Faktabørsen

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Om du treng ein grunn for å erklære krig, så burde du gi vekk rettighetane dine til noken som har balla.
Wow, the hate. Sa ikke at jeg trengte en grunn, sa bare at jeg har en grunn. Er jo gøy å ha noe å skrive på krigserklæringen uten om at dere er teite;)
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Etter litt refleksjon og studering av TB, har jeg sett genialiteten i deres stamme. I mitt flammende rage trodde jeg at dere mobbet min meme, og så ikke helheten i den. Etter mye studering og refleksjon ser jeg nå endelig genialiteten av dette og hvordan dere omfavner det å bli bamboozled. Det er en unik egenskap å omfavne memes på denne måten. Jeg beklager på det sterkeste og blir nå nødt til min store skuffelse å kalle dere teite i krigserklæringen:( Håper dere vil godta denne unnskyldningen, og jeg kommer nå til å adle dere ut på grunn av kjærlighet og ikke sinne!
 

keiser

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeg vurderte faktisk å søke til dere

Det burde du gjort mens du fortsatt kunne:p

Får se hvem som spiser mest i fronten fremover, men det å være kjepphøy på seg selv og egen stamme er da vel ikke noe godt utgangspunkt? Litt bants er selvfølgelig innenfor men du har ikke gjort annet enn å legge press på deg selv og din egen stamme på denne verdenen. Blir spennende å se om dere klarer å følge opp da:rolleyes: Litt kjipt at jeg må adle deg for å nå opp til resten av gjengen din da, hadde håpet at du skulle få være med lengst mulig så vi får litt liv på forumet fremover:p
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Pfff, ta det med ro Ola. Jeg skal holde liv her selv etter at du er adlet:cool:

Kan ikke si meg enig i at jeg er kjepphøy på meg eller min stamme, jeg tegner da bare et realistisk bilde:rolleyes: Syntes da ikke at jeg har lagt så mye press på oss heller jeg da. Bare fordi at dere er en gjeng med boosted monkeys betyr da ikke at vi er guder:p

Fakta er at jeg kommer til å adle deg for å nå dine venner! HAHA, bamboozled again!
 

keiser

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Fakta er at du ikke blir å klare å adle meg;) Men fint om du prøver likevel, kjekt å ha noe å gjøre på natterstid:D
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Tar deg lett på dagen jeg:) Kan du holde deg til en tråd, er så slitsomt å hoppe frem og tilbake:confused:
 

keiser

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ohh fakta er at Toby ikke er en natteravn:eek: Fakta er også at jeg liker å holde liv i to tråder selv om det er samme tema i begge:D
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Mamma sier at jeg kan bli hva jeg vil, så da blir jeg natteravn når det trengs:p Vi får vel fortsette å hoppe litt frem og tilbake da
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Når man prøver å skape litt hype og aktivitet på forumet, men du er den eneste fra stammen din så alle i den andre stammen starter å hate deg, så du blir alles hovedfokus fra dag en:(
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Du græver din egen grav ja :p
En ting er aktivitet, en annen er å være for høy på seg selv :p Men syns det bare er kos med litt aktivitet jeg
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Jeg høy på meg selv?? Pff, get out of here! Legger bare press på meg så jeg må gi 100% for å ikke dumme meg ut;)
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Kjære ledelsen i TB og spesielt DerPxRaZoR.

Jeg må si at jeg er utrolig skuffet over dere og har nå mistet all respekt jeg hadde for dere i dette spillet. Jeg hadde håpet på en fair krig hvor vi kunne vise frem våre skills og dedikasjon til spillet. Det ser dessverre ut til at dette ikke kommer til å skje. Tar dette på fellesforumet siden jeg tror dere egentlig gir totalt faen, og jeg vil vise alle hva dere driver med.

For de som ikke skjønner hva jeg snakker om nå, så har det seg dessverre slik at -Coller og DerPxRaZoR deler internett deler av dagen. Dette fører til en 48t sperre på en spiller hvis en av dem angriper/støtter/handler med en spiller. Et eksempel er hvis DerPxRaZoR støtter en spiller så må -Coller vente i 48t før han kan angripe/støtte den spilleren. Dette kan jo selvfølgelig føre til ugreie situasjoner, men jeg trodde og håpet at det skulle gå bra.

Det at dere nå utnytter denne regelen for å nekte -Coller å sende støtte/angrep mot alle spillerne rundt DerPxRaZoR er bare skuffende, skittent og viser hvem dere egentlig er. Dere er villig til å gå så lagt at dere ødelegger spillet for en person bare for å vinne verdenen. -Coller kan nå nesten ikke gjøre noe som helst med hele øst-siden av kartet siden DerPxRaZoR sender en spydmann i støtte til alle spillerne rundt og så trekker den tilbake og sender en ny før det har gått 48t. Dette restarter tiden -Coller må vente og fører til at han aldri kan støtte oss i stammen hans eller angripe deres stamme.

Tw er et spill hvor spioner og backstabbing er en del av pakken, men jeg syntes dette er way out of line. Her tar dere å systematisk ødelegger spillopplevelsen for en spiller og utnytter en regel bare så dere kan få en enkel win på brukeren deres. Jeg håper spillerne i TB/AB tenker over hvem dere har lyst til å spille med, og hvordan dere ønsker å spille denne verdenen. Dette er det mest skitne jeg har sett/hørt om, og all respekt jeg hadde for dere er nå borte.

Dessverre kan ikke support hjelpe oss, siden det er ingen måte rundt denne sperren, så gratulerer, dere har nå gjort så den største brukeren på verdenen ikke kan samhandle med store deler av kartet. Er dere stolte?

Det hjelper ikke at det er en spilladministrator som gjør dette og utnytter regelen. Dette viser vel bare at Tw-teamet syntes dette er greit og at dette er hvordan Tw burde spilles.

Her gav vi dere 2 uker til å forberede dere til krig så vi ikke skulle vinne basert på skittent spill, og så er dette det vi får tilbake? Og i dag så adlet DerPxRaZoR en by som vi hadde avtalt lå på vår side og ikke skulle adles av han. Denne avtalen vi gav dere betyr vist ingenting for dere? Vi har jo 2 uker med forberedelse, men ser ut til at dere prøver å nekte oss dette ved å isolere -Coller fra resten av stammen.

Syntes dere burde tenke litt over hvordan dere ønsker at denne verdenen skal gå, og så skjerpe dere. Ikke rart .no dør når vi har spillere som dere i toppen.

Legger til regelen som DerPxRaZoR utnytter her, samt meldingen -Coller får på samtlige spillere som DerPxRaZoR sender en spydmann til:
Advarsel: Spillet vil automatisk hindre deg fra å gjøre ulovlige handlinger, men det er likevel enkelte områder hvor spillet ikke vil oppdage det dersom kommandoen er ulovlig. Derfor må alle spillere også selv følge med på at ingen regler blir brutt før en sender kommandoer.


Denne regelen angår alle som deler en datamaskin eller nettverk med en eller flere spillere. En delt internettkobling kan være hjemme, jobb eller skolen. Alle spillere som med viten deler internettkobling regelmessig (for 3 dager eller mer) må legge alle som bruker samme internettkobling til under delt internettkobling i innstillingene. Går du på skole kan du sende en ticket til support og gjøre oss oppmerksomme på dette! Kontoer under kontovakt trenger ikke gjøre dette!

Dersom du kun midlertidig deler samme internettkobling (under 72 timer) trenger du ikke gjøre dette.

Når du har registrert en konto på delt internettkobling, så har du aldri lov til å samhandle med den spilleren(e). Koordinering innenfor en 3 ukersperiode er ulovlig når en deler internettkobling. Dette betyr at det må gå minst 3 uker fra siste kommando ble sendt til den andre spilleren kan sende kommandoer mot samme spiller.
I løpet av den siste timen utførte DerPxRaZoR en handling mot samme mål. Følgende handlinger mellom spillere som deler en internettkobling eller datamaskin er ulovlige så lenge delingen pågår eller 48 timer etterpå: Gjensidig angrep, støtte, ressurs leveringer og alle andre handlinger mot samme målkonto.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Oisann, dette var jeg ikke klar over. Ikke greit, men er nok ikke det verste noen har gjort. Litt overreagering der. Men fint du tar det opp, så kan vi finne en løsning. For skal ikke være sånn at en spiller i en annen stamme skal kunne hindre dere fra å gjøre handlinger med hverandre.

Selv om DerPxRaZoR ikke hadde drivet å sendt støtte til spillere, så hadde dette blitt et stort problem før eller siden. Så like greit det blir omtalt nå og ikke når vi er i krig. Har dere snakket med CM? Om en evt. løsning. Dette er vel noe CM/Moderatorer kan hjelpe til med. Blir vanskelig/nærmest umulig for oss og opprettholde en avtale. Siden dette vil forhindre fakeing/angrep fra vår side og støtting av spillere fra deres.

Vi har lyst på en fair krig, derfor håper jeg vi kan finne en løsning på dette.
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Oisann, dette var jeg ikke klar over. Ikke greit, men er nok ikke det verste noen har gjort. Litt overreagering der. Men fint du tar det opp, så kan vi finne en løsning. For skal ikke være sånn at en spiller i en annen stamme skal kunne hindre dere fra å gjøre handlinger med hverandre.

Selv om DerPxRaZoR ikke hadde drivet å sendt støtte til spillere, så hadde dette blitt et stort problem før eller siden. Så like greit det blir omtalt nå og ikke når vi er i krig. Har dere snakket med CM? Om en evt. løsning. Dette er vel noe CM/Moderatorer kan hjelpe til med. Blir vanskelig/nærmest umulig for oss og opprettholde en avtale. Siden dette vil forhindre fakeing/angrep fra vår side og støtting av spillere fra deres.

Vi har lyst på en fair krig, derfor håper jeg vi kan finne en løsning på dette.
Fint at noen er enige med meg. Har snakket med CM, og det er vist ingen vei rundt denne sperren. Vi var klar over dette kunne bli et problem, men tenkte at det ikke skulle bli relevant før krigen startet, og da hadde vi hatt litt tid til å finne en løsning. Saken er det at det blir utnyttet allerede nå, og det er jo et problem for oss

Det eneste jeg kan tenke på atm er at begge bare får bruke mobilen med 4g når de vanligvis deler nett eller dele 4g til PC'en (dette kan jo fort bli dyrt). DerPxRaZoR og -Coller får finne en løsning, og så forventer jeg at dette tullet stopper inntil videre.
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Snakk om sola, så skinner den!

Nå tikket det inn en støtte kommando fra selveste DerPxRaZoR. Må si at jeg blir overakset om det tilfeldigvis er en spydmann som kommer på et kortvarig besøk. Nå blir vel hele øst-siden blokkert i 48t til. Razor.jpg
 

karsk

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Snakk om sola, så skinner den!

Nå tikket det inn en støtte kommando fra selveste DerPxRaZoR. Må si at jeg blir overakset om det tilfeldigvis er en spydmann som kommer på et kortvarig besøk. Nå blir vel hele øst-siden blokkert i 48t til. Vis vedlegget 586

Dette er søren meg ikke greit. Må være mulig å kunne spille fair uten å misbruke gråsonene i regelverket.:mad:
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Wow, skal det seiast at eg aldri hadde noke respekt for sutrekoppen(derpx) til å begynne med, men ditta her e virkelig trist... Og ufattelig unødvendig, spessielt med tanke på at han e med i tw-team.

Skjerp deg din lille tøffel(ikkje ban meg rv pls)
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Fakta er at jeg har tabbet meg litt ut, og føler at en beklagelse må til her.

Jeg er vanligvis glad i å skape litt banter og hate, og håper alle skjønner at det bare er tull og morro. Dette har jo sine dårligere sider også hvor jeg fort blir litt revet med og sier ting jeg egentlig ikke planla og si, eller mener.

Innlegget jeg skrev i dag om Razor og denne delt internett regelen var ikke ment til å henge ut Razor på noen som helst måte. Det var en blanding av at denne situasjonen ødela litt planer og et par andre ting som fikk meg litt revet med, og jeg føler at poenget mitt ikke nådde frem til dere andre. Det er mye min skyld siden jeg ikke tenkte helt over hva jeg skrev og endte med noe helt annet en det jeg hadde sett for meg.

Fakta er at vi alle spiller litt skittent til tider. Itsya backstabbet på v30, Lucky backstabbet på v31, og ikke minst jeg backstabbet her på v33. Jeg satt dagen før mergen med OSO på skypet med Razor hvor vi planla aksjon mot OSO, og da viste jeg fult ut at vi skulle merge dagen etterpå. Razor tok dette ganske bra og hang ikke meg ut pga dette her.

Jeg har fremdeles masse respekt for Razor og de andre, og når jeg ser på det fra dems siden så skjønner jeg mer hvorfor vi havnet i denne situasjonen. JEG backstabbet han først, og han var redd for at -Coller skulle komme han i forskjøpet og hindre Razor i å angripe alle ved fronten. Dette er helt forståelig, og jeg burde ha satt meg inn i hans posisjon før jeg skrev noe her. Man kan gjøre argumentet for at han burde ha snakket med oss om det, men jeg burde også ikke postet det innlegget jeg postet, så vi gjør alle feil vi angrer på.

Razor er en spiller som ikke bare er ganske flink, men også veldig hyggelig å spille med. Med tanke på hva jeg har gjort mot han denne verdenen så er det han gjorde faktisk ikke så ille siden han sikkert ikke stolte 100% på oss lenger. Jeg ble alt for sur over det, og dette endte med å bli en utskjelling, og det var overhode ikke meningen. Til dere som hang dere på så mitt hate, så håper jeg dere ser på det med litt andre øyne nå. Razor er overhode ikke en av de få spillerne som fortjener null respekt, han er faktisk en av de mer hyggelige jeg kjenner her.

Nå vil jeg gjerne forklare hva innlegget mitt egentlig skulle være, men som det overhode ikke ble, og det er fult ut min skyld.

Jeg har som sagt ikke noe i mot Razor, men denne regelen skaper et problem. Jeg ønsket å sette lys på dette så vår CM kan se på saken og hjelpe oss med å finne en løsning. Syntes CM burde ta å snakke med Inno om det kan bli mulig for han å "Whiteliste" offentlige Internett som skole-nett for å hindre sånne problemer. En annen løsning er å la noen få bruke VPN i situasjoner hvor de påvirkede kan bevise at de bare deler skole nett og ikke bor sammen eller liknende. Det er veldig kjipt at en sånn regel kan definere hvordan denne krigen ender.

Håper CM ser på dette og kan snakke med oss om hvordan dette kan løses.


Jeg må bare beklage for dette og håper vi alle kan gå ifra dette uten at det går utover Razor. Han fortjener ikke dette overhode, og så kan vi heller fokusere på å finne en måte å løse dette problemet på.
 
Topp