17. Mai

Status
Stengt for ytterligere svar.

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er bare å gratulere CM med denne avgjørelsen.

En ting er å ha angreps fri for at folk skal kunne feire 17 mai uten å bekymre seg for å bli angrepet.
Men en annen ting er å stenge angreps muligheten nå i kveld/natt 00.00, ser jeg ingen grunn til. Det har ingenting med 17 mai feiring å gjøre eller er det snakk om å ha angreps fri p.g.a. at det er en rød dato?

Det kunne fint vært angreps fri i fra 07.00 slik at det ikke kom i klinsj med feiringen men å stenge 00.00 finner jeg bare merkelig.

Konklusjon, det kunne vært litt mer gjennomtenkt.
 

DeletedUser

Guest
Besøk

Dine tropper besøkte Barbarlandsby(789|521)K57.

Etter en hyggelig dag med opptog og parade rundt landsbyen, med tilhørende pølsefest på torget etterpå, vendte troppene glade og fornøyde nesen hjemover.

jojo pølser er godt det
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hva i sorte huleste. En skal da kunne farme under freden. Har jaffall kunnet det tidligere.

Her har teamet tulla det til for seg.

Og jeg ser heller ikke nevnt noen plass hvordan vi blir kompensert for dette, jeg får IKKE det jeg betaler for nå.
 

Heralf

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Premium konto

Hva i sorte huleste. En skal da kunne farme under freden. Har jaffall kunnet det tidligere.

Her har teamet tulla det til for seg.

Og jeg ser heller ikke nevnt noen plass hvordan vi blir kompensert for dette, jeg får IKKE det jeg betaler for nå.

Helt enige. Mister 1 dag med Premium konto.De er bortkasta penger.
 

ekko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fælt så mange av dere det er som syter. Herregud! Det er en dag hvor ting faktisk stopper opp. Det er ikke krise! Gå ut og kjøp deg en is...
 

DeletedUser

Guest
Fælt så mange av dere det er som syter. Herregud! Det er en dag hvor ting faktisk stopper opp. Det er ikke krise! Gå ut og kjøp deg en is...

Heilt enig!
Det er ikkje vedens undergang så han seier.

Kos dykk på 17.mai.
Vær litt sosial, gå i tog for eksempel.:)
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fælt så mange av dere det er som syter. Herregud! Det er en dag hvor ting faktisk stopper opp. Det er ikke krise! Gå ut og kjøp deg en is...

Å komme med slike utsagn er så dumt så er bedre om du ikke skriver noe.

Vi som har kjøpt premium er kunder av Innogames. Som kunde så forventer jeg å få det jeg har betalt for. Dersom jeg ikke får det så har jeg krav på å kunne få en form for kompensasjon som jeg som kunde må godta. Dersom det ikke gjøres så har jeg rett til å heve kjøpet.

Men regner med at dette løser seg :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp