Søkeresultater

  1. boom boom pow!

    They call me crazy aOoOoO FF- rægne me d i HÆLJEN. Uff, lol.. Men sånn ellers, er v1 ferdig? Hvem vant og div? :D Eller holder dere på enda.?.. Er så lenge siden nå at jeg ikke husker noe, hoho! :eek: Btw, link til highscore plz? :o
  2. Matte oppgave! (Målestokk)

    Hehe! :rolleyes: Har en slags innlevering i matte, og kanskje noen der ute som kan hjelpe meg? A: Avstanden mellom to punkter på et kart er 4 cm. Kartet har målestokken 1: 25 000. Finn den rette avstanden mellom punktene i virkeligheten. B: En garasje er tegnet i en arbeidstegning med...
  3. Splitter nye SPAMMEtråden!

    Endelig kom jeg på noe "lurt"... Du vet kanskje av min forrige "konkurranse", så dette blir en såkalt spamme konkurranse (Min konkurranse nr: 2). Dere kan sefølgelig vinne litt, og da snakker vi resusser! :D:D:D For å vinne litt resusser, går min første premie til den som spammer melding...
  4. Aktive brukere!

    Det som stod her, er slettet!
  5. Unormale ting å gjøre...

    Fixer en ny tråd her og nå... :D Hender ofte at jeg kjeder meg her på forumet, fordi det er liksom ikke noe å gjøre! :p Så for å i det hele tatt gjøre noe, kan du kanskje poste noe dumt/ artig/ eller hva som helst du har gjort i denne tråden! Håper du tar deg tid til å poste inn noe! :D:D
  6. Alfabetet...

    Huff, kjeder meg så fryktelig, er ikke noe liv i forumet nå... :( Så for å lage litt stemning (noe som jeg ikke gjør) så begynner jeg å stave alfabetet!!! Til de som kanskje vil bli med meg å repitere alfabetet, så er dere hjertelig velkommen! =) Begynner fra A- Å! Jaja, nå som jeg sier...
  7. *Minnesmerke: Anteros

    "Minnesmerke" Her kan vi alle gå innpå å minnes etter gode tider, og kanskje dårlige tider for noen, å da snakker vi om selveste: Anteros! Som denne personen selv sa: *Jeg kom, jeg så, jeg gikk....* Det jeg begrunnet dette som, er: Anteros kom, Anteros gjorde opprør (Med å være veldig aktiv...
  8. Er du naken?

    Har en anbefaling til alle her på forumet!!!! :o |lol| Hvorfor sitte med klærne på, når du sitter for eksempel å svarer på noen spørsmål her på forumet, det føles så mye bedre å sitte der naken! ;) Du får liksom en liten ubevissthet av ynklige følelser i det du akkurat skal til å kle av...
  9. Leggetider =P

    Nok et dumt forslag fra min side! :rolleyes: Men til dere som har lyst, kan legge inn en post der man for eksempel sier god natt, eller sier en god natt hilsen når man legger seg om kvelden/ natten! :p Å da du sender den inn, ser vi alle naturligvis når du legger deg ;) (Kanskje jeg har sett...
  10. Forlatte landsbyer!

    Det er sikkert spurt spørsmål om dette før, men da kan jeg med hånden på hjertet si at da har jeg ikke lest dem! :D Har et spørsmål angående forlatte landsbyer! :confused: Som jeg har sett i tiden framover på tw.no har de forlatte landsbyene fått ekstra med poeng nesten hver dag, er ikke...
  11. 17 mai "konkuransen"

    Hei igjen! :):) Er lei av at paladinen min alltid skal hete paladin, så nå prøver jeg å lage en konkuranse til de som vil bli med! Det hele handler bare om å finne det beste navnet til paladinen min, å det beste navnet vil bli trekt den 17 mai, rundt kl 15:00! :rolleyes: Alle behøver ikke...
Topp