skype. Lykke til videre!
  5. Top 10 Spillere

    1 Giant Panda UGRESS 297.784 Panda og Kreiz har knivet om toppen lenge men nå ser det ut som Panda har koblet ett fast grep om førsteplassen. Ca 20% Gråbyer adlet. Tydelig at startup var preget av den del PP, men man kommer vel ikke unna å bruke litt PP om man skal henge med i start/topp...
  6. Ryktebørsen

    Hahahah. Propagandamaskineriet er igang.
  7. Ryktebørsen

    Sannheten er at KISS hadde en løs kanon på dekk. Det viste seg det at kanonen ikke greide å holde seg på plass. Så valget falt på å kaste den over dekk, mye fordi kanonen kun skjøt kruttslam og ville vært ubrukelig i en krig. Nå har skuta fått ett friskt pust i seilene, så nå bærer det videre...
  8. Ryktebørsen

    Sånn går det når man setter fyr i begge ender. Vi får se^
  9. Ryktebørsen

    Avkreftes^
  10. Spørsmålsrunde

    E9. Klager ikke på at ny verden er oppe å går. MEN .no har en utfordring med spillermassen. Så dere har en jobb med å legge tilrette for at spillere som ikke har duals eller tid til å sitte på 24/7 har en mulighet til å overleve til midgame. Har sett frem til ny verden lenge nå. Men uten...
  11. Spørsmålsrunde

    Har vært mer aktivitet en på lenge. + At stammen som ledet hele pre/mid game gikk skeis. Er V 27 avgjort?
  12. Faktabørsen

    Når det kun sitter 3 aktive i stammen i typ 1 mnd, for så å bli angrepet av de største spillerene på V27. Så skjønner man fort at løpet er kjørt. Ga det jeg kunne til Cllect. Det å si at jeg har mislykkes på V27 blir jo din definisjon. Ikke en eneste gang har jeg logget inn på TW og tenkt at...
  13. Faktabørsen

    Hvem er du?
  14. Faktabørsen

    Nope. Og hva har det med noe som helst å gjøre?
  15. Faktabørsen

    dg44. Nicket ditt er misvisende. Winraten din er nok ganske mye lavere en 100%
  16. Ryktebørsen

    Avkreftes
  17. Ris og Ros v27

    MiSoSi Ris: Hørt/sett lite til deg tidligere i spillet, ganske anonym. Gnien på gråbyer. Ros: Kommet som ett skudd etter SB`s nedadling, vist deg som en sterk konto ift off. Keep it up.
  18. Prisutdeling

    Huh? Posten til Dg44 er nok ikke ment til deg.
  19. Prisutdeling

    Hehe, ja du mener det? Nuksa er fulle de, men det er jo ikke trollmenn jeg sender. Men hvos du ser på ODT så ligger Zero under meg alene, og jeg har ikke akk utrettet så sykt mye.
  20. Prisutdeling

    Hva var det a? Være en liten bitch å stikke til leder stammen for å få stack?
Topp