§7)

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Dere har brukt et script som gjør at dere kan sende mange hundre fakes per spiller ekstremt lett. Dette har gått ut over bol og dette har gått ut over IB(hardt). Vi får opplysninger om det, og synes det virker veldig galt. Spør admin om det er lov. De tar det opp til høyeste hold og det blir holdt et admin møte. Dette var slett ikke lov, og det var omtrent helt enstemmig. Bol har ingenting med dette å gjøre utenom at vil stillte spørsmål til et heller tvilsomt program(som en hver oposisjon ville ha gjort). At tidligere medlemmer bruker programmet har jeg også ganske liten kontroll på.

Plokk, sammenligning med hun tar jeg som et komplemang! ;D

Og igjen ser du bortifra at flere (utenom TMR også) som lurte på dette. Kom ingen info eller noe fra noe hold.

Edit: Og dersom det du sier medfører riktighet. At det er avholdt et møte på øverste hold,så vil det bli forbudt på .net serveren også? Det har jeg liten tro på. Og når det er snakk om øverste hold så er det dit vi henvender oss nå. For å forholde seg til admin per. dags. dato er uaktuelt.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Slett ikke lov? Dette scriptet ligger på tribalwars.net

"Here you find a list of the scripts that are knows and approved by the Tribal Wars staff."

Og så skal dere bestemme at det er ulovlig på .no, fordi det har gått hardt utover dere?

Greit, bare forby scriptet, men ikke påstå at det er ulovlig, og true med banning.
 

DeletedUser

Guest
Syntes det er veldig rart at et script som har vært i bruk så lenge plutselig skal bli forbudt, kan du gi meg et referat fra det adminmøte?

Visst du tar det som et kompliment å bli sammenlignet med hu har du virkelig sunket lavt.
Virkelig
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor skulle thoret ha et referat fra admin møtet? De diskuterte det og det ble avgjort at for de serverne som deltok på møtet skulle alle kjøre samme regel som DosX. Ikke verre enn det.

hva .net gjør har ganske liten betydning, det har jeg sagt altfor mange ganger tidligere.

Og hvis core spillere har brukt scriptet det bare å rapportere dem.
 

DeletedUser

Guest
Nå som dette med scriptbruk er på dagsorden og thoret sier det blei nesten enstemming vedtatt så kunne eg godt tenkt meg litt info.
En annen ting, hvorfor får dere i Bol vite sånne ting før alle andre?

Glitter skrev:
Haha, kan gi dere mailen til dem som har uttalt seg, eller bare kopiere msn-loggen om det er det dere trenger. Står svart på hvitt.
Bare å kopiere det
 

DeletedUser

Guest
Nå som dette med scriptbruk er på dagsorden og thoret sier det blei nesten enstemming vedtatt så kunne eg godt tenkt meg litt info.
En annen ting, hvorfor får dere i Bol vite sånne ting før alle andre?


Bare å kopiere det

Hvorfor vi får vite det? Fordi jeg satt på scriptet, lurte om bol skulle ta det i bruk eller om det ikke var lovlig, så spurte jeg noen jeg kjenner om svaret og delte det med resten av stammen. Ikke verre.


-----------------------------------------

Og ang loggen(e):

17.11.2008 23:56:47 Benedichte D.Omi do you want the script code?
17.11.2008 23:56:55 D.Omi Benedichte yes
17.11.2008 23:57:40 Benedichte D.Omi i need to send it as a file
17.11.2008 23:57:43 Benedichte D.Omi its too long for msn
17.11.2008 23:57:57 D.Omi Benedichte or as a mail
17.11.2008 23:58:03 Benedichte D.Omi yes
17.11.2008 23:58:05 Benedichte D.Omi i can do that too


18.11.2008 00:07:44 D.Omi Benedichte this script is illegal

-----------------------------------------


19.11.2008 19:05:12 Benedichte Nino | I Hamburg but have you talked about the script at all? ;P
19.11.2008 19:06:07 Nino | I Hamburg Benedichte Yeah we have.
19.11.2008 19:06:18 Nino | I Hamburg Benedichte Its not allowed.
19.11.2008 19:06:18 Nino | I Hamburg Benedichte Domi spanked me about it.


-----------------------------------------
 

DeletedUser

Guest
Hvis du sender like mye fakes på 5minutter som du på vanlig måte bruker 2timer på bør man skjønne at det ikke er lovlig. Blir en alt for stor fordel i forhold til de som ikke bruker det.
 

DeletedUser

Guest
Nå begynner det å ligne noe, vil dette da si at alle scriptbruk vil bli forbudt?
Siden det er mange andre script som fyller inn koords, tropper ol.
Disse er også godkjente på .se og .de for den del.

Ellers kan det vel sies at vi går i samme retning som dere og sjekker med tyskerne;)
 

DeletedUser

Guest
Nå begynner det å ligne noe, vil dette da si at alle scriptbruk vil bli forbudt?
Siden det er mange andre script som fyller inn koords, tropper ol.
Disse er også godkjente på .se og .de for den del.

Ellers kan det vel sies at vi går i samme retning som dere og sjekker med tyskerne;)

Det jeg foreslo for dosX for å unngå slike misforståelser, er at vi forbyr alle script som ikke står listet opp i reglene og på forumet. Forså å ansette en moderator som kan godkjenne script, og publisere en liste over alle lovlige script på forumet.

På den måten har alle like muligheter og noen å kontakte om de lurer på om et script er lovlig, eller kan bli det.
 

DeletedUser

Guest
Det jeg foreslo for dosX for å unngå slike misforståelser, er at vi forbyr alle script som ikke står listet opp i reglene og på forumet. Forså å ansette en moderator som kan godkjenne script, og publisere en liste over alle lovlige script på forumet.

På den måten har alle like muligheter og noen å kontakte om de lurer på om et script er lovlig, eller kan bli det.

Høres greit ut.
Men da burde det være noen som har litt peil, som ikkje er partiske så burde vedkommende ha litt system og få ting til å skje fort.
Ting går alt for treigt her!!!
 

DeletedUser

Guest
Høres greit ut.
Men da burde det være noen som har litt peil, som ikkje er partiske så burde vedkommende ha litt system og få ting til å skje fort.
Ting går alt for treigt her!!!

Joda, jeg stoler på at det blir ansatt en som har peiling på dette. Det er jo et must. Egentlig er jeg imot all form for script bruk, men det er jo en annen sak :p

Når det gjelder tempoet, så har det blitt gjort noen drastiske forandringer med henhold til teamet som forhåpentligvis vil forbedre dette problemet.
 

DeletedUser

Guest
Spør du meg er det enten eller.
Og til nå har det bare vært det scriptet som har vært brukt mot dere som det har vært snakk om.
Hva med de andre da?
 

DeletedUser

Guest
Og igjen ser du bortifra at flere (utenom TMR også) som lurte på dette. Kom ingen info eller noe fra noe hold.

Edit: Og dersom det du sier medfører riktighet. At det er avholdt et møte på øverste hold,så vil det bli forbudt på .net serveren også? Det har jeg liten tro på. Og når det er snakk om øverste hold så er det dit vi henvender oss nå. For å forholde seg til admin per. dags. dato er uaktuelt.

Kanskje dere da burde ha ventet med å gi det til hele stammen.. Når ting er for godt til å være sant, er det som regel det ! ;)
 

DeletedUser

Guest
Det er altså Glitter, Thoret og den ikke alt for objektive DosX som bestemmer hva som er lov og ikke lov på denne serveren. Merkelig at det ikke er de samme reglene som gjelder for alle tw servere.

Gleder meg til forbudet mot å adle BOL, IB og AKDM byer kommer.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Det jeg foreslo for dosX for å unngå slike misforståelser, er at vi forbyr alle script som ikke står listet opp i reglene og på forumet. Forså å ansette en moderator som kan godkjenne script, og publisere en liste over alle lovlige script på forumet.

På den måten har alle like muligheter og noen å kontakte om de lurer på om et script er lovlig, eller kan bli det.



Det idiotiske her er den tilbakevirkende kraften i form av banning. Er den som irriterer noe grenseløst.

Forøvrig er jeg imot slike scripts selv. Er for comfy og sende fakes. Men at spillerne skulle lukte at det var ulovlig selv om de bruker det på .net hvor de har 100% like regler, er bra tåpelig.

Det er et felles rammeverk av regler på alle serverne, men det teller tydeligvis ikke. Det går på de forskjellige adminene sin tolkning.

Poke me: Er ikke så ille altså. Tar ikke mange sekundene å trykke på en spiller, velge en by, og trykke send tropper heller.
så gigantiske forskjeller på tiden man bruker er det ikke. Forskjellen er at det er så comfy.
 

DeletedUser

Guest
Jeg innrømmer det - jeg syns det er kjempemorsomt å lese denne tråden!

[chant]Fight, fight, fight, fight, fight![/chant]

Sånn litt on-topic, jeg vet hvor irriterende det er å bli angrepet med det fake scriptet. Jeg var kontovakt for en konto på W2.net hvor det var litt i overkant av 2000 angrep på det meste. Ca 1500 av disse var sendt med fake scriptet ( lett å se, når man tenker over det ). Dette var da samtidig med at Hansemann og Kemp bestemte seg for å angripe meg litt på V1 - bra timing? ;)
 

DeletedUser

Guest
I tremble in fear and awe of your devious and diabolical mind.
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer.

Hvor lenge lå du med dos-x for å få gjenom denne ideen, da, glitter? Ble du sååå sur av å ha 2000 inc som du satt og registrerte helt uten mening? Jeg tror ikke v1 har godt av at du stort sett 24/7 klarer å få frem din vilje og dine egne meninger og det som gjør deg godt.

Nå skal dos-x byttes, forhåpentligvis fordi han unngår å få igjenom klagene mot at bol-e logger innpå flere brukere og det at han banner spillerne våre et par dager helt fullstendig uten grunn og mening.

Jada, nå blir jeg banna, men CARE, jeg gidder ikke mer tw, slik mange, mange, mange andre i renegades ikke gjør om dos-x makten forsetter i bol. Noe den gjør. Nå skal jo faenmeg en i BOL-D bli ny GM.



Resigning om dette forsetter,
MiniEirik.
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer.

Hvor lenge lå du med dos-x for å få gjenom denne ideen, da, glitter? Ble du sååå sur av å ha 2000 inc som du satt og registrerte helt uten mening? Jeg tror ikke v1 har godt av at du stort sett 24/7 klarer å få frem din vilje og dine egne meninger og det som gjør deg godt.

Spar deg for de barnslige kommentarene dine om at jeg ligger meg til å få gjennom "ideer", mini, det er på grensen til latterlig. Jeg klaget ikke ang dette før etter innkommende fra TMR var omtrent ferdig, nettopp fordi jeg visste en eller annen idiot kom til å whine om det.

Ang. resten av teksten; Du vet INGENTING om hva som har skjedd, hvordan det har skjedd og hva som vil skje. Det er helt tydelig. SÅ det gidder jeg ikke kommentere, blir rett og slett for dumt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp