20/20 klubben

DeletedUser

Guest
Nå er jeg veldig skuffet over at jeg er i samme klasse som jeg har vært i så lenge. Bare kjellan som har hjulpet meg å beholde 20. plassen på ODD.

Det å angripe RNG blir jo besvart med at jeg nærmest blir servert byene. Med unntak av den sta kjellan som alltid skal ha byene tilbake :D
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Nå er jeg veldig skuffet over at jeg er i samme klasse som jeg har vært i så lenge. Bare kjellan som har hjulpet meg å beholde 20. plassen på ODD.

Det å angripe RNG blir jo besvart med at jeg nærmest blir servert byene. Med unntak av den sta kjellan som alltid skal ha byene tilbake :D

er han så sta altså?
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Kan noen forklare meg hva denne klubben er for noe egentlig?
Mener å huske at det en gang sto en forklaring et sted, men den eksisterer visst ikke lenger. Blir nysgjerrig av alle disse som hevder/krever å få plass i diverse "klubber"
 

DeletedUser

Guest
Kan noen forklare meg hva denne klubben er for noe egentlig?
Mener å huske at det en gang sto en forklaring et sted, men den eksisterer visst ikke lenger. Blir nysgjerrig av alle disse som hevder/krever å få plass i diverse "klubber"

Her har du den første på .no, som var basert på Gibbomd sin idé fra W2.net, selv om jeg ikke utelukker at det er noen andre som kom på det før det igjen.

Essensielt så må man ha for eksempel 30 millioner ODA og 30 millioner ODD for å være i 30:30 klubben.
 

DeletedUser

Guest
Kkire5 - 40:40
dannemann - 50:50
david93 - 70:70
htjostheim - 130:130
thoret - 90:90
Balle Klorin - 120:120
Glitter - 60:60
Alfie - 50:50
LordVlaron - 200:200 (!!!)
Lady Ibex - 150:150
Stonee92 - 70:70
Magneleo - 30:30
Janna - 50:50
Zippymaster - 40:40

Jepp, jeg kjeda meg.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp