§7)

Status
Stengt for ytterligere svar.

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Syns scripts i det hele tatt er feigt : )

Det er ikke umenneskelig og kunne bygge trooper eller byggninger heler, men det er feigt, atpåtil så et det få som har slike scripts, men hvis dere drar på .Net, så har dem en tråd der hvor det står de fleste lovlige scripts!
 

DeletedUser

Guest
Syns scripts i det hele tatt er feigt : )

Det er ikke umenneskelig og kunne bygge trooper eller byggninger heler, men det er feigt, atpåtil så et det få som har slike scripts, men hvis dere drar på .Net, så har dem en tråd der hvor det står de fleste lovlige scripts!

Egentlig så står alle scriptene som er lov på .net på et emne. Muligens med unntak av småscript.

Klager på andre spillere
For å rapportere brudd av regler gjort av en annen spiller, venligst brut supportsystemet. Ikke start klage temaer i forumet.
 

DeletedUser

Guest
SLik jeg ser det er dette en tråd hvor det diskuteres uklarheter i reglene og hvordan spillerne selv mener reglene burde være.

Hvis du ikke ser forskjellen på å diskutere uklarheter i reglene og henge ut noen som hacker, har du et problem.
 

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Egentlig så står alle scriptene som er lov på .net på et emne. Muligens med unntak av småscript.

Var det ikke det jeg sa ? ^o)

Bare dra der og hente. Også hvis noen er grei for meg, pga at jeg ikke orker, kan dere lage en script på fakes til Kemps byer .. ? (A)
 

DeletedUser

Guest
SLik jeg ser det er dette en tråd hvor det diskuteres uklarheter i reglene og hvordan spillerne selv mener reglene burde være.

Hvis du ikke ser forskjellen på å diskutere uklarheter i reglene og henge ut noen som hacker, har du et problem.

Jeg trodde dette var propaganda-forumet... og en "spør om et script er lovlig eller ikke"-tråd hører vel ikke hjemme her? Off-topic/Spørsmål er vel det rette stedet...
 

DeletedUser

Guest
Jeg trodde dette var propaganda-forumet... og en "spør om et script er lovlig eller ikke"-tråd hører vel ikke hjemme her? Off-topic/Spørsmål er vel det rette stedet...

Ja, men vi hadde den diskusjonen i starten av tråden, og da var det ikke så mange som var for å flytte den.
 

DeletedUser

Guest
SLik jeg ser det er dette en tråd hvor det diskuteres uklarheter i reglene og hvordan spillerne selv mener reglene burde være.

Hvis du ikke ser forskjellen på å diskutere uklarheter i reglene og henge ut noen som hacker, har du et problem.

Greit nok.

Den Doinky startet var bare for å ta opp noe, men uten å henge ut noen som hacker. Det var Luke som startet å plapre om å rapportere noen. Den var engelsk, så du kunne godt ha flyttet den. Det hjelper vel heller ikke at Luke prøvde å vri seg unna med en historie som hadde flere hull enn enn sveitserost noen har lekt skytekonkurranse med.

På den andre siden ble dette emnet, slik jeg forstår det, startet for å henge ut Renegades pga. at de brukte script. Det er ganske åpenbart.
 

DeletedUser

Guest
SLik jeg ser det er dette en tråd hvor det diskuteres uklarheter i reglene og hvordan spillerne selv mener reglene burde være.

Hvis du ikke ser forskjellen på å diskutere uklarheter i reglene og henge ut noen som hacker, har du et problem.

Menne.. Denj her tråden ble vel laga fordi Bol-E opprinnelig klaga på at TMR brukt scripts?
 

DeletedUser

Guest
Menne.. Denj her tråden ble vel laga fordi Bol-E opprinnelig klaga på at TMR brukt scripts?

Ehm, har du lest første post? Det er bare et sitat av reglene så vidt jeg husker. Hvordan har utviklet seg er jo en annen ting.

Jeg har aldri vært i mot å flytte tråden, men dette går også mye på hvordan krigføringen til motparten utføres, og den delen av temaet som taes opp her er propaganda.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ja, men vi hadde den diskusjonen i starten av tråden, og da var det ikke så mange som var for å flytte den.

Bare å sende den over til spørsmålsdelen. Men siden den strengt tatt gjentar noe som er kjørt over mange mange mange sider og flere tråder og ingenting vil komme ut av dette så ville den nok blitt stengt bra fort.

+ Det faktum at den bryter med reglene på en åpenlys måte.
 

DeletedUser

Guest
Ehm, har du lest første post? Det er bare et sitat av reglene så vidt jeg husker. Hvordan har utviklet seg er jo en annen ting.

Jeg har aldri vært i mot å flytte tråden, men dette går også mye på hvordan krigføringen til motparten utføres, og den delen av temaet som taes opp her er propaganda.

Enhver idiot kan lese de første par sidene å skjønne at dette er om å ta opp regelbrudd. Nå, voks opp. Du er ikke mod for å ta de mest populære avgjørelsene eller de som passer stammen din. Gjør det du må, og steng/slett dette emnet.
 

DeletedUser

Guest
Kommer det en tråd som er kritisk mot BOL, så stenger du dem eller flytter dem. Men er den kritisk mot Renegades... nei da må den få stå ja....!

Veldig nøytralt!
 

DeletedUser

Guest
Ehm, har du lest første post? Det er bare et sitat av reglene så vidt jeg husker. Hvordan har utviklet seg er jo en annen ting.

Jeg har aldri vært i mot å flytte tråden, men dette går også mye på hvordan krigføringen til motparten utføres, og den delen av temaet som taes opp her er propaganda.

Joda.. Har læst første posten, å det e ett utdrag fra reglan. Men e æ helt på jordet om æ trur topicen ble laga på bakgrunn av at Bol-E va "misfornøyd" med antall fakes som ble sendt fra TMR?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp