20:20 Klubben

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dette er en klassiker som må være med på dette forumet.

Per dags dato er det ingen som er med her. (05.04.11)

20:20 klubber for de som har 20mio i ODA og 20 mio i ODD.

Med andre ord du må ha minst 20millioner ODA OG 20 millioner ODD for at du kan være med i 20:20 klubben, når du har 30mio ODA og 30 mio ODD kommer dere i 30:30 klubben.

Let the fun begin.

20:20

30:30

40:40

50:50

60:60

70:70
 

DeletedUser

Guest
Flott med 20:20 klubben på v5!

Håper det kommer et par på listen snart. :)
 

DeletedUser

Guest
Har sett på denne tidligere og vi er ikke helt der ennå på V5 men vi kan jo starte med 15:15 klubben istede:)

15:15

Attyla Night
NumberOne PMS
madder BERM
sama -NB-

Felles for de alle er at det er ODAen det skorter på for å nå 20 mio grensen mens jeg mangler litt på ODDen også:eek:
 

DeletedUser

Guest
Har sett på denne tidligere og vi er ikke helt der ennå på V5 men vi kan jo starte med 15:15 klubben istede:)

15:15

Attyla Night
NumberOne PMS
madder BERM
sama -NB-

Felles for de alle er at det er ODAen det skorter på for å nå 20 mio grensen mens jeg mangler litt på ODDen også:eek:


vi burde starte på 20:20, mye bedre :)

regner med den kommer rimelig fort opp nå som BERM er mot både -NB- og PMS.;)
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg skal følge med...

Det som er veldig typisk er at det er egentlig ikke mange som har mye ODA av de som har mye ODD, men de som har mye ODA harke ikke mye ODD :D
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Vil nok ta litt tid tror jeg, med tanke på at vi bare har to spillere med mer enn 20 mill ODA, og de to har ikke direkte mye ODD - enda.
 

DeletedUser

Guest
Vil nok ta litt tid tror jeg, med tanke på at vi bare har to spillere med mer enn 20 mill ODA, og de to har ikke direkte mye ODD - enda.

er nå ikke vanskelig og få mye od-a da. Det tar 2 uker og få opp ett nukes fra det er knust, bruker man de rett, skal man kunne skaffe over 100k od-a pr nuke.
 

DeletedUser

Guest
Heller od-d som er problemet for oss som aldri blir angrepet:(
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Altså du treffer off by med sinnsvakt med adels da eller ? :)

For treffer du hva en normalt oppegående person setter i en by han prøver å forsvare så har du langt ifra 100 k oda på et angrep. Men at det er teoretisk mulig skal jeg ikke krangle på :D
 

DeletedUser

Guest
Altså du treffer off by med sinnsvakt med adels da eller ? :)

For treffer du hva en normalt oppegående person setter i en by han prøver å forsvare så har du langt ifra 100 k oda på et angrep. Men at det er teoretisk mulig skal jeg ikke krangle på :D

1 fult nuke kan ta ut over 3 andre fulle nuke.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Men hvilken radikal tulling setter inn 3 off byer i en og samme by med incs ? :D Jeg har muligens gjort en del syke ting gjennom min tw tid.. Men tillogmed jeg har aldri gjort akkurat DET :D Dersom du møter noen som gjør det må du definitivt sende meg rapporten ! :D
 

DeletedUser

Guest
Men hvilken radikal tulling setter inn 3 off byer i en og samme by med incs ? :D Jeg har muligens gjort en del syke ting gjennom min tw tid.. Men tillogmed jeg har aldri gjort akkurat DET :D Dersom du møter noen som gjør det må du definitivt sende meg rapporten ! :D

Eg har nuket mange som har gjort det, men var ikke akkurat slik eg mente det.

sender 1 nuke på 1 annen sitt nuke, så en annen by med 1 nuke, og deretter endo en by som innholder 1 nuke.

du sender det samme nuke på alle.
 

DeletedUser

Guest
nei, egentlig ikke. er jo samme nuket, bare at det blir brukt på nytt, og på nytt raskest som mulig.
 
Topp