10/10/08. Topp 20 Opinions, again...

DeletedUser

Guest
Spilte visst nordimafia en gang i tiden jeg også, men som jeg husker det var det lov å svindle var det ikke?

Svindlet alt og alle jeg, men det ble restartet så da gadd jeg ikke mer...
 

DeletedUser

Guest
Spilte visst nordimafia en gang i tiden jeg også, men som jeg husker det var det lov å svindle var det ikke?

Svindlet alt og alle jeg, men det ble restartet så da gadd jeg ikke mer...


Svindling var fult lovlig, men jeg må påstå at det kun var idioter som gikk på svindling...
Folk som er høyt oppe i systemet og fortsatt bruker svindel er folk som sjeldent blir sett opp på.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kom da ganske langt jeg da, pengemessig ihvertfall, men da svindlet jeg med poeng på folk jeg kjent IRL også da :p
 

DeletedUser

Guest
Å irritere på seg irl folk over et nettspill må være noe av det artigste som er.
Husker jeg drepte hele vennegjengen min på nordic fordi jeg hadde lite å gjøre en kveld. :p
 

DeletedUser

Guest
Haha, de skjønte ikke spillet allikevel, men jeg fikk de til å bruke masse penger så fikk jeg poengene for småpenger inne på Nordic, de visste ikke engang at de ble svindlet :D
 

DeletedUser

Guest
Haha. x]
Om jeg ikke husker helt feil skulle en kompis ut og skyte på nordic, samtidig skulle jeg søke for han. I stedenfor fikk jeg han til å bomme på en person som var i bunker samtidig som jeg skøyt han. Rett og slett fordi han skaut den eneste irl vennen jeg ville ha på spillet.
 

DeletedUser

Guest
Englebarn som dreper alle vennene sine og lurer dem trill rundt jeg :eek:
 

DeletedUser

Guest
Er man først født englebarn må man sendes til helvete for å kalles noe annet. :D
 

DeletedUser

Guest
Opinions

Neej... Jeg vil si opinionen min først:)

Siden jeg ikke lenger er i topp 20:)eek:), så føler jeg endelig jeg kan få sagt noe om denne topp 20:

1 Elite - Backstabing bitches som kan dette spillet:) Elite Ownz!
2 NoVi - No opinion
3 Yamato - Tror de eier k55, og det gjør de jo også... Men bare vent til Elite kommer;)
4 ninjaz - Grei nok stamme som har klart seg så langt, men lær dere å send støtte til deres allierte, og pass dere, for plutselig er Elite der, og wips;)
5 -Rome- - -Rome-? Liker ikke sånn stammer som skal være ifra filmen 300 og alt det nedi der:p De kommer aldri til å gå høyere enn 5. plass.
6 NuVi - NuVi? Eller NuBi? No opinion
7 D~Day - No opinion
8 DISA E - Kommer aldri høyere opp...
9 D-Yato - Liker egentlig denne Yamato familien, men tror de har noe i ermene som er skummelt! let's see!? --Fuzzball er jo med her visst jeg ikke tar feil, og det er jo grunn nok til å like denne stammen!? *Smiske*:D
10 R:N - Lame
11 N0Vi - Same as NuVi(aka NuBi)
12 RoEm - FAAAAIL!
13 Yng - Teit navn!
14 |TH| - Naa! no opinion
15 KoFa - Kofi annan stamme? No opinion
16 =PW= - Fail!
17 DarKL - EEEEpic Faaail!
18 Shadow - FAil deluxe!!!! Skrev i en post til oss om at visst de ikke fikk noen av medlemmene våre, så kom de til å gå i krig mot oss 0.o!!!
19 ToW - ToW - Powoww!!!
20 |BPU| - Hva er tingen med |Navn|? me don't like... No opinion


Lol.. Dårlig med meninger her egentlig^^ Menmen.. Morsomt var det
 

DeletedUser

Guest
hmm, hvis du mener det, så syns jeg du skal forklare hvordan vi har stått i mot ninjaz i flere uker. -.-:cool:

Tenker bare kontra Verden 1;)

Godt mulig dere gjør det godt nå... Men tipper om noen måneder så er dere borte vekk(kun en gjetning:)
 
Topp