20/20 klubben

DeletedUser

Guest
YiiihAAA... Er i 130/130 nå.. Er snille Capitan22 og aaaa1 som har hjulpet meg på veien <3 <3
 

DeletedUser

Guest
Bare du som ikke liker meg

Eg har tatt på meg en jobb som gjør at eg ikke kan bestemme meg for å utelukke noen , når det er sagt så kjenner eg deg ikke, så har ingen grunn til å misslike deg :joverrasket: Trodde konto var under inn adling ?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
rart at kontoen har skiftet stamme senest i dag da?

Bare du som ikke liker meg og vil prøve å skjule mine skills ved å ikke vise de xD

Ventet bare på at du gikk til RNG jeg :). Sa til IB at det var naivt og rekrutere nabbs før dem tok deg og Gomp inn, men nåvell. Ikke mitt tap
 

DeletedUser

Guest
Ventet bare på at du gikk til RNG jeg :). Sa til IB at det var naivt og rekrutere nabbs før dem tok deg og Gomp inn, men nåvell. Ikke mitt tap

Det er jo ingens tap :D
Han har ikke ødelagt noe for oss.. Bare seg selv! :jfornøyd:
Selv ikke alle i RNG ville ta han inn igjen. Kanskje de er naive de også? Kanskje.... jeg er hemmelig venn med zippy? :jtunge:
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Det er jo ingens tap :D
Han har ikke ødelagt noe for oss.. Bare seg selv! :jfornøyd:
Selv ikke alle i RNG ville ta han inn igjen. Kanskje de er naive de også? Kanskje.... jeg er hemmelig venn med zippy? :jtunge:

Du er min hemmelige venn.

Gratulerer med 130:130 klubben :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det er jo ingens tap :D
Han har ikke ødelagt noe for oss.. Bare seg selv! :jfornøyd:
Selv ikke alle i RNG ville ta han inn igjen. Kanskje de er naive de også? Kanskje.... jeg er hemmelig venn med zippy? :jtunge:

La meg dra ut et sitat ifra sitatet :p.

Selv ikke alle i RNG ville ta han inn igjen. Kanskje de er naive de også?

Som jeg har sagt før - hva mer forventer du egentlig ifra den stammen? Ustabil stamme, ikke lojale medlemmer, ustabil ledelse og ja.... Trenger jeg og si mer? Det er bare 1/10 av min mening om stammen, skulle jeg ha sagt mer hadde jeg blitt perm bannet :). Derfor så snakker vi ikke mer om dette tema, og starter et nytt sånn vi slipper det !

Gratz med 130:130 MD ;). Du fortjener det!
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
hmm , enten er det ironi eller så sier du for første gang noe snillt :p

Takk BB :)

fordi om vi er uenige i noe trenger jeg ikke dra det med alle stedene ;)

jeg sier noe snilt ja :) ingen grunn å dra med andre diskusjoner inn på denne tråden ;)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4

30:30 Klubben :
Carneolt
odin88
Hårek the wise
lowenan
Nikola
rustern94
Black oups
Matricz
bonski
Badsmiley
KKire5
nisse
odin88
Arne431

nevnte 2 ganger :) + at rustern er i 30:30 klubben og i 40:40 klubben :) bare hjelper deg å holde den listen oppdatert :)
 
Sist redigert:

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Om han var ironisk eller ikke, skal ikke jeg legge meg opp i.

Gratulerer så mye med scoren. Veldig imponerendes :). Kunne ikke nuka meg litt også? Takker såklart ikke nei til gratis ODD ;)

Takk :) , men du er desverre litt lang ifra Kenn :(
 
Topp