17. Mai

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Tror han snakker om sånne dager som er en hellig/høytidelig dag.

Det er det jeg gjør (skrev jo det sammen med ideen (at man kan krysse av på dager som er hellige/høytider i både verden og Norge, som innogames da lager (regner med at det er de som både lager det, implenterer det, og legger dager på det (hvis det blir laget da)))).
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Etter en diskusjon i teamet, har vi funnet ut av at vi vil ha fred 17.mai. Takk til trådstarter for tips, og til alle som kom med tilbakemeldinger :)

Det vil komme mer informasjon under "annonseringer" i løpet av kort tid.
 

DeletedUser

Guest
Ikke lov å sende ut 17 mai tog heller? :mad:
Jeg som hadde arrangert mitt eget lille 17 mai tog :(
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Gi deg pabben, mye av greia med tw er jo å finne tidspunkt motstanderen ikke er på selv.. Aktivitet er jo nøkkelordet mtp å havne høyt på ranken. Dette er en jobb for diplomatene, ikke teamet.

Om dere skulle rote det til med fred, da vil jeg ha pp. Jeg betaler for å angripe andre spillere.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Gi deg pabben, mye av greia med tw er jo å finne tidspunkt motstanderen ikke er på selv.. Aktivitet er jo nøkkelordet mtp å havne høyt på ranken. Dette er en jobb for diplomatene, ikke teamet.

Om dere skulle rote det til med fred, da vil jeg ha pp. Jeg betaler for å angripe andre spillere.

Fullstendig enig her.
Bringer man det videre til RL, så slutter ikke en krig pga noen datoer heller.
Vær så vennlig å la oss få ha noen dager igjen å angripe på etterhvert da! :(
 

DeletedUser

Guest
Sikker på det Amstaff?
Fra Wikipedia: "... julaften 1914 da franske, tyske og skotske soldater la ned våpnene og feiret jul sammen ved fronten under første verdenskrig."

Det var riktignok ikke 17. mai de feiret da ;)
 

DeletedUser

Guest
Sikker på det Amstaff?
Fra Wikipedia: "... julaften 1914 da franske, tyske og skotske soldater la ned våpnene og feiret jul sammen ved fronten under første verdenskrig."

Det var riktignok ikke 17. mai de feiret da ;)

Så søtt :)
Fred FTW! <3 :)
 

DeletedUser

Guest
å nei å nei,, da får jeg ikke sitte inne på 17 mai og spille TW :mad:
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Synes ingen burde være redd for inc på 17.Mai:D alle burde bare slappe av og være sosial med andre uten bekrymringer.
 

DeletedUser

Guest
burde ivertfall fått 1 dag ekstra premium når det skal være 17 mai fred. prisene er høye nok som de er, om ikke vi skal ha fred annenvær helg itilegg..
 

DeletedUser

Guest
ja, og i sommerferien er det fint vær, da må vi ivertfall ha sommerferie fred :cool:

Kanskje litt overdrevent med heile sommaren.
Det er greitt med heilligdager som jul og
nasjonaldager som 17.mai er nå min meining:D:
 

.kongen av verden 3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Synes ingen burde være redd for inc på 17.Mai:D alle burde bare slappe av og være sosial med andre uten bekrymringer.

Redd for inc? :O

burde ivertfall fått 1 dag ekstra premium når det skal være 17 mai fred. prisene er høye nok som de er, om ikke vi skal ha fred annenvær helg itilegg..

Det er fred 3 ganger i løpet av et år, så derfor er det 6 helger i året? :S Litt av en jobb du må ha..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp