§7)

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
I'm lost, why did (not mentioning a name) go and tell his tribe? When this was an issue not for players yet? That isn't how managment works, so why? Stuff told to you by DosX should of been kept within the moderators, no?
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

I did what I thought would be the best action. I thought my tribe had a need to know what was going on.

No one told me I should not do that and I did not know it was classified.

And since i got posts from BOL players calling TMR cheaters, i assumed BOL knew by glitters hand. And I thought it unfair that the whole of BOL knew, but TMR who was going to be banned should be kept in the dark.

And I`m rather new at this so...

Probably should have waited a bit when looking back, but I was so frustrated. Even the girlfriend didn`t get any nookie yesterday. Was just to frustrated.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Grimmy, syns det va på sin plass å nevna at du fekk kun regular kemp fakes på deg, å isje någe tull altså.... det va litt kjekt sant ..:)

Stemmer det, dine fakes var åpenbart ikke med scriptet. De som noen sendte gjennom en annen konto, derimot, var ikke det. Heh.

Uuuuansett... Jeg har ikke noe problem med å si at jeg har brukt fake scriptet. På å sende ca 100 fakes mot Elimin@tor etter at han sendte... 5? angrep på meg. Gøy! Noen som har lyst til å rapportere meg? For all del, gjør så det.

For å flisespikke litt på reglene;

Disse scriptene kan fylle in felt (som antall tropper som skal rekrutteres i brakken) og skal bare kunne utføre en handling per klikk.

Dette scriptet fyller inn felt. En ram og koordinater. Hvis vi definerer en handling som å gå fra en side til en annen, utfører ikke dette scriptet en eneste handling. Hvis vi definerer en handling som å fylle inn ett felt som en handling så har vi en selvmotsigelse i reglene. Jeg regner med at denne selvmotsigelsen er ganske åpenbar.

# Det er forbudt å bruke noe som helst verktøy som automatisk sender enheter eller med mindre utførelse.

Man sender ikke automatisk ( duh ), og selve sendingen blir ikke kortere. Man slipper bare å fylle inn så ofte.

Forøvrig vil jeg bare si at det er helt feil å ta dette opp under P&P forumet hvis dette da er en oppdatering/klarifisering av reglene.
 

DeletedUser

Guest
I did what I thought would be the best action. I thought my tribe had a need to know what was going on.

No one told me I should not do that and I did not know it was classified.

And since i got posts from BOL players calling TMR cheaters, i assumed BOL knew by glitters hand. And I thought it unfair that the whole of BOL knew, but TMR who was going to be banned should be kept in the dark.

And I`m rather new at this so...

Of course we knew, it's fairly easy to tell when someone uses such a script when I am online to see what is going on... I was shocked. :O

Well, I kinda thought it was common sense, that this would be private till the team knew how they were going to handle it.

Ah, yes, new. :)
 

DeletedUser

Guest
Stemmer det, dine fakes var åpenbart ikke med scriptet. De som noen sendte gjennom en annen konto, derimot, var ikke det. Heh.

Uuuuansett... Jeg har ikke noe problem med å si at jeg har brukt fake scriptet. På å sende ca 100 fakes mot Elimin@tor etter at han sendte... 5? angrep på meg. Gøy! Noen som har lyst til å rapportere meg? For all del, gjør så det.

For å flisespikke litt på reglene;



Dette scriptet fyller inn felt. En ram og koordinater. Hvis vi definerer en handling som å gå fra en side til en annen, utfører ikke dette scriptet en eneste handling. Hvis vi definerer en handling som å fylle inn ett felt som en handling så har vi en selvmotsigelse i reglene. Jeg regner med at denne selvmotsigelsen er ganske åpenbar.



Man sender ikke automatisk ( duh ), og selve sendingen blir ikke kortere. Man slipper bare å fylle inn så ofte.

Forøvrig vil jeg bare si at det er helt feil å ta dette opp under P&P forumet hvis dette da er en oppdatering/klarifisering av reglene.

Grim...det som er åpenbart og selvklart for enhver oppegående person er ikke det hos bol-folket. Hvorfor? Fordi de har "lidd" hardt under dette. Dakar...
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er det nå jeg skal komme dragende med noe som ikke er så flatterende for prinsessen i dette tilfellet? Eller skal jeg holde det inne?

Regler - som brukes når det trengs å brukes, men som "oversees "når det trengs også...
 

DeletedUser

Guest
Er det nå jeg skal komme dragende med noe som ikke er så flatterende for prinsessen i dette tilfellet? Eller skal jeg holde det inne?

Regler - som brukes når det trengs å brukes, men som "oversees "når det trengs også...

Tror det her er en passendes anledning...for klarere tilfelle finnes ikke enne dette...
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Well, I kinda thought it was common sense, that this would be private till the team knew how they were going to handle it.


It was not private. The entire BOL tribe knew of it. And it didnt hurt anyone or anything by me telling the hidden section of TMR about it.

And I like to give reasons as to why I do things. Like yesterday when I wrote a mail to everyone telling them to stop using scripts as of now.


ohh..btw...It was not any player of TMR who made a post in public forum about it. It was from BOL.....
 

Nomine

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
*lolz*

Her var det bra mange teite komentarer av folk som ikke har peiling på hva de snakker om :p

Enkelt forklart:
Glitter fant ut om scriptet, gikk til DosX, som tok det opp med de andre nordiske admin (her falt foresten glitter ut og har ikke mere med dette å gjøre)
De nordiske admi ble ikke nige om de skulle forby det elle la det være, så de tok det opp med tyskland...
De sa forby det, end of story...
Er dette så vanskelig å forstå??

Men med fare for å få resten av min egen stamme på nakken så mener jeg at det var kansje litt unødvendig å lage en post om det i vårt form angående det.
Og uten å se til TMR at det kansje var ulovelig å bruke det scriptet på .no
Som alle sikkert har fått med seg, at etter de reglene vi har her er det ulovelig nå...

Og for de som sier at de samme reglene skal gjelde for .no som .net er er litt smålig dum...
Det er det samme som å bli tatt for å røyke weed her i norge å si at det er lov i Nedeland, så da er det lov her også:rolleyes:
Forskjellige regler for forskjellige land... det er mange andre spill som har forskjellige regler etter hvor spillet blir spillt ;)

Så... deal with it... eller slutt å spill :p
Det siste er å fåretrekke :D
 

DeletedUser

Guest
*lolz*

Her var det bra mange teite komentarer av folk som ikke har peiling på hva de snakker om :p

Enkelt forklart:
Glitter fant ut om scriptet, gikk til DosX, som tok det opp med de andre nordiske admin (her falt foresten glitter ut og har ikke mere med dette å gjøre)
De nordiske admi ble ikke nige om de skulle forby det elle la det være, så de tok det opp med tyskland...
De sa forby det, end of story...
Er dette så vanskelig å forstå??

Men med fare for å få resten av min egen stamme på nakken så mener jeg at det var kansje litt unødvendig å lage en post om det i vårt form angående det.
Og uten å se til TMR at det kansje var ulovelig å bruke det scriptet på .no
Som alle sikkert har fått med seg, at etter de reglene vi har her er det ulovelig nå...

Og for de som sier at de samme reglene skal gjelde for .no som .net er er litt smålig dum...
Det er det samme som å bli tatt for å røyke weed her i norge å si at det er lov i Nedeland, så da er det lov her også:rolleyes:
Forskjellige regler for forskjellige land... det er mange andre spill som har forskjellige regler etter hvor spillet blir spillt ;)

Så... deal with it... eller slutt å spill :p
Det siste er å fåretrekke :D

Vi sier ikke reglene SKAL være de samme på alle serverne. Men om du hadde tatt deg bryet med å lese de reglene så står det akkurat de samme reglene på .no som på .net De er 100% like. Go figure...:rolleyes:
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
*lolz*

Her var det bra mange teite komentarer av folk som ikke har peiling på hva de snakker om :p

Enkelt forklart:
Glitter fant ut om scriptet, gikk til DosX, som tok det opp med de andre nordiske admin (her falt foresten glitter ut og har ikke mere med dette å gjøre)
De nordiske admi ble ikke nige om de skulle forby det elle la det være, så de tok det opp med tyskland...
De sa forby det, end of story...
Er dette så vanskelig å forstå??

Nei....det du sier er feil i forhold til hva jeg har blitt forklart og sett. Glitter har jo selv pastet deler av MSN sesjonen med tyske admins.

Feslig at du påpeker, og jeg quoter:
teite komentarer av folk som ikke har peiling på hva de snakker om
(herreminhatt og snop det er med sarkasme altså. Lurer på om Grimlock har hatt dårlig inflytelse på meg.).

Uansett, dette er relativt uviktig.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nei....det du sier er feil i forhold til hva jeg har blitt forklart og sett. Glitter har jo selv pastet deler av MSN sesjonen med tyske admins.

Feslig at du påpeker, og jeg quoter:
(herreminhatt og snop det er med sarkasme altså. Lurer på om Grimlock har hatt dårlig inflytelse på meg.).

Uansett, dette er relativt uviktig.

Jeg har aldri dårlig innflytelse på noen. Alt jeg gjør er per definisjon genialt.
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
HAHAHAHAHAHA......

Du kan manipulere adminsene til å bytte reglene så ofte du vil kjære Glitter, men ikke desto mindre kommer BOL fortsatt til å få grisebank av Renegades..... Vi tilpasser oss og spiller "fair".

Men det er fortsatt et udiskutbelt faktum at det aktuelle scriptet ikke bryter noen av reglene.

Skaff oss gjerne et par nye regler som er i BOL's favør når du først er i gang.

Kanskje man bare skulle gjøre det sånn at det er fysisk umulig å angripe mdlemmer av BOL-familien????

u fuckers are going down!!!!!
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
1. Hold kjeft når det gjelder drittslenging? :p Det er så, ehhh, ekstremt unødvendig!
2. DosX er vår alles gud. Han er objektiv, og gir er ikke en forskjellsbehandler. Dem som har fått med seg alle dem som har blitt banna, så har faktisk en del av dem vært ifra Alliansen også ;)
3. Vi, moderatorene, har ingenting med banning på dere å gjøre, så å si at vi truer dere med bannings blir totalt lost. De som kan banne folk er DosX og 1 eller 2 andre multijegere eller noe i den duren.
4. JEG syntes script. Alt som ikke ligger inne allerede burde blitt totalt ulovlig, SYNTES jeg. Det ødelegger jo hele pointe med spillet. Det vil jo bli mer dem som er god på data og scrips vinner krigen. Det blir totalt feil! Sånn skal det ikke være.
5. Kan noen innformere meg når dere er ferdig med drittslengingen og faktisk kommt fram til et fornuftig og grei løsning på dette?
 

DeletedUser

Guest
Eg gjer totalt balla....

mini for president

stig for visepresident

Hansi for Forsvarsminister :D


Nomine suck my dick ( you can ask ko what it means ;) )

Elle du konne jo isje engelsk,,,, me for retard, spør ko vis du lure på ka så blei sagt...

Brann, ta deg ei pæra, me drite i dine personlige synspunkter, eg e det beste eksempel på å isje konna data..... MEN EG E ME Å VINNE KRIGEN FORD......
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Blir jo heilt domt å spella et spill med scipt (eller kå dokke kalle det) som ikke er lagt til tw.no alerede, og det er dødstraf i Irak,men ikke i Norge, ergo det må ikke være samme reglene i No og net :)

Og vis ikke alle har fått det med seg så er dette spillet opprinelig tyskt og ikke engelsk !

Spill FAIR!


FAIR PLAY
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp