§7)

Status
Stengt for ytterligere svar.

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Script som fyller inn felt er lovlig. Men nei, det er ikke bare det scriptet gjør, det putter og den ekstra lille rambukken inn, noe som gjør det til to handlinger per klikk.

En to, ein swei, er det så vanskelig?

Gåtta banen

Definisjonen på en handling da?

Merkelig at den ble godkjent på .net hvis de definerte utfylling av koordinater og 1 rambukk som 2 handlinger. Eller dvs, det kan de jo ikke har gjort da det tross alt ble godkjent.

Er jo enig hvis det går per "slot" man fyller ut som en handling. Bare syns det er rart.
 

DeletedUser

Guest
Definisjonen på handling da...

Merkelig at den ble godkjent på .net hvis de definerte utfylling av koordinater og 1 rambukk som 2 handlinger. Eller dvs, det kan de jo ikke har gjort da det tross alt ble godkjent.

Er jo enig hvis det går per "slot" man fyller ut som en handling. Bare syns det er rart.



Men hansemann da :)
Tw er fra tyskland og ikke fra net :)

Vent heller på hva tyskerne sier ;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Hehe, burde nok ha gjort det. Lett å være etterpåklok :)

Trodde som sagt det var et felles internasjonalt rammeverk og regelsett.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, burde nok ha gjort det. Lett å være etterpåklok :)

Trodde som sagt det var et felles internasjonalt rammeverk og regelsett.


Enig det burde vært samme reglene over allt, men da mener jeg at sript burde være Ulåvlig.

For etter min mening er det juks og kan ødelege spillet.


Naitsirk
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Kan du vise meg hvor reglene deffinerer en handling..?

Problemet er jo at dette ikke fins :S

Så man er fritt til å definere som man vil. Helt til admin definerer det annerledes og du er screwed da ;)

Men ikke rart da at adminer definerer dette forskjellig fra server til server.

Burde jo vært definert bedre. Det er hele greia her.
 

DeletedUser

Guest
Definisjonen på en handling da?

Merkelig at den ble godkjent på .net hvis de definerte utfylling av koordinater og 1 rambukk som 2 handlinger. Eller dvs, det kan de jo ikke har gjort da det tross alt ble godkjent.

Er jo enig hvis det går per "slot" man fyller ut som en handling. Bare syns det er rart.

.net er et apehus. Teamet der er så splittet at de banner folk for ting en annen i support teamet der sier er greit. Så hvordan ting er der bør man ikke gå ut ifra :p

At scriptet står som lovlig der er jo selvfølgelig veldig forvirrende, folk flest (bor i kina) kopierer det vel bare og finner ut hvordan det virker ettersom det står som lovlig, hvilket grunnen til at jeg synes TW.no teamet her burde lage noe lignende ala script forumet på .net, men når man ser etter på hva scriptet gjør så er det definitivt 2 handlinger, aka klikk.

Kan du vise meg hvor reglene deffinerer en handling..?

Et museklikk.
 

DeletedUser

Guest
Komme vel ingen vei her ser det ut som.
så då e det vel på sin plass å svara jannas, for det forventa han nok.

fyst å fremst nå e det av me hanskane seie du, siden du har slutta..
Vetu ka jannus, den setningen seie jo alt om deg, for å bruka meg sjøl som et eksempel, eg har vært meg sjøl fra dag 1 å vil alltid ver det, eg gidde isje legga någe imellom for å ble likt av andre, mens du derimot som spiller et spill å ska virka så politisk korrekt i alt du gjør å seie, så plutseligt fekk me se den ekta jannus sidå, litt trusler osv, tøft jannus, hadde hatt bittelitt respekt hadde du vært deg sjøl all the time, mn ingenting e bedre enn at du bekrefte sjøl kor lide smart du egentligt e. Derav så vil du alltid ver den jærtulliingen som du faktisk e, komma her å sakka om liden tiss å juks å bla bla bla,, alltid ska du trekka inn SFF, det seie vel alt om kor mye den stammen ruulte siden du isje klare å gje slepp på det, me har jo faktisk gjort det sjøl.

Trodde du sko slutta for du hadde fått pes me kånå å ungane så isje fekk oppmerksomhet lenger, ta nå te fornuft å hold deg vekke herfra, vis isje så e oddsen svært lav på at du bler dumpa av kåna nr 2, e isje det litt flaut jannus å ha ungar me flere forskjellige, ka seie du te ungane, jada nå e eg på et lavmål, mn du har bevist at du e isje hakke bedre, pluss eg har nå vært meg sjøl fra dag 1.

å isje rakk ner på mini, han har mer celler enn du å heile familien din har tesammen... so long sucker.
 

DeletedUser

Guest
HAHAHAHAHAHA......

Du kan manipulere adminsene til å bytte reglene så ofte du vil kjære Glitter, men ikke desto mindre kommer BOL fortsatt til å få grisebank av Renegades..... Vi tilpasser oss og spiller "fair".

Men det er fortsatt et udiskutbelt faktum at det aktuelle scriptet ikke bryter noen av reglene.

Skaff oss gjerne et par nye regler som er i BOL's favør når du først er i gang.

Kanskje man bare skulle gjøre det sånn at det er fysisk umulig å angripe mdlemmer av BOL-familien????

u fuckers are going down!!!!!

SKAFF nye regler?
Det jeg ikke forstår nå er hvorfor jeg sier en ting, fem ganger, dere leser det, men fortsetter som om dere ikke har fått det med dere. Hvis dere skal spørre et spørsmål eller komme med anklager, kanskje en fordel å få med seg svaret sånn at ikke halve stammen kommer med det samme noen minutter etterpå?

Det var et spørsmål til admins om hvorvidt BOL kunne bruke det samme scriptet, om scriptet var lovlig. Sadly for you, it wasn't.
 

DeletedUser

Guest
SKAFF nye regler?
Det jeg ikke forstår nå er hvorfor jeg sier en ting, fem ganger, dere leser det, men fortsetter som om dere ikke har fått det med dere. Hvis dere skal spørre et spørsmål eller komme med anklager, kanskje en fordel å få med seg svaret sånn at ikke halve stammen kommer med det samme noen minutter etterpå?

Det var et spørsmål til admins om hvorvidt BOL kunne bruke det samme scriptet, om scriptet var lovlig. Sadly for you, it wasn't.

Da er det jo litt trist for dere at det er faktisk de i stammen deres som har brukt det og, eller hur...
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
blablablabla

bla my there, bla my there.


herregud!
Kan ikke folk roe egga 1000 hakk?
Er jo rene hooligans tilstander her!


Men helt seriøst,
dere ifra Renengandes, dere som snakker om at dere selv visstnok skal bli bannet og blablabla.
Hvem har sagt at noen skal bannes? Og er det noen som i det hele tatt har blitt banna?
Vi kan vel sette en strekk over ALT som har skjedd så setter vi opp en regel her og nå som angår at alle scripts som ikke er innebygd i spillet skal være ulovlig.
Så kan alle bli happy og slutte å syte ræva av seg.
Så kan vi evt begynne å banne dem som bryter denne regelen fra og med nå.

deal?

Hmmm, du lurer kanskje hvorfor jeg, som mange andre, vil ha dem bort?
Vel, det er simpelt, det ødelegger selve opplegget!
Se for deg da, at du spiller helt uten noe kødd som det der, og kriger 1vs1 mot sidemannen. Dere er like store og ca. like gode. Du er kanskje litt bedre.
Men så får du plutselig evig med fakes innkommende. Det vil jo såklart føre til at den som kanskje ikke var best vinner. Altså en uverdig vinner.

Så ja, PEACE!!!

oppsummering:
1. Les det ovenfor en gang til din amøbe.
2. Les punkt 1.
3. Les punkt 2.
4. PEACE?
5. *weeeee* kaster en snøball på dere alle *weeeee*
6. Spam?
7. Du er mega kul grimmy ;=)
8. Men desverre er det flere som er kulere enn deg.
9. Og så er jo såklart jeg kulest :D
10. Lenge leve verdigheten!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg blir deppa jeg over den personlige fiendtlige tonen som hersker. Kemp23 sier han ikke kan data og er forsåvidt "gammel". Jeg kan heller ikke data og tipper at jeg er 20 år eldre, spiller for morro egentlig men sliter med å se morroa i dette. Å vinne eller tape er greit men at det skal bli ført som personlige angrep hele tiden smaker vondt og stimulerer ikke lysten på dette videre. Taktikk kanskje fra noen for å få oss som tar dette som lek til å slutte, isåfall si fra så blir dere alene her på TW.
 

DeletedUser

Guest
Regler e regler.. sånn e det berre.. Det letteste e å følge de.. Fra no av i alle fall.. det e ikkje så vanskelig fra min side.. uansett spill, så e ærlig spill det gøyaste.. :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp