§7)

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Haha, kan gi dere mailen til dem som har uttalt seg, eller bare kopiere msn-loggen om det er det dere trenger. Står svart på hvitt.

Er uansett latterlig morsomt at dere ikke bare tok jobben å spurte om det var lovlig først. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Scriptet velger en haug med byer, og velger et vist antall fake tropper, og dere klikker bare "ok" så blir angrepet sendt? er det slik det fungerer ?

"Det er forbudt å bruke noe som helst verktøy som automatisk sender enheter eller med mindre utførelse."

For dere kan seriøst ikke bortforklare at det sender med mindre utførelse.

At det velger byer og velger tropper for dere bryter også med:

"* Det er forbudt å bruke noen som helst form for verktøy eller script som utfører mer enn en handling per klikk."

så riiiight det er nok glitters feil dette også..." djiiises
 

DeletedUser

Guest
Haha, kan gi dere mailen til dem som har uttalt seg, eller bare kopiere msn-loggen om det er det dere trenger. Står svart på hvitt.

Er uansett latterlig morsomt at dere ikke bare tok jobben å spurte om det var lovlig først. :rolleyes:

Du er mere latterlig som ikke følger med på forumet som administrator.
Jeg spurte faktisk. Og nå kommer dere i ettertid som en hevn fordi dere sliter,og fordi dere er sure på at folk forlater dere? Dere er jaggu patetiske!!

Ok. Men gjelder samme regler på .no som på .net.? Det må vi få avklart synes jeg.
 

DeletedUser

Guest
Scriptet velger en haug med byer, og velger et vist antall fake tropper, og dere klikker bare "ok" så blir angrepet sendt? er det slik det fungerer ?

Korrekt

"Det er forbudt å bruke noe som helst verktøy som automatisk sender enheter eller med mindre utførelse."

Scriptet vi bruker SENDER ikkje angrepet


For dere kan seriøst ikke bortforklare at det sender med mindre utførelse.

Igjen så sender ikkje scriptet noen som helst form for angrep!


At det velger byer og velger tropper for dere bryter også med:

"* Det er forbudt å bruke noen som helst form for verktøy eller script som utfører mer enn en handling per klikk."

Uten hjelp fra en spiller så er scriptet null verd da det er personen som utfører handlingen, nemlig å sende angrepet

så riiiight det er nok glitters feil dette også..." djiiises

Så djiiiiises back
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke vår feil at dere tar i bruk script.... seriøst
 

DeletedUser

Guest
Scriptet velger en haug med byer, og velger et vist antall fake tropper, og dere klikker bare "ok" så blir angrepet sendt? er det slik det fungerer ?

"Det er forbudt å bruke noe som helst verktøy som automatisk sender enheter eller med mindre utførelse."

For dere kan seriøst ikke bortforklare at det sender med mindre utførelse.

At det velger byer og velger tropper for dere bryter også med:

"* Det er forbudt å bruke noen som helst form for verktøy eller script som utfører mer enn en handling per klikk."

så riiiight det er nok glitters feil dette også..." djiiises

Scripet fyller inn felt, det utfører ikke en eneste handling. Det fyller inn 1 by og 1 enhet, that's it. Man må trykke "angrep" og "ok" selv.
 

DeletedUser

Guest
Du er mere latterlig som ikke følger med på forumet som administrator.
Jeg spurte faktisk. Og nå kommer dere i ettertid som en hevn fordi dere sliter,og fordi dere er sure på at folk forlater dere? Jeg er jaggu patetiske!!

Fixed. Oh yeah I best not go off topic. :(
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

.net versjon

JavaScript commands are allowed to be added to the quickbar. Those scripts may fill in forms (like adding numbers to be recruited in the barracks). They may not perform more than one activity per click (like troop recruitment).

.no versjon
Med hurtighetsmenyen er det mulig å utføre JavaScript-kommandoer. Disse scriptene kan fylle in felt (som antall tropper som skal rekrutteres i brakken) og skal bare kunne utføre en handling per klikk

100% like.

glitter: "Hey, newsflash, du spiller på no" (eller noe lignende)

Helt ekstremt tåpelig at reglene ikke er klarere når det gjelder dette. Det er admin som bestemmer det for de forskjellige .`ene? Hva admin har lyst til? Dagshumør? Ingen form for felles fast regelverk?



Jada, man har lov til å bruke scripts på .no
neida, står ingenting om at scripts må godkjennes først i reglene
Ahh, dette scriptet liker vi ikke og bestemmer oss for at det er bannbart.
med virkning bakover i tid selvsagt. Alle som har brukt det før vi bestemte oss for at det ikke er lov skal bli banna.

Er så uprofesjonelt at jeg gremmes. Hele saken.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Du er mere latterlig som ikke følger med på forumet som administrator.
Jeg spurte faktisk. Og nå kommer dere i ettertid som en hevn fordi dere sliter,og fordi dere er sure på at folk forlater dere? Dere er jaggu patetiske!!

Jeg følger med på mitt forum, og jeg er ikke administrator. Jeg har heller aldri gått ut å sagt at noe er lovlig - før jeg spurte dem som faktisk har svaret.

alt tullet om at vi sliter og blabla, det får du ta et annet sted. Dere har skytt dere selv i foten, deal with it.
 

DeletedUser

Guest
Jeg følger med på mitt forum, og jeg er ikke administrator. Jeg har heller aldri gått ut å sagt at noe er lovlig - før jeg spurte dem som faktisk har svaret.

alt tullet om at vi sliter og blabla, det får du ta et annet sted. Dere har skytt dere selv i foten, deal with it.

Forum-moderator da om du skal ha det inn med teskje. Og vi har ikke skutt oss selv i foten, geværet peker fremdeles på dere.
 

DeletedUser

Guest
Etter det jeg har hørt så gikk dette helt opp i toppen på tribalwars .de..
Så skjønner det tar litt tid.
 

DeletedUser

Guest
Etter det jeg har hørt så gikk dette helt opp i toppen på tribalwars .de..
Så skjønner det tar litt tid.

Så da kunne man vel kanskje sagt noe? F.eks. Vi er usikre på dette så ikke bruk det inntil videre???
 

DeletedUser

Guest
iallefall ikke blåst nok til å jukse ! og få resten av stammen til å gjøre det samme
 

DeletedUser

Guest
iallefall ikke blåst nok til å jukse ! og få resten av stammen til å gjøre det samme

Trodde faktisk du var av den fornuftige typen i motsetning til den forrige lederen av Bol men den gang ei.
Vi kommer aldri til å se på oss selv som juksemakere uansett om dette bir ulovlig.
 

DeletedUser

Guest
iallefall ikke blåst nok til å jukse ! og få resten av stammen til å gjøre det samme

Du har korttids hukommelse og skjønner jeg. Er medlemmer som er i Core nå som var i Bol-e som bruker scriptet. Men det teller sikkert ikke siden de ikke lengre er hos dere gudebenådede?
 

DeletedUser

Guest
Dere har brukt et script som gjør at dere kan sende mange hundre fakes per spiller ekstremt lett. Dette har gått ut over bol og dette har gått ut over IB(hardt). Vi får opplysninger om det, og synes det virker veldig galt. Spør admin om det er lov. De tar det opp til høyeste hold og det blir holdt et admin møte. Dette var slett ikke lov, og det var omtrent helt enstemmig. Bol har ingenting med dette å gjøre utenom at vil stillte spørsmål til et heller tvilsomt program(som en hver oposisjon ville ha gjort). At tidligere medlemmer bruker programmet har jeg også ganske liten kontroll på.

Plokk, sammenligning med hun tar jeg som et komplemang! ;D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp