10/10/08. Topp 20 Opinions, again...

DeletedUser

Guest
Hvorfor er Elite "backstabbing bitches"?

Vet du ikke det?

Føler jeg har lyst til å komme med en lengre forklaring her jeg nå, men vet ikke jeg ikke burde gjøre det, men jeg gjør det likvell for jeg har ikke noe å gjøre de neste 10 min uansett.

In the early days da du var borti de wannabe owning V2 stammene, så var jeg og ett par karer i K54, og spilte og forrøvrig sjeda oss... Elite ble stor, og vi fiksa oss etter vår mening en veldig god allianse.
Alliansen ble enda bedre etter at DNY flaug igjennom vinduet:)!
Vi prøvde å ha følge opp med å ha de samme fiendene da for å si det slik med Elite... Men det ble etterhvert veldig fullt i K54...
Vi laga oss ett slags felles claimsystem, men det fungerte dårlig.

Så kom det en stamme som antaklig vis het noe som DarKL(Nå er jeg ikke helt sikker på at det var dette som var navnet, men det rima på noe sånt), og de skulle visstnok være søsterstammen vår(-V-), og siden Elite var i krig mot disse, så trodde de, så paranoide som de var, at vi kom til å gå i krig...
Denne grunnen til å gå i krig mot en av sine næreste allierte tror jeg kun er buulllshiiiit...
Tror heller det ble mye press på Glitter, med mange paranoide spillere og slikt, og plassmangel som gjorde det slik.

Så en natt, husker ikke hvilken, så mista vi vell bortimot 40 byer var det vell ikke.
Vi ante INGENTING, og vi følte oss rett og slett hjerteknust for å si det slik!
Jeg mista 2 byer den natta. Og min ledsager, Vampyro, mista flere.

Da V1 alltid har og vil ha en større plass i hjertet mitt, så var det ikke akkurat dette som var det værste, men det å rett og slett ikke ha en fremtid, var litt dystert å tenke på...
Vi ble rett og slett drittlei av V2, og gjorde noe heller feigt, men som gjorde det slik at flere i stammen fikk en sjanse da for å si det slik.
Vi lot de som ville, gå, og de som ville være igjen, være igjen for å si det slik.

Mange dro, og gikk til nøytrale stammer for å redde livet sitt.

Det var en litt teitere versjon av -V- sitt fall, men jeg har aldri vært en god forteller.

Håper det svarte på spørsmålet da:p
 

DeletedUser

Guest
Neej... Jeg vil si opinionen min først:)

Siden jeg ikke lenger er i topp 20:)eek:), så føler jeg endelig jeg kan få sagt noe om denne topp 20:

1 Elite - Backstabing bitches som kan dette spillet:) Elite Ownz!
2 NoVi - No opinion
3 Yamato - Tror de eier k55, og det gjør de jo også... Men bare vent til Elite kommer;)
4 ninjaz - Grei nok stamme som har klart seg så langt, men lær dere å send støtte til deres allierte, og pass dere, for plutselig er Elite der, og wips;)
5 -Rome- - -Rome-? Liker ikke sånn stammer som skal være ifra filmen 300 og alt det nedi der:p De kommer aldri til å gå høyere enn 5. plass.
6 NuVi - NuVi? Eller NuBi? No opinion
7 D~Day - No opinion
8 DISA E - Kommer aldri høyere opp...
9 D-Yato - Liker egentlig denne Yamato familien, men tror de har noe i ermene som er skummelt! let's see!? --Fuzzball er jo med her visst jeg ikke tar feil, og det er jo grunn nok til å like denne stammen!? *Smiske*:D
10 R:N - Lame
11 N0Vi - Same as NuVi(aka NuBi)
12 RoEm - FAAAAIL!
13 Yng - Teit navn!
14 |TH| - Naa! no opinion
15 KoFa - Kofi annan stamme? No opinion
16 =PW= - Fail!
17 DarKL - EEEEpic Faaail!
18 Shadow - FAil deluxe!!!! Skrev i en post til oss om at visst de ikke fikk noen av medlemmene våre, så kom de til å gå i krig mot oss 0.o!!!
19 ToW - ToW - Powoww!!!
20 |BPU| - Hva er tingen med |Navn|? me don't like... No opinion


Lol.. Dårlig med meninger her egentlig^^ Menmen.. Morsomt var det


Aww, I love you too!<3
 

DeletedUser

Guest
Tenker bare kontra Verden 1;)

Godt mulig dere gjør det godt nå... Men tipper om noen måneder så er dere borte vekk(kun en gjetning:)


Ja det håper jeg er gjetning for på V2 er alt annerledes. Stammen blir ledet på en annen måte enn i V1, og alt fungerer mye bedre.

0 understammer
0 søsterstammer
0 problemer.:cool:
 
Topp