Besvart 36 skatter på v19?

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Spawner det virkelig 36 skatter instant på v19?
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nei, det skal det ikke gjøre. Kopiene er satt opp til å komme 30-40 dager etter originalene.
Om de kommer på noen få dager så er noe riv ruskende galt i innstillingene.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Er da allerede kommet kopier av noen skatter?

Ja, regnet nesten med det siden trådstarter nevnte 36 skatter - noe som betyr de 12 originale + to sett med kopier. Også derfor jeg skrev den siste setningen i mitt svar:

Om de kommer på noen få dager så er noe riv ruskende galt i innstillingene.

Dessverre er det lite jeg får gjort om de allerede er på vei ut i byene, men skal gi beskjed videre sånn at vi kan unngå at det skjer på fremtidige verdener.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Da fjerner du like greit de forbanna skattan og setter et anna krav siden dere ikke vet hvordan dere setter ut et vinnerskrav. Feil på feil på feil.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Evt at jeg bare gjør noe spenstig som å sette inn tropper i byene hvor skattene dukker opp. :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Og det trur du virkelig hjelper? stacke en liten grå med lav mur og ingen smie nivåer. Du ødela v19 og du får værsegod fikse den nu
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Og det trur du virkelig hjelper? stacke en liten grå med lav mur og ingen smie nivåer. Du ødela v19 og du får værsegod fikse den nu

Nja, må ikke være lav mur - den kan jeg sette til 20 om det blir bedre, samme med smie.
Om du føler at V19 er ødelagt så er det veldig synd. Skattene får jeg dessverre ikke fjernet da de allerede er på vei ut på kartet, men jeg kan i det minste gjøre det noe vanskeligere å få tak i de, annet enn å bare adle en helt vanlig gråby.
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Enten 2x skatter eller en del tropper i hver by hadde vært bra. Men helst så mye tropper at det vil skade én personlig i krigen. Så får man velge mellom skatter og å ikke bli adlet.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Ikke i selve systemet nei. Det er i så fall noe som må kontrolleres manuelt, men selvfølgelig helt mulig.

Har du mulighet til å kontrollere dette manuelt ? Jeg mener det vil ha liten effekt å legge inn litt tropper i en by.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Har du mulighet til å kontrollere dette manuelt ? Jeg mener det vil ha liten effekt å legge inn litt tropper i en by.

Veel, det kan nok bli mye bråk rundt det da det krever god kommunikasjon mellom stammene som eier skattene og meg. Jeg har en god oversikt over hvilke stammer som eier skattene, men er vanskelig for meg å vite nøyaktig når en skatt evt blir mistet. Det vil med andre ord kreve gjensidig tålmodighet fra alle parter.

Når det kommer til tropper i byene.. det må ikke nødvendigvis være litt tropper.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Veel, det kan nok bli mye bråk rundt det da det krever god kommunikasjon mellom stammene som eier skattene og meg. Jeg har en god oversikt over hvilke stammer som eier skattene, men er vanskelig for meg å vite nøyaktig når en skatt evt blir mistet. Det vil med andre ord kreve gjensidig tålmodighet fra alle parter.

Når det kommer til tropper i byene.. det må ikke nødvendigvis være litt tropper.

Bråk blir det uansett mtp at alle skattene kommer ut som faktisk ødelegger verden som Olve sier. antall tropper er jo relativt :)

Kan du ikke komme med en evt løsninger å sende ut en undersøkelse på V19 om hva folket har mest lyst til.. tropper i skattebyene, 2x skatter, evt andre løsninger ?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Bråk blir det uansett mtp at alle skattene kommer ut som faktisk ødelegger verden som Olve sier. antall tropper er jo relativt :)

Kan du ikke komme med en evt løsninger å sende ut en undersøkelse på V19 om hva folket har mest lyst til.. tropper i skattebyene, 2x skatter, evt andre løsninger ?

Kan fundere på hva en kan finne på til i morgen, så smeller jeg opp en undersøkelse da.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Det å lage byer bare vanskeligere å ta er jo idiotisk. Kan du virkelig ikke fikse skattene, eller skal jeg si "Har du i det hele tatt giddet se om det går an"? Dette er jo trist.
 
Topp