20:20 Klubben!

DeletedUser

Guest
Nok en idé rappet fra W2.net sitt forum.

En oversikt over de spillerne som har oppnådd milepæler både i ODD og ODA! Det vil si at de som er med i 20:20 klubben har 20 millioner eller mer i ODD og i ODA.

Begynner på 20 mill ODD og ODA, siden jeg ikke gidder å gå lengre nedover.

20:20 Klubben:
Pinhead
Jatorst
eazh
mapui
Jakter etter vikinger
glitter
Murmel
Loljokkekek
Mester HS
Leenok
BenReddik
Mithrandir
kaziako
Lord savyer
Handsome

30:30 Klubben:
Gussi
Icekebab
Kaihi
Magic14
Jarlebast
Tomahawken

40:40 Klubben:
runinter
Vv0lv3r1n3
Wihi
Rustung

50:50 Klubben:
Ganondorf
Granpa
Gurimalla
Orcofpain

90:90 Klubben:
Chrk1



Tror jeg fikk med meg alle. Jeg vil tro man kanskje vil ønske å ta hensyn til hvor mange byer spillerne har tatt/tapt i forhold til OD'n. Det er også et aldri så lite hopp mellom 90:90 og 50:50, med chrk1 som suveren leder.

Oppdateringer 12/04/10

[spoil]
20:20 Klubben:
Torquemada
Ebbern
Jatorst
Tomahax
Poderoso
Azull
Murmel
Terandas
Depend
BenReddik
Mester HS
Sondre94
Kracked
Man That You Fear
xkill3rx
Heralf
Lord sayver

30:30 Klubben:
Pinhead
Dagi
Icekebab
Wynja
Eazh
Eirikeik23

40:40 Klubben:
Ruffiro
Tomahawken
Handsome
Solmåne

50:50 Klubben
Granpa
Runinter
Vv0Lv3r1n3
Rustung

60:60 Klubben:
Wihi
Ganondorf
[/spoil]

Oppdateringer 18/08/10

[spoil]
20:20
Torquemada
Aremoric
Poderoso
rubentt
Sverri13
Azull
Pondus
Man That You Fear
Kracked ( restartet )
mylord
paco
wild2

30:30
Jatorst
vence1
terandas
Arcon the Beast
eirikeik23
Doomdark
Murmel
BenReddik

40:40
Ruffiro
Handsome
xkill3rx
Serigala
HaavardUnited ( restartet )

50:50
Depend
Solmåne

60:60
Rustung

70:70
Vv0Lv3r1n3
Jarlebast

80:80
Wihi

90:90
magic14

Spillere i kursiv er nye medlemmer i klubbene. Gratulerer!

Magic14 er andre spilleren som oppnår 90:90 klubben. Den eneste andre er Chrk1, som også oppnådde 100:100 klubben før han slutta.

Wihi andre tredje spilleren i 80:80 klubben.

Jarlebast og Vv0Lv3r1n3 er henholdsvis fjerde og femte spiller til å oppnå 70:70 klubben, mens Rustung er syvende til å oppnå 60:60 klubben.[/spoil]

Oppdateringer 03/11/10

[spoil]Til tross for den noe dårlig responsen på forrige oppdatering prøver jeg meg igjen.

20:20
Sir Pio
NTU Spawn
Azull
XFactorenX
Kaffelars
pyramide

30:30
Torquemada
Aremoric
Pointwhore
Miniton
Sverri13
rubentt
Doomdark
mylord
Man That You Fear
Arcon the Beast
eirikeik23
Murmel
Pondus

40:40
Ruffiro
Jatorst
Poderoso
Paco
Serigala
terandas

50:50

60:60
Depend
xkill3rx

70:70
Rustung ( 0 poeng )

80:80
Wihi

90:90
magic14
Vv0Lv3r1n3
Jarlebast
Heralf

100:100
Solmåne

Samme som forrige gang. De som hoppet opp en klubb er i kursiv. Si ifra hvis jeg bommet på noen.

Verdt å merke seg at magic14 bare er marginalt fra å være med i 100:100 klubben.

Det er morsomt å sammenligne med V1 sine klubber. Flere av V2 sine høyest rankede spillere ( Solmåne, magic14, Jarlebast og Vv0Lv3r1n3 ) har mistet betydelig mindre byer enn de fra V1 i de tilsvarende klubbene, med Paalodin som et klart unntak.[/spoil]

Oppdatering 13/02/11

[spoil]Ny oppdatering.

20:20
Hanssiii
Egeleyes
NTU Spawn
Azull
LDonna
IsBjoeRn
EricØien
XFactorenX
kaffelars
pyramide
RUAB

30:30
Pointwhore
Sverri13
Miniton
Man That You Fear
Humongus
Arcon the Beast
Murmel
Pondus

40:40
Ruffiro
Poderoso
terandas

50:50
Jatorst
Aremoric
Paco


60:60

70:70
Depend
xkill3rx
sir pio

80:80
Wihi

90:90
Magic14

100:100
Vv0Lv3r1n3[/b]
heralf

110:110
Jarlebast
Solmåne


Et par nye i 110 klubben, og et par nye i 100 klubben. Ellers ingen store endringer. Noen nye, mens noen andre forsvinner.[/spoil]

Oppdatering 28/06/11

[spoil]
20:20
Egeleyes
Sjefen
Azull
Paalodin
RUAB
Kaffelars ( 0 poeng )
Skamper

30:30
LDonna
Aremoric
Hanssiii
Rizaba
Humongus
noahs
EricØien
Pranlane

40:40
Ruffiro
Pointwhore
Man That You Fear
Terandas

70:70
Sverri13
sir pio ( 0 poeng )

100:100
magic14

110:110
Jarlebast

120:120
Vv0Lv3r1n3
[/spoil]
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Imponerende av chrk1. Virkelig imponerende!

Kan noen vennligst angripe meg?! :p Jeg har jo ikke merket noe til denne "krigen" :(
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
nei, sier du det du. det er vel ikke det at han overtok en konto for noen måneder siden?? Gardunitet var jo og rattet sammen med WP i hin hårde dager. det skulle vel ikke være samme spilleren vel??
 

DeletedUser

Guest
Er vel greit å se litt fakta først da knallis.. Handsome kontoen hadde vel en OD litt i overkant 10 millioner totalt før jeg tok over. Ikke for å sitte å skryte av det heller noe, men mesteparten av denne OD'en har jeg stått for.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
virker som halvparten på meg :confused:

Men knallis da... Ikke hakke på folk som tar over kontoer da :eek:
 

DeletedUser

Guest
virker som halvparten på meg :confused:

Men knallis da... Ikke hakke på folk som tar over kontoer da :eek:

Njaaaa.. Stemmer ikke helt.. For mye juleøl? :p

10 mill OD fra før betyr at han har skaffet de resterende 30 selv ;)

Og når det gjelder hakking av kontoovertakelser, så er det jeg som står for den verste hakkingen... Eller hva Gunner Gås aka Pinhead aka Ex-Con akahakkabakka :D
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
er klar over det. dette er jo mest for og få tingene på plass.
jeg respekterer fullt ut den jobben som du gjør med den kontoen. så en masse kredd til deg for det. for skal jeg være helt ærlig så trodde jeg ikke du var oppgaven voksen. men du har motbevist meg der.
uansett så overtok du en rimelig stor konto som, ettervært, har en masse fiender i umiddelbar nærhet. og da er jo bare et spørsmål om og ha bensin i blodet. og det har jo du. ;)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Njaaaa.. Stemmer ikke helt.. For mye juleøl? :p

10 mill OD fra før betyr at han har skaffet de resterende 30 selv ;)

Og når det gjelder hakking av kontoovertakelser, så er det jeg som står for den verste hakkingen... Eller hva Gunner Gås aka Pinhead aka Ex-Con akahakkabakka :D

Sant det mr. Arcon the biatch :p

Men takk for opplysningen... Da ble jeg hakket klokere ikveld også...
 

DeletedUser

Guest
Sant det mr. Arcon the biatch :p

Men takk for opplysningen... Da ble jeg hakket klokere ikveld også...

Hehe, ja to uker på Arcon ja. Men det var å gå ned i poeng, og jeg valgte å ta tilbake Shanks82 (min egen opprinnelige konto) etter en pause på to uker, siden den som overtok viste seg å være svært lite aktiv.

Det er forskjell på Ex-con-kontoen du hadde (liten størrelse, liten OD, rett og slett mye smått), og det å ta over en myye større konto i Pinhead...

Dessuten gjorde jeg det for stammen. Hadde en downperiode, og tenkte det var bedre med en aktiv Shanks enn en inaktiv. Dessuten var det nødvendig med en opprydding på Arcon (som ikke hadde blitt gjort noe særlig med siden de siste Elite-angrepene på tidligsommeren..)

Jeg spiller fremdeles orginalt, selv om det er ikke noe galt med å overta en konto altså.
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hehe, ja to uker på Arcon ja. Men det var å gå ned i poeng, og jeg valgte å ta tilbake Shanks82 (min egen opprinnelige konto) etter en pause på to uker, siden den som overtok viste seg å være svært lite aktiv.

Det er forskjell på Ex-con-kontoen du hadde (liten størrelse, liten OD, rett og slett mye smått), og det å ta over en myye større konto i Pinhead...

Dessuten gjorde jeg det for stammen. Hadde en downperiode, og tenkte det var bedre med en aktiv Shanks enn en inaktiv. Dessuten var det nødvendig med en opprydding på Arcon (som ikke hadde blitt gjort noe særlig med siden de siste Elite-angrepene på tidligsommeren..)

Jeg spiller fremdeles orginalt, selv om det er ikke noe galt med å overta en konto altså.

Hvorfor unnskylder du og forklarer deg da? x)
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor unnskylder du og forklarer deg da? x)

Unnskylder ikke. Jeg forklarer.

Jeg har sagt før hva jeg syntes om Ex-cons overtakelse av ny konto og hans påfølgende skryt. At han trakk frem mine to uker borte fra Shanks (da jeg styrte Arcon) syntes jeg behøvde en liten forklaring fra min side. Og hva skal jeg unnskylde?
 

DeletedUser

Guest
er klar over det. dette er jo mest for og få tingene på plass.
jeg respekterer fullt ut den jobben som du gjør med den kontoen. så en masse kredd til deg for det. for skal jeg være helt ærlig så trodde jeg ikke du var oppgaven voksen. men du har motbevist meg der.
uansett så overtok du en rimelig stor konto som, ettervært, har en masse fiender i umiddelbar nærhet. og da er jo bare et spørsmål om og ha bensin i blodet. og det har jo du. ;)
Jo, takk for det. Hyggelig lesning. :)

Har aldri lagt skjul på at denne kontoen hadde et veldig fint utgangspunkt, og at det i starten muligens var litt vanskelig å vende seg til alle disse byene som lå overalt. Men nå kjenner jeg hver by og cluster som min egen bukselomme. :p

Men over til lista, så må jeg slenge meg på Cloysters kommentar. Chrk1 har gjort det fantastisk her på V2.
 

DeletedUser

Guest
mikkel, lag en liste over spillere med høyeste ratio av OD i forhold til poeng. :)

Tror ikke jeg gidder det du. I hvertfall ikke foreløpig. Dessuten vil ikke det gi et veldig skjevt inntrykk? Det er en god del spillere som vil havne veldig høyt oppe på en slik liste, men det fordi de måtte betale for den OD(D)'n med flesteparten av byene sine. Hva er imponerende ved det?

På den andre siden, det kunne jo vært litt bedre hvis vi tok topp 20 eller noe... der er det ikke mange som har mistet mange byer... Tar det senere :)
 

DeletedUser

Guest
Ser at jeg fortsatt har et stykke å gå for å komme på lista. :D
 

DeletedUser

Guest
OD, både A og D, ift hvor lenge kontoene har eksistert, kunne vært interessant lesning.
 
Topp