Besvart 36 skatter på v19?

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det å lage byer bare vanskeligere å ta er jo idiotisk. Kan du virkelig ikke fikse skattene, eller skal jeg si "Har du i det hele tatt giddet se om det går an"? Dette er jo trist.

Hvorfor er det idiotisk? Er i alle fall en bedre løsning enn å ikke gjøre noe.

Skatter som allerede er på vei ut på kartet, kan ikke fjernes. Hvordan vet jeg det? Jeg prøvde.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Irriterer meg fordeom grønn over at en slik feil gikk an.
 

DeletedUser

Guest
Kanskje sende ut pm til alle om at undersøkelsen er satt opp?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Er jeg blind eller har ikke jeg mottat den?

Tenker på innlegget du skrev først, men som du nå har slettet ser jeg. Den ble i alle fall sendt ut til alle, så det kan virke som om at meldingen har blitt slettet fra kontoen. Vanskelig å si.
 

DeletedUser

Guest
yup trodde jeg så den men så var det bare noe tull :S

men jaja om de andre har fått den er jeg fornøyd.
 

DeletedUser

Guest
Virker nå som om verdenen er preget av veldig mange rare ting så kanskje best å dobbeltsjekke?
 

DeletedUser

Guest
Slutt å klag så mye på dakapo olve? han kan ikke gjøre så mye annet enn å videreformidle til andre innen tw bransjen omg.
 

DeletedUser

Guest
Det å lage byer bare vanskeligere å ta er jo idiotisk. Kan du virkelig ikke fikse skattene, eller skal jeg si "Har du i det hele tatt giddet se om det går an"? Dette er jo trist.

merker at du ikke har særlig erfaring eller kunnskap om IT. det er ikke bare å ta bort sånne ting.. alternativene er vel å restarte HELE verden, fra scratch, det vil si at du må starte på nytt med å bygge, og ny plassering og hele pakka, eller å prøve å gjøre det mest fornuftige man kan ut i fra hva som har skjedd..

jeg vet at Dakapo gjør så godt hun kan, og tro meg, hun er meget dyktig, så når hun sier at det ikke går, så går det ikke, så enkelt er det.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
merker at du ikke har særlig erfaring eller kunnskap om IT. det er ikke bare å ta bort sånne ting.. alternativene er vel å restarte HELE verden, fra scratch, det vil si at du må starte på nytt med å bygge, og ny plassering og hele pakka, eller å prøve å gjøre det mest fornuftige man kan ut i fra hva som har skjedd..

jeg vet at Dakapo gjør så godt hun kan, og tro meg, hun er meget dyktig, så når hun sier at det ikke går, så går det ikke, så enkelt er det.

Rollback er vel ett alternativ, men jeg tror det med 2x skatter gjør det like greit da man slipper å ødelegge shiten spillerne har gjort de siste dagene.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Alternativet med 2x skatter er ganske greit ja, derav er det faktisk veldig merkelig at 14stk har klart å stemme på alternativ 2, som ikke løser noen problemer i det hele tatt.

Når feilen først har skjedd, bør 2x skatter være det som skal til.
 

DeletedUser

Guest
Alternativet med 2x skatter er ganske greit ja, derav er det faktisk veldig merkelig at 14stk har klart å stemme på alternativ 2, som ikke løser noen problemer i det hele tatt.

Når feilen først har skjedd, bør 2x skatter være det som skal til.

Helt enig, å blodstacke gråbyene er unødvendig.
 

DeletedUser

Guest
Alternativet med 2x skatter er ganske greit ja, derav er det faktisk veldig merkelig at 14stk har klart å stemme på alternativ 2, som ikke løser noen problemer i det hele tatt.

Når feilen først har skjedd, bør 2x skatter være det som skal til.

(støttes)
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Alternativet med 2x skatter er ganske greit ja, derav er det faktisk veldig merkelig at 14stk har klart å stemme på alternativ 2, som ikke løser noen problemer i det hele tatt.

Når feilen først har skjedd, bør 2x skatter være det som skal til.

Helt enig med Odd!
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Alternativet med 2x skatter er ganske greit ja, derav er det faktisk veldig merkelig at 14stk har klart å stemme på alternativ 2, som ikke løser noen problemer i det hele tatt.

Når feilen først har skjedd, bør 2x skatter være det som skal til.

Må si meg enig med Odd her. At Dakapo gir oss valgmuligheter er helt greit, men folk kan umulig ha vært særlig våken når dem har stemt da alternativ 2 leder! Må bare si at det ikke kommer til å løse noe som helst.
 
Topp