3.14 og Ugress

DeletedUser

Guest
Mumle Gåsegg i dag klokken 09:03
God dag [player]joaki m[/player], mitt navn er [player]Mumle Gåsegg[/player] og jeg er diplomat i [ally]3.14[/ally].

Det har kommet oss for øre at dere i [ally]Wiid[/ally] forsøker å adle en av våre medlemmer og jeg vil bare påpeke at en slik handling er en krigsærklæring som følgelig vil bli slått knallhardt ned på dersom adlingen skulle gjennomføres.

Det er derfor maktpåliggende at dere iverksetter umiddelbar stans i angrepene på [player]Kimmler[/player] dersom dere ikke vil ha krig.

Jeg ser med glede frem til deres tilsvar i denne saken.

Mvh
[player]Mumle Gåsegg[/player]

joaki m i dag klokken 10:18
Jo, takk i like måte, god dag, god dag.

Jeg heter Joakim og jeg snakker på vegne av [ally]Wiid[/ally].

Først og fremt må jeg si at det er kjempe fint at dere står opp for medlemmene deres, men Disse angrepene er godt begrunnet av oss i [ally]Wiid[/ally], det kan jeg forsikre deg om.

For det førte, så angrep [player]kimmler[/player] [player]Dre Dre[/player]. Det burde han ha angret på.

I begynnelsen tenkte vi ikke så mye over [player]kimmler[/player], vi så han bare som én av mange. Men vi stusset over hans beliggenhet. Det at han lå så langt unna var i våre øyne, merkelig.

Jeg begynte å se etter, og jeg tokk ikke lenge før jeg fant det jeg lette etter:

"Verden 8 sine første flyktninger"
skrev [player]Balle klorin[/player]

At [player]kimmler[/player] var vendepunktet. Det var frustrerende at en flyktning ligger i vår bakgård. [ally]Wiid[/ally] er en stamme bygget opp av prinsipper, prinsipper om hva som er rett og galt.

Samtidig står det på profilen til
Kimmler:
jupp, eg er tilbake ;) Og har med meg noen liter Roundup, Var litt Ugress her i området som må vekk fra mine flotte plantasjer

Når vårt stammenavn er Djevlens Gress forstår du at dette er en personlig krigserklæring. Å si at du skal utrydde [ally]Wiid[/ally], falt ikke akkurat i smak hos oss. Og det er derfor vi gjør det vi nå gjør.

Dette er ikke en konflikt mellom [ally]Wiid[/ally] og [ally]3.14[/ally], dette er kun en konflikt mellom [ally]Wiid[/ally] og [player]kimmler[/player]. Vi er ferdige når [player]kimmler[/player] er borte. Det er alt vi ønsker, Intet mer intet mindre.

Håper dette oppklarte dine eventuelle spørsmål.
Takk for din oppmerksomhet.

Med Vennlig Hilsen: [ally]Wiid[/ally].

Mumle Gåsegg i dag klokken 10:31
[player]Pappa Betaler[/player] og [player]Kimmler[/player] ble tatt inn i stammen siden de de facto ikke er flyktninger.

I den tråden du henviser til kommer -PLAY- med en påstand om at de var det, men de kunne selvsagt ikke fremlegge bevis i form av rapporter når dette ble forespurt fra vår side. Derfor ble de to spillerene tatt inn i stammen vår. -PLAY- sto fast på sine grunnløse påstander og beklageligvis endte det med at -PLAY- fortsatte sin aggresjon mot oss og situasjonen eskalerte til krig. I dag eksisterer ikke -PLAY-.

Så dersom [ally]Wiid[/ally] er en stamme som er tuftet på rett og galt lar dere Kimmler være i fred, alternativet er, som du ser, total utslettelse.

Valget er deres.

Ha en fortsatt god dag
[player]Mumle Gåsegg[/player]


Først og fremst må jeg si at jeg er overasket, overasket over at 3.14 er innstilt på å angripe Wiid. Vår beslutning om å adle Kimmler er beskyttet, og det var Kimmler som yppet med Wiid, ikke omvendt.


Ledelsen bruker nå tid på Wiid, hva ønsker de å oppnå?


Vil de at vi skal be om unnskyldning?
Nei takk. 3.14 angrep oss, kimmler er den som burde unnskylde, man kan ikke bare farme Wiid, og forvente at wiid ikke vil gjøre noe med det.


Vil de at Wiid skal bli så redde at de oppløser seg selv?
Det er bare å glemme! Wiid bøyer seg ikke for noen. Krig er det som styrker oss. Vi står samlet. Dette var Wiids beslutning å gjøre. Vi står samlet og uten frykt.


Vil de ta hevn, vil de adle Wiid?
Ja, det er de vil. De vil bruke ressurser nukes, adelsmenn og ikke minst dyrebar tid, bare for å tråkke ned på en liten stamme.
For guds skyld, dere har en krig å kjempe. Jeg prøver å hjelpe dere med å gjøre det riktige valget: Ikke bruk tid på det, vi har fått det vi kom for, vi vil verken ha mer eller mindre.
Og i tillegg, hvor patetiske er ikke 3.14, når de sender angrep på en bitteliten stamme. De sender angrep på en stamme som kun har gjort dette av forsvar. Det er helt patetisk.
kimmler startet dette rotet, vi svarte med å adle kimmler og nå prøver de å sette oss på plass, ved å skremme oss.
Vi skjønner at dere vil sette et eksempel, men herregud dette var unødvendig.


På vegne av Wiid - joaki m
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Skjer med at folk trenger grunner for å angripe andre da? :)
 

DeletedUser

Guest
probelemt med alle .no verdenene er at de store stammen/-e går sammen og gjør verdene utrolig lite spennende. De får herse med alt og alle og dersom noen retalierer truer de. Bare se på denne verdenen - 3.14 og TSFS. De to øverste stammene har like mange poeng som de 2-14 neste plassene. Det er så mye tull som skrives over alt om at vi her på .no spiller tribalWARS og ikke tribalhugs, men det er jo akuratt det som blir gjort på .no? Og dette gjelder ikke kun de beste. flere topp ti stammer har 4(!) IAP-er. 4! for ikke å snakke om et par allierte i samme slengen. Det er knapt noen landsbyer annet enn ved fronten mellom de krigende stammene der man kan ta byer som ikke bikker under 2,5k fordi området florerer av spillere som ikke kan tas av uttalige grunner. Samtidig blir hver grå by til lyseturkis eller blå eller en annen finurlig farge. Nei, dersom du virkelig liker å spille Tribalwars er ikke .no stedet. Med mindre du liker å snakke med hyggelige mennesker og adle fiender som knapt er motstand. eller motsatt, at du er en av de som blir adlet.

Sorry for avsporing, bare en liten digresjon.
 
Sist redigert av en moderator:

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Måtte faktisk sjekke siden vi ligger blant topp 10. Vi har ikkje så mange IAP-er bare sånn ca 10
 

DeletedUser

Guest
Tipper med ganske stor sikkerhet at 3-4 av topp-ti stammene har 3-4 allierte og et par Iaps også. Klart det blir morsomt da.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Tipper med ganske stor sikkerhet at 3-4 av topp-ti stammene har 3-4 allierte og et par Iaps også. Klart det blir morsomt da.

Ganske langt unna ;)

Vi har over dobbelt så mange på fiendelista som vi har til sammen på IAP/ally, kanskje uten at det sier deg noe.

Grunnen for at vi erklærer krig mot dere i Wiid er vel ganske enkel og åpenbar?

Dere adler et av våres medlemmer, da er det jo et svært enkelt valg. Hvis dere ikke hadde ønsket å oppnå denne krigen kunne dere i stedenfor ha pratet med Kimmler., men dere tok et valg og da burde dere jo hvertfall stå for det og vise litt ære..

V8 startet likt for alle og det er ikke vår skyld at dere ikke satser fullt, men vil bli borte på 2 døgn. Tror ikke dette hindrer oss i de andre krigene heller, men vi vil ikke ha sånne folk som dere i nabolaget bare ;)
 

DeletedUser

Guest
Nå snakker jeg ikke på vegne av noen stammer, jeg snakker på vegne av meg selv. Jeg er ikke medlem av Wiid.

Ganske langt unna ;)

Så du kan med sikkerhet tale for alle topp-ti stammene? Du vet diplomatiet deres?

Vi har over dobbelt så mange på fiendelista som vi har til sammen på IAP/ally, kanskje uten at det sier deg noe.

Gratulerer! hvordan er dette forholdet poengmessig da? TSFS og 3.14 kan vel umulig være større enn disse farlige fiendene?


.no er og forblir en saueflokk der alle følger de store spillerne. denne verdenen startet for under 2 måneder siden (riktignok raskere verden) og allerede kan man se hvilke stammer gjør rent bord. Det finnes ingen overraskelser.
 
Sist redigert av en moderator:

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Nå snakker jeg ikke på vegne av noen stammer, jeg snakker på vegne av meg selv. Jeg er ikke medlem av Wiid.



Så du kan med sikkerhet tale for alle topp-ti stammene? Du vet diplomatiet deres?



.no er og forblir en saueflokk der alle følger de store spillerne. denne verdenen startet for under 2 måneder siden (riktignok raskere verden) og allerede kan man se hvilke stammer gjør rent bord. Det finnes ingen overraskelser.

Jeg. Trur zippy sa at han skulle knuse meg før eg var på 2,5k
 

DeletedUser

Guest
Jepp, det er virkelig lavmål at vi ikke godtar at noen av våre medlemmer blir adlet av en stamme. At vi er større enn dere er kanskje noe dere burde tenkt på før dere angrep oss :rolleyes:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Nå snakker jeg ikke på vegne av noen stammer, jeg snakker på vegne av meg selv. Jeg er ikke medlem av Wiid.



Så du kan med sikkerhet tale for alle topp-ti stammene? Du vet diplomatiet deres?


Gratulerer! hvordan er dette forholdet poengmessig da? TSFS og 3.14 kan vel umulig være større enn disse farlige fiendene?


.no er og forblir en saueflokk der alle følger de store spillerne. denne verdenen startet for under 2 måneder siden (riktignok raskere verden) og allerede kan man se hvilke stammer gjør rent bord. Det finnes ingen overraskelser.

Som du ser så har jeg sitert ditt sitat om at vi hadde mange allies, jeg svarer ikke for andre....

Ikke bland deg inn i noe du overhodet ikke har peil på, lett å se at du ikke spiller v8. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg har lest hovedinnlegget flere ganger i denne denne tråden, men jeg skjønner fortsatt ikke hva som er problemet? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Jeg har lest hovedinnlegget flere ganger i denne denne tråden, men jeg skjønner fortsatt ikke hva som er problemet? :confused:

Er vel for å vise hvor patetiske folk kan være, noe jeg synes de har klart å vise frem ganske fint :)

Yppe mot folk, så gjømme seg bak sine store skumle stamme. Fy-fy.
 

DeletedUser

Guest
Vel, jeg forstår fortsatt ikke hvorfor de "gråter"

Men jeg kan alltids gi dem en trøstepremie om det er det som skal til :p
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor fikk ikke vi i SOA en sånn kul tråd når vi erklærte krig mot dere for lenge siden? :eek: :p
 

DeletedUser

Guest
Vil bare legge til at dette er patetisk av dere Wiid :rolleyes: Selvfølgelig skal 3.14 beskytte Kimmler, uavhening av hans fortid - han er medlem i 3.14 og får selvfølgelig hjelp hvis det trengs, noe som trengs når noen ugress prøver å adle han :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vent litt nå...
Støttet ikke du 3.14 i krigen mot TD?

Hvis det er meg du snakker til, så ja, jeg støttet/støtter 3.14 i krigen mot TD? Og kanskje ikke så rart at jeg også støtter de her siden vi har begge dere som fiende? :)
 

DeletedUser

Guest
Vil bare legge til at dette er patetisk av dere Wiid :rolleyes: Selvfølgelig skal 3.14 beskytte Kimmler, uavhening av hans fortid - han er medlem i 3.14 og får selvfølgelig hjelp hvis det trengs, noe som trengs når noen ugress prøver å adle han :rolleyes:

Kimmler er ikke lenger et medlem av 3.14, så jeg ser ikke hensikten i det 3.14 gjør nå.
Og vi prøvde ikke å adle han, vi adlet han.


Hvis det er meg du snakker til, så ja, jeg støttet/støtter 3.14 i krigen mot TD? Og kanskje ikke så rart at jeg også støtter de her siden vi har begge dere som fiende? :)

Er ikke dere i SOA i krig mot 3.14?
 
Topp