§7)

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hmmmm,
tror nok det var dette jeg tenkte på ;=)

Ok,der fikk du ENDELIG bevist det selv som vi har hevdet hele tiden. Du er komplett tett mellom øra. Scriptet fyller ut koordinater på akkurat samme måte som copy/paste funksjonen,djiiiiz nå vet jeg hva du ønsker deg til jul, men newsflash! IQ på boks finnes ikke..:eek:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Dumt av meg å ikke si det med en gang.
Ettersom jeg har allerede testet dette scriptet på .net så vet jeg hva det gjør.

Men så kommer vi til saken,
Ville en normalt oppegående gjennomsnittlig nordmann greidd å huske alle de koordinatene i hove? (Er det menneskelig?) :p
 

DeletedUser

Guest
Dumt av meg å ikke si det med en gang.
Ettersom jeg har allerede testet dette scriptet på .net så vet jeg hva det gjør.

Men så kommer vi til saken,
Ville en normalt oppegående gjennomsnittlig nordmann greidd å huske alle de koordinatene i hove? (Er det menneskelig?) :p

Villa han klart å skrive det ned på papir, ja det ville han!
 

DeletedUser

Guest
*Host*

Glitter, dette skal heller ikke bli tatt opp på forumet, siden du slettet den Doinky lagde :)

*Thumbs up*
 

DeletedUser

Guest
Dessvere kemp! Du ble visst arbeids ledig, hva skal du gjøre nå ? :confused:

Kanskje du kan prøve gigolo yrket, regner med at det passer for det !

Flufferboy!

Men enda en gang juksepaver er kjipe! TMR er juksepaver, ergo de er kjipe!
 

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Serriøst, la vær og snakk om JULEGAVER / PAKKER! -_-
Du spammer opp forumet vårt, her har jeg en god og sakelig diskusjon med en gjeng gigoloer, de kalles også TMR btw.

Så, serriøst, la vær og snakk om JULEGAVER / PAKKER! -_-
 

DeletedUser

Guest
Har en ting som kalles notisbok innpå spillet som du kan kopiere inn koordinatene i vettu Brann;)
 

DeletedUser

Guest
Klager på andre spillere
For å rapportere brudd av regler gjort av en annen spiller, venligst brut supportsystemet. Ikke start klage temaer i forumet.

Glitter!

Slett dette emnet =)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Har en ting som kalles notisbok innpå spillet som du kan kopiere inn koordinatene i vettu Brann;)

stemmer det.
Er lov til å bruke den også.
Noe som jeg faktisk gjør.
Men å bruke scripts på denne måten uten at det har kommt en bekreftelse på at det er lovlig eller ei blir for dumt....

Vet at det er mange som mener det stikk motsatte, men det driter jeg lange f... i.
Jeg vil spille fair og jeg syntes ikke det er særlig fear å spille rundt regelverket sånn som det der...
 

DeletedUser

Guest
Sant. Men jeg er god til det.

Klager på andre spillere
For å rapportere brudd av regler gjort av en annen spiller, venligst brut supportsystemet. Ikke start klage temaer i forumet.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp