10. klassinger, eksamen?

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Berre eg som har fått vite kva eg kjem opp til i eksamen? Her blei det matte -.- GOD; WHY? WHY DO YOU HATE ME? :(
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
(party)Matte(party) hos meg også. Skal gi deg alle svarene med mine telepatiske evner :)

For min del er 6eren sikret (nod)
 

DeletedUser

Guest
Norsk

Om jeg skal prøve å utrykke mine meninger ovenfor det jeg kom opp i, så får jeg infraction, så jeg lar være (Lipssealed)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Hehe, brodern som kom opp i Norsk (10. Klasse) klager fordi da får alle de andre klassene en fridag ekstra, her tenker man ikke hva man kan få best i! :hmm:

Jeg selv går 1. året på Vgs, og kom ikke opp denne gangen.

SO LONG - 10.Klasse!
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Ei heller eg kan lovligt utrykke meg her på forumet. Koffor kunne eg ikkje ha fått norsk? Har 6 i hovudmål og sterk 5 i sidemål... Og har akkuratt greid å klatra opp på ein 5 i matte -.-

Jaja, Janrune, skal huske å kople deg opp på den telepatiske skype samtalen med kompisane mine! (nerd)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ei heller eg kan lovligt utrykke meg her på forumet. Koffor kunne eg ikkje ha fått norsk? Har 6 i hovudmål og sterk 5 i sidemål... Og har akkuratt greid å klatra opp på ein 5 i matte -.-

Jaja, Janrune, skal huske å kople deg opp på den telepatiske skype samtalen med kompisane mine! (nerd)

Eksamen regnes som en egen karakter, gjør den ikke det?

Lykke til, alle sammen! (hug)
 

DeletedUser

Guest
Heldiggris... Når jeg gikk opp til eksamen (i gode gamle dager) kom jeg opp i samfunnsfag og norsk. Norsk var noe annerledes lagt opp da for med norsk måtte du opp to dager. En dag til bokmål og en dag til nynorsk.

Uansett... Lykke til folkens.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Eksamen regnes som en egen karakter, gjør den ikke det?

Lykke til, alle sammen! (hug)

Jupp. Og eg har akkuratt klort meg opp på ein 5 i matte, so må berre krysse fingrane på at det går likeså denne gongen!
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Virker ut til at få kom opp i Engelsk :eek:
Selv kom jeg opp i Matte, og er relativt fornøyd med det :)
 
Topp