Søkeresultater

  1. Intervju

    Flott initiativ! Mye bra lesestoff:) Har endelig fått tida til å svare, så bedre seint enn aldri!
  2. Faktabørsen

    Du kan virkelig ikke mene at dåkker ikke har gjort det med vilje, det blir rett og slett for dumt. Støttinga av Barikmo va jo helt på tryne, og dåkker utnytta systemet for at du skulle få innadle han i ro og fred. Ingen av sperringene fra vårs side har vært i nærheta av det nivået. Likevel artig...
  3. Faktabørsen

    Trenger faktisk ikke forsvare oss i denne diskusjonen for det er faktisk så åpenbart at dette er et problem begge sider har skyld i. Vi har på ingen som helst måte gått aktivt inn for å blokke ut -Coller kontoen, men vi har derimot støttet der det har trengtes til enhver tid. Det at Razor da i...
  4. Faktabørsen

    Lykke til til dere også! Blir gøy dette her:D
  5. Faktabørsen

    Fakta er at det er 2 dager igjen til onsdag og begge sider har adlinger som motsatt part mener ikke er innafor. Ser dere rekrutterte johnern også no men det får bare være:p. Blitt mye styr og shit over en relativt liten sak, så synes vi heller kan kose oss med spillet <3 Nok hate for en stund;)
  6. Faktabørsen

    For å svare deg Toby så skal jeg gjøre det på en veldig enkel og på en saklig måte. Nr. 1: Må si meg utrolig skuffet over hvordan du har håndtert denne situasjonen på vegne av stammen din. Og det å gå til "angrep" på meg gir deg ikke akkurat noe mer respekt. Angående aktiviteten min som du...
  7. Faktabørsen

    Ohh fakta er at Toby ikke er en natteravn:eek: Fakta er også at jeg liker å holde liv i to tråder selv om det er samme tema i begge:D
  8. Top 10 Spillere

    Lurt å spare flaksen til oss for den trenger du nok! Men vi har da vel masse dere ikke har.. F.eks. har vi et helt kontinent med barbs;) Skal være bra sikkert at vi ikke har skillz da, men likevel blir vi å adle dere ned:D
  9. Faktabørsen

    Fakta er at du ikke blir å klare å adle meg;) Men fint om du prøver likevel, kjekt å ha noe å gjøre på natterstid:D
  10. Top 10 Spillere

    PP er bare sykt op på eventer og i startup, noe alle er klar over. Rart at du ikke har 50 byer som -Coller om du brukte så mye på eventen selv..? Menmen, blir vel mer fair når dere har pp og vi det meste annet:cool: Får se hvem av oss som blir rimma først da, du som er så sikker på at det ikke...
  11. Faktabørsen

    Det burde du gjort mens du fortsatt kunne:p Får se hvem som spiser mest i fronten fremover, men det å være kjepphøy på seg selv og egen stamme er da vel ikke noe godt utgangspunkt? Litt bants er selvfølgelig innenfor men du har ikke gjort annet enn å legge press på deg selv og din egen stamme...
  12. Top 10 Spillere

    Kaller du meg drit først og deretter sier at Iver hadde dual(meg) på v32 for å se god ut..?:eek: Skal sies at jeg er drit da så bare å passe seg for meg i front:p PP aner jeg ikke hva er, men det er vel noe dere i Toby er godt kjent med;) Når det gjelder Stryper så ligger det mer bak det enn...
  13. Faktabørsen

    Er vel sjeldent at én stamme bare har med seg erfarne spillere, hvis det er det du sikter til.. Men tiden får vise om dette blir en artig verden eller om det blir en to siders krig som alltid..
  14. Faktabørsen

    Fakta er at det er en kjedelig verden (som alle andre på .no :( )
  15. Faktabørsen

    Fakta er at jeg hadde tatt dem iløpet av helga uans :P Men er også fakta at min store styrke i TW nok en gang kommer frem; internadling :)
  16. Top 10 Stammer

    Flott liste! Fint at noen tar initiativ :) Føler presset allerede :(
  17. Ryktebørsen

    Første byen er allerede adla :D http://no.twstats.com/no33/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=103897
  18. Top 10 Stammer

    Har gått mer enn et par dager nå :) Hadde vært artig med en liste
  19. Ryktebørsen

    Fortsatt mer igjen å adle:p
  20. Ryktebørsen

    Ryktes at stryper blir adla
Topp