§7)

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Thats so f**king uncalled for. Learn some bloody manners. I`ve been replying to ur criticism in a rather polite manner, explaining it as I saw fit, even though u had a rather rude way of asking.

I really dont have to explain myself to every little brat out there, especially a anoying brat like you who have never learnt manners.

If u got a problem with anything I did, talk to Dosx about it and he will either:
1: demote me as a mod
2: Give me a nice whooping
3: tell u its none of your buisness, its between mods.

Francly, my modjob is me doing the TW community a favor, not vice versa.


Have you finished? Now how about you take five minutes and go out side for a cigarette or some snus?
I'm not entirely sure what you mean with that was uncalled for... I was simply saying if you did not understand what I said, I could try say it a little easier for you, you must of forgotten, I'm not Norwegian and I don't know who you think you are or how good your English is, so I was being polite, was I not in offering to say it easier for you if you couldn't understand?

Manners? You should ask some BOL members, you're the only member of TMR I have ever given credit to... But, not no more, you just showed me you're as stupid as the rest of TMR, if you can't take a post with a pinch of salt, then seriously, why the fuck are you mod? Surely you didn't think it's going to be a walk in the park?

I do talk to DosX, but frankly, no TMR member is worth my that much of my time.
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Skulle bare mangle når så tåpelig og kommer med uttalelser 24/7 uten rot i virkeligheten. Kan du ikke bare holde deg utenfor her..? Vær så sniiiil?

bare lukk kjeften så ikke resten av cellene fordamper...

eg kom med MITT synspunkt ang juksing...1 min senere var det en side med flaming fra Renegades...

er tydelig at dere VET dere har driti dere ut..sitter å venter på dommen mens dere spiller offer og uskyldige...helt vanlig det..90% av folk som gjør noe ulovlig el gærnt nekter for det el prøver å rettferdigjøre handlingene sine..

eksempel: I din NOT have sexual relations to that woman" Pres Clinton
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hvorfor begynne dere å bruke denne scripten..? Var den oginale måten å spille på for hard for dere..? dakar..
 

DeletedUser

Guest
bare lukk kjeften så ikke resten av cellene fordamper...

eg kom med MITT synspunkt ang juksing...1 min senere var det en side med flaming fra Renegades...

er tydelig at dere VET dere har driti dere ut..sitter å venter på dommen mens dere spiller offer og uskyldige...helt vanlig det..90% av folk som gjør noe ulovlig el gærnt nekter for det el prøver å rettferdigjøre handlingene sine..

eksempel: I din NOT have sexual relations to that woman" Pres Clinton

Måten du fremla det på ba jo om å få reaksjoner. Og det var vel hele poenget ditt duttebass. Men akkurat det der gidder jeg ikke dislutere med deg. :rolleyes:

Men kan ikke du forklare Nerevar nå som du er på at det han har som brødtekst ikke er mulig?

Sitat: "Mine kommentarer er basert på min oppfatning av en situasjon og mine egene meninger. De representerer derfor ikke nødvendig vis min stammes meninger."
 

DeletedUser

Guest
Fordi man slipper å bruke så mye tid på det vel, når man heller kan spise litt kake.

Hahahahahahahahahahaha!

Men seriøst, det stemmer faktisk. Script lages for å spare tid.

La oss prøve å komme litt on-topic, some Maleficare sa for 5 minutter og 3 sider siden.

Kan vi alle være enige om at;
-Script som sender angrep automatisk er ikke bra. Uavhengig av hvem som bruker dem.
-Dette kunne, og burde, vært ordnet på et helt annet vis.
-Jeg er kul.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Have you finished? Now how about you take five minutes and go out side for a cigarette or some snus?

I just did. It helped.

I'm not entirely sure what you mean with that was uncalled for... I was simply saying if you did not understand what I said, I could try say it a little easier for you, you must of forgotten, I'm not Norwegian and I don't know who you think you are or how good your English is, so I was being polite, was I not in offering to say it easier for you if you couldn't understand?

Its was a very demeaning comment. And bloody rude. I get it perfectly well, as I did the first time, and as I did the second time. But I`ve already explained my actions to you. I dont bother repeating myself.

Manners? You should ask some BOL members, you're the only member of TMR I have ever given credit to... But, not no more, you just showed me you're as stupid as the rest of TMR, if you can't take a post with a pinch of salt, then seriously, why the fuck are you mod? Surely you didn't think it's going to be a walk in the park?

Francly I dont go for being liked or not liked, or respected for that matter. I`m just being myself and sometimes people respect you for that and sometimes they dont. I dont take several comments deameaning to my intelligence with a pinch of salt, no (not sure if that is correct english). I get pissed of, as I have been rather polite in my posts all the way, and I expect people to post politely back.

I`m a mod because I wanted to contribute to the community and keeping the forum clean of spam and crappy posts. Which I`ve been doing fairly well.

Can we go ontopic now?
 
Sist redigert:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Er så fint med drittslenging og barnslighet på høyt nivå..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
bare lukk kjeften så ikke resten av cellene fordamper...

eg kom med MITT synspunkt ang juksing...1 min senere var det en side med flaming fra Renegades...

er tydelig at dere VET dere har driti dere ut..sitter å venter på dommen mens dere spiller offer og uskyldige...helt vanlig det..90% av folk som gjør noe ulovlig el gærnt nekter for det el prøver å rettferdigjøre handlingene sine..

eksempel: I din NOT have sexual relations to that woman" Pres Clinton

Nei, jannas. Du kommer med et utsagn som tyder så sterkt på at du ikke vet hva du snakker om, at du ikke aner. Jeg bruker skript og kommer til å forsette med det. Helt til dos-x banner meg. Da sletter jeg brukeren på flekken, og mange flere, så nok en gang, du har ikke PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLL.



Kan du være så snill å holde kjeft jannas? Vi har ALDRI, ALDRI, ALDRI noen gang bæsjet på leggen ang skrip, så pliiiiiiiiiiiis! SLETT BRUKEREN DIN HER.


Takk.
 

DeletedUser

Guest
Hahahahahahahahahahaha!

Men seriøst, det stemmer faktisk. Script lages for å spare tid.

La oss prøve å komme litt on-topic, some Maleficare sa for 5 minutter og 3 sider siden.

Kan vi alle være enige om at;
-Script som sender angrep automatisk er ikke bra. Uavhengig av hvem som bruker dem.
-Dette kunne, og burde, vært ordnet på et helt annet vis.
-Jeg er kul.

Hvertfall enig i det siste! :D

Automatiserende script er ikke bra. Det er helt klart. Det som MANGE (Bol) ikke klarer å forstå er at scriptet ikke automatiserer. Og om de trur at det blir mindre fakes på de om vi ikke får brukt scriptet tar de grundig feil.

Og ja, det BURDE vært ordnet på et annet vis. Men hey, vi tar det som kommer.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Hahahahahahahahahahaha!

Men seriøst, det stemmer faktisk. Script lages for å spare tid.

La oss prøve å komme litt on-topic, some Maleficare sa for 5 minutter og 3 sider siden.

Kan vi alle være enige om at;
-Script som sender angrep automatisk er ikke bra. Uavhengig av hvem som bruker dem.
-Dette kunne, og burde, vært ordnet på et helt annet vis.
-Jeg er kul.

Vi prøver.., men det er vanskelig å argumentere mot folk som holder for ørene og hyler "juks!"

Script som fyller inn felt er i følge reglene fullt lovlig. Det er dét dette scriptet gjør. Altså er det fullt lovlig. Det ligger på .net sin liste over lovlige scripts. Igjen, lovlig. Det sender ikke angrep automatisk på noen måte.

Det virker ikke som BOL vil innse dette, samme hvor mye bevis vi samler.

Så dosx har hatt møte med andre admins fra skandinavia, javel? De har bestemt å forby scriptet, selv om det er lovlig andre steder. Værsågod, forby det, vi trenger det ikke for å vinne denne krigen.

Men det at folk skal bannes for å ha brukt et lovlig script, er helt ubegripelig.
 

DeletedUser

Guest
Vi prøver.., men det er vanskelig å argumentere mot folk som holder for ørene og hyler "juks!"

Script som fyller inn felt er i følge reglene fullt lovlig. Det er dét dette scriptet gjør. Altså er det fullt lovlig. Det ligger på .net sin liste over lovlige scripts. Igjen, lovlig. Det sender ikke angrep automatisk på noen måte.

Det virker ikke som BOL vil innse dette, samme hvor mye bevis vi samler.

Så dosx har hatt møte med andre admins fra skandinavia, javel? De har bestemt å forby scriptet, selv om det er lovlig andre steder. Værsågod, forby det, vi trenger det ikke for å vinne denne krigen.

Men det at folk skal bannes for å ha brukt et lovlig script, er helt ubegripelig.

Script som fyller inn felt er lovlig. Men nei, det er ikke bare det scriptet gjør, det putter og den ekstra lille rambukken inn, noe som gjør det til to handlinger per klikk.

En to, ein swei, er det så vanskelig?

Gåtta banen
 

DeletedUser

Guest
alvorlig talt mini og malari!!!

At det gåt an å slenge så mye dritt til en person over ett spill r jo heilt latterlig!!!

Dere burde skjerpe dere.
Dere virker som noen 5 åringer alle i sammen :confused:
 

DeletedUser

Guest
Å fylle inn felt er da ingen handling.
Handlingen gjør du når du trykker "OK", og det gjøres av personen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp