24/7: Story of my life/The story of our life in 24/7

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Heil, mennesker av welt achtzehn!

Som dere sikkert allerede har forstått der det ingen oppfinner som Petter Smart som sitter å lager overskrifter her, men en helt vanlig fjortis med lite å gjøre en fredagskveld(nerd)

Jeg vil fortelle dere om en ting jeg kaller "story of my life", og så omtenksom som jeg er har jeg lagt ved en video som kanskje forklarer litt bedre om hva "story of my life" er. Som "SUPREME LEDER" over meg selv og plenklipperenn min krever jeg at dere må se den før dere kan begi dere ut på ferden videre igjennom denne teksten.

[video=youtube;CYEIDuKFX0E]https://www.youtube.com/watch?v=CYEIDuKFX0E[/video]​

Dette er altså hva de handler om, hva vi i 24/7 gjør etter at en buss kom i full fart mot byggeplassen vår. Dere tror sikkert det går helt fint å komme kjørende med buss i full fart mot en byggeplass og la forsikringselskapet(PP-hore AS) betale for skadene? Ja, da har du helt rett, og de gjorde de også, faller muren kommer forsikringselskapet på dagen og fikser skadene, spesielt til Lemmy. Men han har fikset seg en platinumsavtale med PP-hore AS, så det er den aller minste bekymringen til folk!

Men vi hadde en så kalt lawn mower ståendes på byggeplassen vår, og det var Dani sin lawn mower... Ohh yeas baby, det er Dani sin plenklipper som stod der, helt fredelig og gjorde ingen skade. lawn moweren(byen) og spesial eieren av lawn moweren(Dani) stod der å slappet av og plukket søppel en morgen, da en buss kom kjørende i en forrykende fart mot byggeplassen, og det var Zippy som sto på gasspedalen. bak full og uten førerkort kom bussen og sendte lawn moweren avgårde, og den fløy igjenom ruta og landet i fanget på zippy før de suste avgårde igjen.
Stakars Dani sto igjen med kun håndtaket, og var forbanna! Men han hadde et mål da han begynte oppbyggingen av den nye plenklipperen sin:

tumblr_mwfxdg4FJe1sm3y0bo1_400.gif

Høyt opp under himmelen mot den store drømmen sikter plenklipperenn... den vil tilbake til drømme byen sin 484|476, og ingen ting kan stoppe den. Du kan tenke deg at når først Dani's lawn mower flyr mot drømmen er det lite som kan stå i vegen for den.
Jeg har selv prøvd å kasta lassoen min og få landa beistet, men til ingen nytte. Det er jo ingenting som står i vegen for den lawn moweren der!

tumblr_lu2tvtPeY61qfv2eho1_400.gif

Som du selv ser så flyr den lawn moweren overalt. Jeg er i samme byggefirma som Dani, men den vil ikke stoppe for folk i samme firma sålenge de står i vegen for målet. Når plenklipperenn til han er ferdig bygget og klar for lange reiser så er det bare å passe deg Zippy. Jeg har sittet i tre timer og lettet etter en guide som kan hjelpe deg, men jeg finner de ikke på .no forum eller på .net forumet. Du vet det ikke selv engang!?

melding_guide.png

Hva kan man si? pass deg, du vet ikke hvem du har kødda med!

Zippy tok kontroll over bussen, og sendte den på en aldri så kort tur innom verkstedet og fikk fjerna plomberinga på bussen. Den går nå i 20km/t raskere enn før, og for mange på bussen var det skummelt å sitte på i så storfart mot noen som er AA! "VIKTIG: ikke alcoholics anonymous, men Always Awake"
Men selv om resten av verden venter på at noen hopper ut av bussen i fart og tar resten av reiser med taxi, så stopper det ikke Zippy, for han STÅR på gassen hele tiden. Det er allerede noen som har sendt ei brevdue og virker relativt nervøse. Selv om de ikke snakker om viktige ting som krig og krig, så snakker de om alt annet de kan finne på å snakke om, for å unngå å tenke på smellet.(for spesielt interesserte):




NonStopelig mars 28, 22:14
Profilen din skrev:
Verdens største gråby-hore!

Jeg er faktisk rimelig stolt over det!

Beklager virkelig å måtte meddele med deg at å være stolt over gråbyadling er det samme som å være stolt over å drikke en halv pils iløpet av en kveld.

Greit nok at du kan kose deg og hygge deg med denne undermiddels framføringen, og det er kanskje noe du vil fortelle dine barnebarn mens stolthelten lyser ut øya dine. Hos de store, braute skjeggkara funker ikke dette. Man kan ikke småtippe i pilsen sin med sugerør samtidig som mjøden renner nedover brysthårene til naboen.

Selv med all den sluhet og smidighet gråbyadling kan virke som er det aldri noe man kan være stolt over. Gråbyadling forkastelig og tilhører grupper satt sammen av kronidioter. Gråbyadling er skammelig og du vil se når du vokser opp at pilsdriking med sugerør tilhører menn uten ryggrad!

rimmingtown mars 28, 22:16
er det mere skammelig å adle grått eller å spise middag aleine?

NonStopelig mars 28, 22:21
Å adle grått.

Fordi å adle grått er noe du som eksistensialistisk har valgt selv! Ingen andre enn deg selv har valgt å skammføre seg med en kappe så tung som gråbyadling. Middagspising alene kan påvirket av så mange faktorer at du må trenge tre hender der du bruker en av dem til å telle med.

rimmingtown mars 28, 22:27
du kan spise mat den ei kinesiak dame over internet! da slipper du den storeskamen med å spise alene!

søk det opp på vg, og finn link til dama som er søkk rik på å filme seg selv spise;-)

NonStopelig mars 28, 22:29
Prøvde å søke på VG. Finner bare Stoltenbergs nye NATO-jobb.

rimmingtown mars 28, 22:30
søk, det var en artikel rett før jul om det! kan finnen den viss du trenher hjelp

rimmingtown mars 28, 22:30
søk, det var en artikel rett før jul om det! kan finnen den viss du trenher hjelp

NonStopelig mars 28, 22:30
Nå begynner det å svikte såpass i norskferdighetene dine at jeg begynner å bedømme deg som utilregnelig.

rimmingtown mars 28, 22:33
sitter på mobilen å skriver ffs... er jo ikke vant til å skrive pent på den.

ps: jeg har et halvt sosial liv 50/50. mobil spilling og henge med benner

NonStopelig mars 28, 22:35
Yepp, er litt vanskelig å henge med bennern samtidig som man er på mobilen. Har liksom ikke hender til begge deler. Godt man har venner som kan hjelpe enn med det.

rimmingtown mars 28, 22:36
yeas! hva er verst av å adle grått og kysse rumpa til Pål?


Men uansett hvor mye de ror og ror, så må de nok møte sin overmann(AA). For dere må passe dere for plenklipperenn som kommer flyvende. Han har ingen grenser og regler:

images


Når bussen kommer å pløyer seg igjennom mengden, da blir det går å se hvordan de ser ut når overmannen står der...
men inntil videre er det slik:

tumblr_mzm2kejwA11t9hw2mo3_400.gif

Dette er altså "The story of our life in 24/7", og dette er fakta.
Kilde: Internett, og rykter
De er alltid korrekte, uansett!
SÅ PASS DERE I NICE, FOR SNART KOMMER LAWN MOWEREN! DA ER DET INGEN NÅDE!


Dette innlegget ble basert på en oppfordring av killeren10, og flyvende plenklipper var temaet

(støttes)TAKK FOR MEG!(støttes)

Beklager for skriveleif, men er mange ord detta!
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Leste denne etter topp 15 lista (grrrr) jaja får vel rette opp feilen og gi deg positivt ryktepoeng når det er mulig igjen da. Gøy med propaganda og gifs! :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hva var egentlig poenget med denne PnP-en? Jato Link hadde et poeng, men jeg finner ikke et i din post...
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Hva var egentlig poenget med denne PnP-en? Jato Link hadde et poeng, men jeg finner ikke et i din post...
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Glimrende underholdning! Plenklippere mot busser, hæ? Fett! Hva blir det neste? Hvilken rolle får Power i denne maskinenes kamp om verdensherredømmet på v18? Stafettpinnen sendes videre.

Og en ting til:
37ebfe3509332c900bd3032814848306.png


Hhhehehehe.jpg
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Poenget var at folk må passe seg for Dani når han får bygget seg opp igjen og vil ha hevn på TW-guiden.
+ Jeg hadde lite å gjøre!
+ Propaganda for at vi er bedre enn NICE
+ Jeg måtte iallefall prøve å ta comeback
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Pøh. Ikke hør på dem. Jeg likte det!

EDIT
Tråden din har allerede flere svar enn min :(
 
Topp