Tilbakemeldingstråd 10 år med TribalWars - spørsmål/kommentarer

DeletedUser

Guest
Bah, treiging :razz:

Rundt 3:16 i video'n så snakker han om noe nytt som skal komme, samtidig som det på skjermen bak er noe som ser ut som TW landsbyen... men annerledes. Potensiell oppgradering, eller bare fra et annet spill?
 

DeletedUser

Guest
La merke til det jeg også, veldig interisangt. Det så ganske så massivt ut.
 

DeletedUser

Guest
Var akkurat det eg også tenkte. Om så håper eg det ikke blir for massivt, så det ser ut som om det er veldig overdrevet eller det gjør at ting går tregere.
 

Nocnyrider

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Åpne ny server den 17, det kunne vært fint for 10års dagen med tribal WARs!!! Vær så snill å gjør det om det blir classic eller om det blir Verden 15 som de fleste sikkert vil ha !
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Åpne ny server den 17, det kunne vært fint for 10års dagen med tribal WARs!!! Vær så snill å gjør det om det blir classic eller om det blir Verden 15 som de fleste sikkert vil ha !

V15 er nok en god stund til kommer. V14 er veldig ung.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Rundt 3:16 i video'n så snakker han om noe nytt som skal komme, samtidig som det på skjermen bak er noe som ser ut som TW landsbyen... men annerledes. Potensiell oppgradering, eller bare fra et annet spill?

Hmm! Vent å se? :)

Åpne ny server den 17, det kunne vært fint for 10års dagen med tribal WARs!!! Vær så snill å gjør det om det blir classic eller om det blir Verden 15 som de fleste sikkert vil ha !

Nei, det blir nok ingen ny verden den 17. Hehe! V14 åpnet for ikke så lenge siden. Foreløpig er jeg litt usikker på om HP'en skal ta seg sommerferie eller ikke. Bruker ikke å være så mye aktivitet i løpet av sommeren, men vi får se (i alle fall når det kommer til HP).
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Kan vi få ha denne bygrafikken for alltid?:) Eller noe sånt som at premiumbrukere kan velge denne grafikken eller den "vanlige"?
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Den bringer fram minner fra den tiden jeg var enda mer noob enn jeg er nå (er det mulig?:eek:)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
haha, ja! Det over byen var forferdelig:D

Ikke bare det. Det var ingenting som het "alle tropper", eller at man bare kunne klikke på troppeantallet som står i parantes i samlingsplassen. På den tiden måtte man skrive inn tallene manuelt (veldig dumt om man plutselig måtte dodge).
 
Topp