200:200 klubben

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
øyh. Jeg leder da vitterlig mot Smack.

Side 1:
Tribes: SMACK
Side 2:
Players: Lerski

Timeframe: Siste 3 månedene

total erobringer:
Side 1: 156
Side 2: 27
Forskjell: 129

Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 5
Side 2: 12
Forskjell: 7


Må jo se på statsen og ikke på akkurat de byene jeg ikke har gjenadlet.

All cudoz til Smack. Finfin stamme :) Dyktige spillere flesteparten av dem.
 

DeletedUser

Guest
sniky cheeky, du er god hansemann, skal ikke si noe på det :) men du skal få deg motstand. vi gir ikke bort noen flere byer nå ;) fightfightfight :p
øyh. Jeg leder da vitterlig mot Smack.

Side 1:
Tribes: SMACK
Side 2:
Players: Lerski

Timeframe: Siste 3 månedene

total erobringer:
Side 1: 156
Side 2: 27
Forskjell: 129

Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 5
Side 2: 12
Forskjell: 7


Må jo se på statsen og ikke på akkurat de byene jeg ikke har gjenadlet.

All cudoz til Smack. Finfin stamme :) Dyktige spillere flesteparten av dem.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
syns jeg har fått masse motstand jeg :(

Satser på at dere blir inaktive en etter en :) Så kan jeg adle dere i fred og ro :)
 

DeletedUser

Guest
Coca Cola, du hakke snøring på hva du snakker om.

Neivel du hadde 60-70 stk mot deg og en rundt 15-16 inc fra hver eneste av dem hele tiden. ;) Runndt 800-900 inc døgnet rundt hadde du. :rolleyes: Beklager at jeg tok feil. :rolleyes:

Og hva er det liksom i det jeg skriver jeg ikke har snøring på?
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Det betyr ikke at 60-70 spillere angrep deg.. Sikkert bare 5-6 av dem som angrep deg..

Hehe, første "organiserte skal få han ut av verden" runden som kom imot meg, den 6 august var det 15 spillere med, der mistet jeg 1 by, og countra og tok en annen by.
I den neste bølgen var det oppi 60 forskjellige spillere som angrep i løpet av den 6 dagers perioden jeg blei angrepet, som det står mer om under.
På dette tidspunktet var det ikke bare M-S og F-F-D som var fiender av oss, var vel nesten bare NATO som ikke hadde oss som fiender.


Er ikke lenge siden du røk ut, og du har ikke akkurat en helt enorm ODD.
Og nei.. det er ikke såå lenge siden du røk ut..

Det har gått 79 dager av verden 6. Jeg røyk ut for 13 dager siden.
Dette tilsvarer nesten 1/5 av v.6 jeg ikke har vært med på. Ja, det er mye så tidlig i spillet. Og forskjellene blir enorme i løpet av en slik periode.
Hvorav det tok 6 dager før jeg mistet alle byene når de satt inn "organisert skal få han ut av verden nr 2".
Om jeg hadde regnet utifra starten hadde jeg gått glipp av enda mer av spillets "vekst".
Estrow har på denne "1/5" av spillet økt med over 100 k poeng.


Dine byer røk fort

Med M-S og F-F-D imot meg fra dag (10?) vil jeg ikke si at de røyk fort, det var nuker og adels som prøvde seg hele tiden. Det tok dem rundt 55 dager å adle meg.

6 tegn
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
55 daga?
ekke den litt drøy?

Og det med at 50-60 spillera angreip tvile litt på...
 

DeletedUser

Guest
syns jeg har fått masse motstand jeg :(

Satser på at dere blir inaktive en etter en :) Så kan jeg adle dere i fred og ro :)

hehehe. håper på pc trøbbel hos deg jeg ;) så jeg kan snappe noen fler byer av deg :p
hehe men en ting er sikert , du er en seig jævel;)
 

DeletedUser

Guest
Tja, når man lager tråder som dette, så skal man ikke klage på incs i etterkant i alle fall :eek:
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Gard; når har jeg klaget? Inc er gøy, om man aldri får motstand, eller får kriget litt begge veier blir spillet kjedelig. :) Det var verdt å bli slått ut av verden 6, jeg hadde det gøy så lenge jeg var med. Ute av verden 6, da får jeg vel konsentrere meg mer på v.5. Hele dette startet med at jeg skreiv at det var så få som hadde tatt meg igjen. Coca cola skal kverulere og kverulere. Drar ut ting av sammenheng.


Tviler på at du fikk masse inks fra dag 10 og ihvertfall ikke 50-60 spillere imot deg fra dag 10..

60-70 ble til 50-60.. Skal du ikke dra det antallet enda litt ned til hvor det egentlig skal være? ;)


Svar på hele posten min da, og ikke bare dra ut ting?

Får gudene være med deg Cola, du prøver alt for hardt.
 
Sist redigert:

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Tviler på at du fikk masse inks fra dag 10 og ihvertfall ikke 50-60 spillere imot deg fra dag 10..

60-70 ble til 50-60.. Skal du ikke dra det antallet enda litt ned til hvor det egentlig skal være? ;)

En stamme holder samme holder sammen vettu, flere og flere slenger seg på underveis.
Hvis de trenge så mange spillere for å ta en spiller så er det hva de trenger.
Ikke hva, du eller jeg trenger.

.. Vurdert habbo?
 

DeletedUser

Guest
En stamme holder samme holder sammen vettu, flere og flere slenger seg på underveis.
Hvis de trenge så mange spillere for å ta en spiller så er det hva de trenger.
Ikke hva, du eller jeg trenger.

.. Vurdert habbo?

Prøver for hardt?

Du er ikke mesteren i hele v6 nei..Du VAR ikke det heller. At du har høy ODD er vel et achievement for resten av livet ditt... Men det er spillere som har rundt like mye som deg med omtrent alle byene i behold om ikke mer.. Det er spillere her som har stått imot det du røk mot med stil. Du har mistet alt og da er det en selvfølge å ha høy ODD når du faktisk hadde en del byer. (Hadde ikke du det?) Joda du hadde mange mot deg, jeg var litt på Gone Farming og fikk rundt 10 stk (20-30 etter din telling) imot meg. Men fy søren for noen dårlige nukes det var... Du har møtt mange spillere, men om de hadde skillz eller ikke har masse å si. Du greide ikke å stå imot, og du møtte ikke de beste v6 spillerne.

Du lager denne tråden, hvor du mener du får for lite motstand.. Nå sier du plutselig at du hadde en syk motstand fra dag 10.. Og denne tråden ble laget etter dag 10. Når dere hadde for lite motstand klagde du, dere fikk mer motstand og nå klager du på at dere fikk for mye..

"Hvis de trenge så mange spillere for å ta en spiller så er det hva de trenger."

å man trene sikeli mane til å ta dei får du er så flink..
 

zeanil

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvorfor krangler dere om dette nå ? Det skjedde jo for godt over 15 dager siden ..
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Ja, eliminator var til slutt "ødelagt" og "thats the end" som man sier :)

Happy med "Ødelagt" istede zeanil? :)
 
Sist redigert:

zeanil

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Eliminator ble absolutt ikke knust.
Jeg synes det ikke har noe å si å adle ned noen når man gjør det med nukes som består av 2000 lk uten noe annet mot en 20 mur.

Men kan vi slutte å snakke om dette nå :)? scar kommer sikkert til å stenge tråden snart..
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Prøver for hardt?

Du er ikke mesteren i hele v6 nei..Du VAR ikke det heller. At du har høy ODD er vel et achievement for resten av livet ditt... Men det er spillere som har rundt like mye som deg med omtrent alle byene i behold om ikke mer.. Det er spillere her som har stått imot det du røk mot med stil. Du har mistet alt og da er det en selvfølge å ha høy ODD når du faktisk hadde en del byer. (Hadde ikke du det?) Joda du hadde mange mot deg, jeg var litt på Gone Farming og fikk rundt 10 stk (20-30 etter din telling) imot meg. Men fy søren for noen dårlige nukes det var... Du har møtt mange spillere, men om de hadde skillz eller ikke har masse å si. Du greide ikke å stå imot, og du møtte ikke de beste v6 spillerne.

Du lager denne tråden, hvor du mener du får for lite motstand.. Nå sier du plutselig at du hadde en syk motstand fra dag 10.. Og denne tråden ble laget etter dag 10. Når dere hadde for lite motstand klagde du, dere fikk mer motstand og nå klager du på at dere fikk for mye..

"Hvis de trenge så mange spillere for å ta en spiller så er det hva de trenger."

å man trene sikeli mane til å ta dei får du er så flink..

Aldri sagt jeg var noen mester, aldri sagt jeg er best.
Klagde aldri på motstanden, jeg slang bare opp litt fakta.
Hadde du bare latt være å kommentert den første usakelige kommentaren din hadde aldri disse innlegene vært her engang.
Det jeg slenger opp er motbevisning av dine påstander.
 

DeletedUser

Guest
Aldri sagt jeg var noen mester, aldri sagt jeg er best.
Klagde aldri på motstanden, jeg slang bare opp litt fakta.
Hadde du bare latt være å kommentert den første usakelige kommentaren din hadde aldri disse innlegene vært her engang.
Det jeg slenger opp er motbevisning av dine påstander.

Det eneste du kommer opp med er hvor usaklig jeg er og hvor lite beviser jeg har, og at du beviser at jeg har feil.. Du var vel først ute med usaklig kommentar og det var vel det som startet det hele.

Begge kommer egentlig med påstander, så vil ikke si du beviser mer enn meg i denne diskusjonen..

Men la oss avslutte denne diskusjonen snart da..

PS: Klager kan også være fakta..
 
Sist redigert av en moderator:
Topp