Ris og Ros v27

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
misosi

Ris: For få innlegg på forum.

Ros: PP savior misosi is love <3 (aka han bencha Ras al ghul sitt readels forsøk)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
100%winrate:

Ris: Lett å misslike med sin oppførsel på forum. Byttet til fiendestammen. Skryter mye av seg selv og sine prestasjoner, muligens fordi få andre gjør det. Kommer sjeldent med gode foruminnlegg, for det meste er det nedsettende kommentarer om andre, eller ultrapositivt om seg selv eller resten av stammen sin. Muligens en maske, slik veldig mange sier dem har på forumet.

Ros: Gav seg ikke etter å ha mistet endel byer etter stammehoppet. Ser ut til at han har tatt kontovakter for stammemedlemmer, noe som viser at han stiller opp for stammen. Har et stort nok ego til å kunne vinne v27 ved å ta beslutninger som kun gagner hanselv, og det er jo tross alt det dette spillet handler om...? Å vinne?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Kalou

Ris: Utrolig lite ODA som tyder på at han treffer med sitt på andrerunden?

Ros: Jevnt og trutt tempo hele veien, adlet godt med fiendebyer og overlevde eksamener :O
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Lillegutt

Ris: Adlet meg earlygame

Ros: Ser ut til å fortsette å adle og lar SB få kjenne det godt. God spiller som fortjener å ligge blant toppen og spiller ikke kun for seg selv men for stammen, elsker selv ærlige TW-spillere som har moral på den rette siden!
 

Shiroe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Pettulf

Ris: Ble tatt for lett early game :(

Ros: flink stammeleder, ser ut som han vet hva han gjør å gir seg ikke lett. fortjener respekt for det.
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Shiroe
Ris: Litt treg vekst, men er neppe lett å vokse raskt med meg, MiSoSi og Lillegutt rundt deg

Ros: en av grunnleggerene av SDS og har gjort en solid jobb med å få stammen framover. En fornøyelse å spille med deg
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ris: Gir alt for mye faen (jeg forstår at du ikke har allverdens tid tho, Simen) Men de andre som er/skulle vært på kontoen har jo ikke gjort en pukk virker det som.

Ros: Flott at du kommer inn å prøver å hindre oss i å ta byer, og gir oss litt fight tilbake. Stå på ex dual <3
 

cid the king

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Ris: litt uregjerlig til tider og kanskje litt vel cocky ;)

Ros: holder koken og klarer seg bra i fronten. Artig å se at en som hoper til fiendestammen ennå har byene sine som lå rundt gammelstammen og de allierte.
 

misosi

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ris: Måtte til slutt gi opp clusteret etter press fra SDS. (Jeg har egentlig ikke noe spesielt å være negativ på)

Ros: Har vist stor ståpåvilje og fått bygget seg opp på rimmen. Spent på å se hvordan du gjør det videre.
 

Exodus

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
MiSoSi

Ris: Hørt/sett lite til deg tidligere i spillet, ganske anonym. Gnien på gråbyer.

Ros: Kommet som ett skudd etter SB`s nedadling, vist deg som en sterk konto ift off. Keep it up.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ris: 0 kjennskap til deg så har vel ikke noe å si
Ros: Et av de nyere tilskuddene her på forumet - Bra! :)
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Storebror

Ris:
At du gikk over til Cllect for en "lettere" seier.

Ros: At du har blitt fått kjørt seg av Lillegutt men likevel er du tilbake og kjemper videre!
 

misosi

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Pettulf

Ris: Dro til rimmen, men har bygd deg opp igjen.

Ros: Velkommen tilbake på topp 25! Det synes jeg er veldig imponerende!
 
Topp