200:200 klubben

DeletedUser

Guest
En oversikt over de som har nådd 200 000 ODA og ODD:)

200:200 klubben
Hell G
Oxcyder
Allmektige
Judge Judy
rulie
sondre94
SoulFood

300:300 klubben
Elimin@tor
Life-Stinks
jfk80
tomaszu85

400:400 klubben

Bella Donna
Zeanil
-lilith-

500:500 klubben

mijael

700:700 klubben
Lerski

Dette resultatet vil bli endra hver dag fremover men morsomt å se hvordan folk ligger ann i både off og deff :)
 
Sist redigert av en moderator:

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Du skal ha kudos for å lage en helt ny type lister, at du var med her var vel tilfeldig..

Vi andre synes ODT er like så bra..
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Håper flere vil være med å leke i 70:70 klubben etterhvert :S

Sånn passe slitsomt å leke her oppe alene (puuh)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
hhmmm var vel kanskje litt høyt å starte dette her?

100 100 er kanskje bedre? men husk også at vi andre ikke kan noe for at folk ikke tørr å angripe oss da ^^
 

DeletedUser

Guest
at du var med her var vel tilfeldig..

Haha! :D Noen liker å se seg selv på topplister. ;)

hhmmm var vel kanskje litt høyt å starte dette her?

100 100 er kanskje bedre? men husk også at vi andre ikke kan noe for at folk ikke tørr å angripe oss da ^^

Er gøyere å se seg selv i en topp 16 liste enn en topp 30(?) liste. ;) Var nok det han hadde i tankene da han lagde denne. :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du skal ha kudos for å lage en helt ny type lister, at du var med her var vel tilfeldig..

Vi andre synes ODT er like så bra..

Haha! :D Noen liker å se seg selv på topplister. ;)



Er gøyere å se seg selv i en topp 16 liste enn en topp 30(?) liste. ;) Var nok det han hadde i tankene da han lagde denne. :)

Alltid noen som må hovere for at de IKKE kom med på listene? :rolleyes:

Selvfølgelig laga jeg listen for jeg var med :O hva trodde dere? og ja er så "gøy" (som cola uttaler det) å se seg selv på en rank 16 liste ;)
Var virkelig dagens høydepunkt denne lista her ass. Way to go, way to go (Y)
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Husk at jeg hadde ganske mer ODA en deg før jeg blei angrepet, og etter jeg blei rimmet. ;)
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Tror han tenker på antall sverdmenn hansemann, ikke spillere. Om han ikke kommer med en aldri så liten overdrivelse da..?
 

DeletedUser

Guest
Skulle likt å sett deg stå imot 60-70 stykker så tidlig i en verden Hanse :)

Ehm stammen din var fiender med 60-70 spillere.. Det betyr ikke at 60-70 spillere angrep deg.. Sikkert bare 5-6 av dem som angrep deg.. Er ikke lenge siden du røk ut, og du har ikke akkurat en helt enorm ODD, noe som Hanse har.. med omtrent alle byene i behold!

Han har nok mange imot seg, rundt 60 ifølge din telling.. Dine byer røk fort, mens Hanse bare har mista 2 byer foreløpig som han ikke har tatt tilbake, og med en mye høyere ODD!

Og nei.. det er ikke såå lenge siden du røk ut..
 
Sist redigert av en moderator:
Topp